Pääkaupunkiseudun odottajat LA kevät 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja granger
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ehdottaisin vaihtelun vuoksi sunnuntaibrunssia Malmin lentokentän Gate1 kahvilaan klo 11.00 tai 12.00 Kuppilan brunssi on 100 kertaa parempi kuin useimmissa hotelleissa. Maksaa 10€ ja on todella suosittu. Nykyisin joutuu käytännössä tekemään pöytävarauksen jos haluaa mahtua isommalla porukalla. Paikka on erityisesti lapsiperheiden suosiossa kun pikkuiset saa samalla ihailla lentokoneita. Voisin tehdä pöytävarauksen jos porukkaa innostuis tulemaan? Ps. Pysäköinti on ilmainen kuppilan asiakkaille.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Bluemoon, niin tuolle su 7.12 brunssi vai joku toinen kerta? Mä olen kiinnostunut ehdottomasti kun kerran Malmilla asun enkä oo ennen tossa Gate1:ssä käynyt :)

Kannatan myös arkitapaamisia! Tän viikon sunnuntai menee kuoron kanssa, mutta tällai äippäloman alkua odottelevana saikkulaisena kalenterista löytyy verrattain paljon tyhjää... :)

No vaikka sillon 7. jos ei mitään muuta ole vielä lyöty lukkoon. :-)

Ok saataiskohan ketään muuta mukaan silloin vai tuleeko liian äkkiä?? Itselle sopii kyllä toi sunnuntai. Jos kukaan muu ei ole innokas niin voisi katsoa sit joku toinen sunnuntai :)

Mulle kävis kyllä tuo Malmin kenttä. Kuulostaa ainakin houkuttelevalta!

7.12 sunnuntai tais sopia parille muullekin. Mut mites paikan ja ajanvaihdos Kolibrille ja Iksterille?

Käy aika ja paikka, jos sinne vaan pääsee jotenkin helposti julkisilla. En oo koskaan käynyt.

Bussi 75 pysähtyy kentän kohdalla. Siitä kävelyä noin 150m

No mä voisin varailla pöydän. Onko monella taaperoita mukana ja klo 11 vai 12?

Soittelin jo alustavasti sinne että onko tilaa niin ne on just tän itsenäisyys viikonlopun kiinni. :-( ens viikonloppuna 13. Päivä lauantaina siellä on lentoaseman joulu johon tulee joulupukki lentokoneella. Lapsille tonttupolku. Pöytävaraukset etukäteen brunssi 11-14. Sunnuntaina normaali brunssi alkaen klo 11. Eli nyt ei onnistu.

Joo mä itseasiassa käyn siellä tosi usein ystävien kanssa sunnuntai brunssilla kun asutaan lähellä. Eiköhän se yhteinen tapaaminenkin saada järjestyyn. Mut suosittelen kyllä lämpimästi kokeilemaan vaikka vaan oman perheen kanssa. :-)

No voi harmi että on kiinni. Joku toinen kerta sitten. Kiitti Bluemoon vinkistä, taidetaankin joskus mennä ominpäin sinne.

Eli palataan aiempaan suunnitelmaan 7.12 klo 14 ja johto cafe. Mulla jäi vähän salaattihammasta kolottamaan, kun oli viimeks niin herkullista.

Ai niin siellä on myös todella hyvä arkilounas. Jos tässä siirrytään arkitapaamisiin. :-D

Arkilounaskin kuulostaa hyvältä, mutta oon kyllä myös brunssien ystävä, joten mieluusti lähden kyseistä paikkaa joskus kokeilemaan. :)

Sattuisko kukaan tunteen ketään luotettavaa asunnon tarvitsijaa? Meillä on 60m2 kaksio pihlajamäessä (Pohjois-Helsinki) vapautumassa 1.1-30.8.2015 eli määräajaksi. Vuokra 900€ mut voi vähän neuvotella siitä. Ilmotus tulee pian oikotielle näkyviin. Kämppä on hyvässä kunnossa ja loistavalla paikalla. Ylin kerros ja päätyhuoneisto.

Harmi ettei tonne malmille päääse, mut joku toinen kerta sitten :) oisko toi klo12 aika ollut parempi? Vaikka siis nähtäis taas siellä johto cafessa. Mulle ainakin kävis jo klo 12.

Takaisin