Oulun seudun odottajat

Minä unohdin ihan tyystin koko tapaamisen.... HARMITTAA!!! oisin kyllä päässyt tulemaan, jos vaan olisin muistanut...

muisti on alkanut tökkimään viime aikoina...
 
Niin tosiaan jos joku haluaa siihen salaiseen facebook ryhmään niin minullekkin voi nimensä laittaa yksityisviestinä niin lisään ensin kaveriksi ja sitten lisään ryhmään :) Kaveruuden voi sitten poistaa sen jälkeen jos niin haluaa.
Mutta ei unohdeta tätä foorumia silti! :)
 
Heippa kohtalotoverit! :) Mä kävin viime perjantaina siellä miitissä, meitä oli kokonaiset kolme sitten paikalla (pari tyttöä helistimen palstalta ja minä) - mutta mukavat juttutuokiot saatiin aikaiseksi. Olishan tuo mukava jos seuraavalla kerralla useampikin pääsisi mukaan että tapaisi muitakin tulevia mammoja ;)

Mä kävin eilen "keskiraskauden" lääkärineuvolassa - onhan tuo puoliväli kyllä jo menny hetki sitten. Näyttää että H-putaan neuvolaan saadaan vaan hirmu nuoria lääkäreitä, tämä mulla ollut ainakin näytti niiiin nuorelta... Mut kai se asiansa osasi, normihommat. Paino mulla nousee koko ajan jyrkemmällä käyrällä, mut eihän nuo ole asiasta alkaneet huomautella - olin "lähtiessä" normaalipainoinen niin kai niitä kiloja saa toistakymmentä tullakin. :D Tällä ruokahalulla niitä on vaikea välttääkään...
 
Mulla on ongelmia sen auton kanssa ku se ei ole kuin iltaisin käytössä. eniten aikaa olisi päivällä kuitenki ku oon poijjan kanssa iha kahestaan. iltaisin sitä ei jaksa lähtee mihinkään ku mieski kottiutuu :D
mutta eiköhän me joku miittiaika saada sovittua minne minäki pääsen :)
 
Bandida:  Paras osallistuja lukumäärä silti tähän mennessä :)
Minun oli tarkoitus tulla, mutta tuli sitten äkillinen meno muualle, joten en päässyt tapaamiseen. Onhan se melko mahdotonta löytää sellaista ajankohtaa joka kaikille kävisi ja olisihan se aivan mahtavaa, jos saataisiin paljon mammoja paikalle miitteihin.
Toivotaan parempaan osallistujamäärää seuraavaan miittiiin!
JA NIITÄ KIMPPAKYYTEJÄ jos näyttää, että halukkaita on, mutta kyytiä ei!!! :)
Ja sitten taas sekin seikka, että osa toivoisi mittiä aiemmin päivästä ja osa taas iltapäivästä.

Joulukuulle on uutta miittiä ehdoteltu. Tuohon en itse vielä osaa sen kummemmin mitään sanoa, kun en tiedä ollenkaan työvuoroja.
Mutta marraskuun lopulle(?) jos miettis niin minäkin todennäköisesti vielä pääsisin miittiin.

Ja Jepa mulla ois nyt autokäytettävissä ihan kokoajan, että voin kyllä koukkasta sut siittä kyytiin ;)
 
Heippahei!

Facebook-ryhmään on tullut kivasti jäseniä :) Edelleen muistutan, että ryhmä on täysin salainen eikä sinne liittyminen tai siellä puhutut asiat näy kellekään ulkopuoliselle :)

Milloin olis seuraava miitti?

Adalmis ja Kerttu 19+2 (pian puoliväli!)
 
Minäkin pääsisin paremmin marraskuun lopulla miittiin, mitä sitten joulukuun alussa. Joulukuussa sopiva aika olis joskus joulukuun puolivälin aikoihin. Ja mulle passais parhaiten päivällä miitti. Illalla tosiaan on aina kaikkea muuta ja haluaa olla miehen kanssa, kun se töistä kotiutuu. Päivät kuuluu yksin kotosalla, joten aikaa ois vaikka muille jakaa
 
Olisko siinä sitten ideanpoikanen jos järkkäilis marraskuunlopulle päivämiittiä ja sitten toinen miitti ois joulukuun 8.12 mihin aikaan sitten onkaan,vaikka iltapäivällä tai  miten nyt muille passaa :)
Itsekin mielelläni miittailisin vielä tämän kuun lopulla, kun joulukuun olen sitten töissä :)

Elikkäs jos ehottelis miittiä esim to 2411. tai pe 25.11 tai viikolle 48? Ehotelkaa päiviä :) ja millaisia kelloaikoja? JA paikkaa tietenkin :D
 
Vastailinkin jo Facebookiinkin, että meille käy mikä tahansa päivä. Aika ois passeli joskus kahden maissa. Aamuisin ei oikein päästä kun pikkukaveri nukkuu :)

Mietin muuten tuota tapaamispaikkaa, että voishan tavata jonkun luona (meille voi hyvin tulla) tai vaikka jossain perhekahvilassakin? Tuo mun pikkunen ei oikeen ainakaan jaksa kahvilassa kovin pitkää aikaa istuskella :P

Adalmis ja Kerttu 19+6
 
Maikkie: Millaiset kelloajat sinulle sopisi?

Tuolla facebookin puolella on ehdoteltu ke 23.11 tai to 24.11 ja klo 14.00

Minulle käy ihan mikä päivä ja mikä aika tahansa, että millaisia muut ehdottelee?

Ja paikkana on ehdotettu jonkun kotia (esim. Adalmiksen Myllytullissa tai Jepan Haukiputaan Kellossa) tai sitten jotakin perhekahvilaa. En tiedä mitä perhekahvilaa, kun en yhtään sellaisia tiedä.. niitäkin voi ehdotella.

ELI, KOMMENTAJA LAITTAKAA MYÖS TÄNNE niin saadaan pikaisesti miitti aika sovittua vielä marraskuulle!
 
Kommentoikaa myös käykö tuo kellonaika vai olisiko joku muu parempi? ja olisiko miitti mukava jonkun kotona vai kahvilassa?
 
Mulle on tuo vko 47 ihan mahdoton töiden takia, mut koitan tulla sit seuraavaan miittiin joulukuun puolella...
 
Elikkäs rehvit ois torstaina 24.11 klo 14.00? Ja paikkana ilmeisesti Adalmiksen koti Oulussa tai joku muu paikka? Ehdotuksia?

Joulukuun miitiksi on muuten ehdoteltu 8.12. en muista onko kelloaikaa tai paikkaa vielä ehdotettu. Sitähän voitte alkaa ehdottelemaan ja miettimään :)
 
Mullekin pitäis käydä tuo torstai. Ja kellon aikakin kuulostaa ihan passelilta. Minäkään en tiedä yhtään perhekahvilaa, joten ehdotelkaa muut jos sellaisia tiedätte. Adalmiksen koti passaa kyllä oikein hyvin.
Luultavasti tuo joulukuun miittikin sopii mulle. Riippuu toki vähän siitä kellonajasta. Mulla on sillon neuvola, mutta se on jo aamupäivällä.
 
Joo treffit on torstaina klo 14.00 paikka ei vielä ole ihan varmistunut. Joko jennyn koti myllytullissa tai sitten mahdollisesti stockmannin vinttikahvila. Ilmoitan tänne paikan heti kun tiedän! :)
 
REHVIT huomenna Torstaina 24.11. klo. 14.00 Stockmann VINTTI-kahvila. Tervetuloa!! Ei haittaa jos vähän myöhästyy, ei oo ihan niin justiisa :-)
 
Takaisin
Top