Oulun seudun odottajat

miimamma

Jostain jotain jo tietävä
Ajattelin lisäillä tänne tälläisen ketjun, jos täällä sattuisi olemaan muitakin Oulun seudun tulevia äitejä :)
Olisi mukava rupatella muiden lähistöllä asuvien odottajien kanssa ja miksei välillä vaikka kahvitellakkin.

Ryhmään saa vapaasti liittyä ihan milloin vain!
Ilmoita tietosi, mikäli haluat ne listalle niin lisään ne sinne.



Tervetuloa mukaan!

Odottajat:

Tammikuu 2012


SKorkatti, 23v, LA 1.1.2012, esikoinen, Oulu
nonne, 30v, LA 18.1.2012, esikoinen, Oulu 
Siri*, 25v, LA 24.1.2012, esikoinen, Oulu
Bandida, 32v, LA 27.1.2012, esikoinen, Haukipudas
Dumdum, 29v, LA 29.1.2912, esikoinen, yksinodottaja, Oulu

Helmikuu 2012

Maikkie, 30v, LA:n 2.2.2012, esikoinen, Haukipudas

Maaliskuu 2012


miimamma, 25v, LA 1.3.2012, esikoinen, Haukipudas.

Kesäkuu 2012

jenski-, 19v, LA 2.6.2012, esikoinen, Oulu
Sannuli-12, 30v, LA 6.6.2012, esikoinen, Kempele

Syyskuu 2012

Eena83, 28v, LA 15.9.2012, esikoinen, Oulu


lounatuuli, 25v, esikoinen, Oulu
nella81, esikoinen,  Oulu
SaZa, 27v, toinen, Kiiminki
Jepa88, toinen, Haukipudas,
Nella81

Vauvautuneet:
Skorkatti
Bandida
L_tee
Maikkie
Miimamma
 
Hei,

täällä olisi esikoistaan odotteleva 25-vuotias oululainen. Ennestään meillä ei ole juurikaan lapsiperhetuttuja, joten aikalailla "nettivertaistuen" varassa ollaan :)
 
Tervetuloa lounatuuli!
Minäkin olen 25v ja esikoista odotan myös :) Asustelen tosin Haukiputalla. Toivottavasti saadaan enemmän porukkaa mukaan ryhmään =)
 
Minäkin haluan ilimottautua! :)

Asutaan Kiimingin Alakylässä, ollaan asuttu jo reilu pari vuotta itse rakentamassamme omakotitalossa :D

Toista siis odotellaan, esikoinen on yhdeksän kuukautta. Ylihuomenna oon menossa varhaisultraan Meri-Oulun äitiysneuvolaan. Jänskättää...

Niin, ikää mulla on 27 vuotta.
 
Tervetuloa uusille tulokkaille! Hienoa, että porukkaa on tullut lisää ja toivottavasti vielä saadaan enemmän odottajia mukaan!
Jos haluatte, niin voidaan tehdä vaikka listaa tuonne heti ensimmäiseen viestiin liittyneistä :)
Olisi mahtavaa myös jos jossain vaiheessa jonkinlaista miittiä kehitellään, jos sellaiselle löytyy kannatusta.
 
 
Moikat vaan minultakin,

Ei ihan hirveästi ole vielä tullut ilmoittautumisia tähän listaan, mutta minäpä tulen mukaan... Olen jo 30 ja rapiat, ensimmäistä odotellaan. Ystäväpiirissä on kyllä muutamalla jo lapsia, mutta olemme uusia Haukiputaalaisia joten tällä kylällä ei niitä lapsiperhetuttuja vielä ole, saati paljon muitakaan tuttuja :) Parin viikon päässä häämöttäisi rakenneultra, käytiin nuo seulonnat kun ikää alkaa jo olla sen verran että se pelkästään nostaa riskilukua...
 
Tervetuloa ryhmään Bandida! Niin ja Haukiputaalle myös! Itse olen asunut puttaalla 5-vuotta. Oi, että sulla on ihan kohta rakenneultra! Aiotteko sukupuolta kysyä? Minun pitää malttaa odotella vielä kuutisen viikkoa rakenneultraan ja aiotaan kyllä sukupuoli kysyä, en malta olla kysymättä
 
 
Täällä myös oululainen odottaja!

Ihan oon ydinkeskustan tyttöjä :)

Minullakin rakenneultra parin viikon päästä (20.9.).
En millään malttaisi odottaa!!
Sukupuoli kyllä halutaan tietää, jos tyyppi sen haluaa näyttää ;)

DumDum ja Salamatkustaja 19+3
 
Mukavaa, että tänne on tullut uusia odottajia mukaan :) Meillä on rakenneultra 6.10 ja jännittää kovasti, onko kaikki hyvin. Jonkinlaisia pieniä liikkeitä tai sen tapaisia on tuntunut muutaman viikon aikana, mutta ei vielä sellaisia, että voisi sanoa niiden varmuudella olevan pikkuisen hipaisuja. Tiedättekö muuten, tarjoaako kaupunki enää kolmatta ultraa vai onko tuo rakenneultra viimeinen?
 
Tervetuloa joukkoon DumDum! :) Pieni porukkamme kasvaa, hienoa! Oi, ihanaa! Sinulla on rakenneultra aivan pian. Minulla vasta 18.10 ja on yhtä tuskaa odotella sinne asti! Noh, jospa vähän helpottaa, kun neuvolakäynti on ensiviikolla, siellä sentään kuulee sydänäänet.

Minun käsittääkseni rakenneultra on viimeinen. Voihan sitä olla sitten varmaan tapauskohtaisesti uusia ultria sen jälkeen, jos on jotain sellaista, että pitää vielä tsekkailla.
Itse olen päässyt käymään jo kahdessa ultrassa, kun ensimmäisellä käynnillä NT-ultrassa kaveri oli sen verran pieni, ettei mittausta voinut vielä suorittaa, joten pääsin käymään uudestaan pari viikkoa ensimmäisen käynnin jälkeen.

Tein tuonne ensimmäiseen viestiini hieman listaa. Jos haluatte täydentää tietojanne tai mielestänne sinne voisi jotain muutakin lisätä/poistaa niin kertokaa. Täydentelen listaa  sitämukaa kun lisätietoja tulee tai jos tulee lisää porukkaa :)
 
Hei :)

itsehän en vielä ole raskaana mutta yritys kova tehdä toinen. ensimmäinen syntyi 18.3.11 että hyvin pienellä aika välillä tarkoitus tehdä toinenki.
ajattelin vain kirjoittaa tänne kun asustelen itekki täällä Haukiputaalla ja vasta vuoden asustellut niin ei hirveenä ole tuttuja.

jos ketään ei vaan haittaa että ilmoittauduin tänne listalle :)
 
Tervetuloa Jepa88! :) Toki saat liittyä porukkaan, ainakin minun puolestani. Sinä olet sitten odotuksen odottaja heh :)
 
Ei ole vielä ollut puhetta kahvittelun ajankohdasta tai paikasta. Ehdotuksia saa laitella ja muutenkin, että millaiset päivät ja ajat muille sopii! :)
 
minähän olen päivät kotosalla niin mulle sopii kaikki päivät ja ajat. ainoa mikä tuottaa ongelmia on kulkeminen ku miehellä on päivisin auto.
 
miimamma, kiitoksia toivotteluista ;) Kohta tosiaan pääsee tulokasta tiiraamaan, ja aiotaan kysyä sukupuoli jos vaan näkyy... Mä oon jännäillyt tätä odotusta jo muutaman vuoden niin edes tästä yhdestä jännityksestä on päästävä :D Meillä on ultra 19.09. eli ens viikolla DumDumin kans melkein samana päivänä siellä vieraillaan...

Täällähän on muuten enemmän Puttaalaisia kuin Oululaisia :D Mä oon töissä arkisin toimistoaikaan joten mulle kahvittelussa on tuollainen aikarajoitus....
 
Pitäisköhän munkin liittyä tänne joukkoihin mukaan. Puttaalta (siis Haukiputaalta) ollaan täälläkin ja esikoista odottelen rv 19+6
Niin ja ikää on 30...
 
Tervetuloa myös sinulle Maikkie! Mukavaa, että saadaan koko ajan lisää porukkaa!
Minäkin oleilen kotosalla, että sen puolesta sopii melkein mikä aika vain. Ellei ole sitten juuri tärkeää remonttihommaa menossa tai muita menoja. Auton kans sama homma kuin Jepalla, että miehellä auto päivisin käytössä, mutta yleensä aina jotenkin saa kyydityksetkin hoidettua :-)
Ellei sitten sovi kahveja Haukiputaalle tahi Kelloon niin sinnehän pyörällä pääsee kätevästi. Tietenkin muidenkin mielipiteet on tärkeitä ja sovitaan sen mukaa miten on parasta kaikille :)
 
Takaisin
Top