Oulun seudun odottajat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimamma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näyttää näkkyy joo siltä että puttaalaisia olisi enempi :D mutta eihä se haittaa mittään.
minä se en malta pysyä pois täältä vaikka en vielä odotakkaa :D  mutta olisi kiva tutustua Teihin muihin onnellisiin odottajiin.
 
Hei. emoticon

Täällä olisi yksi tuleva mamma mukaan joukkoon. Ollaan vasta kesän alulla muutettu Ouluun ja tuttuja ei ole paljoa kerennyt vielä tulla. Olen 25-vuotias ja odotan esikoista. LA meillä on 24.1.2012. Olisi mukava tutustua muihinkin odottajiin, vertaistuestakaan ei olisi haittaa. :)
 
Mulle ainaki sopii kahvittelut joko haukiputtaalle tai kelloon. kellossa asustelen ite ja tästähä pääsee bussiin hyppäämällä hetkessa haukiputaalle asti.
mutta mitä mieltä muut ovat asiasta?
 
Tervetuloa Siri! :) Mukava saada sinutkin pieneen joukkoomme!
Toivottavasti päästään porukan kanssa joskus kahville, että näemme ihan livenä ja pääsemme kunnolla vaihtamaan ajatuksia!

Katos vain Jepa88! Minäkin asun Kellossa :-D Tieten jos muut haluaa mieluummin ouluun kahville ja minulla sattuu auto olemaan käytössä niin kyytiin toki pääsee. :)

Katsellaan mitä mieltä meidän muut odottajat on, että missä ja milloin sitä olisi sopivaa kahvitella? Mielipiteitä ja ehdotuksia muilta myös! Olisi mukavaa käydä porukalla kahvilla!
 


miimamma kirjoitti:
Tervetuloa Siri! :) Mukava saada sinutkin pieneen joukkoomme!
Toivottavasti päästään porukan kanssa joskus kahville, että näemme ihan livenä ja pääsemme kunnolla vaihtamaan ajatuksia!

Katos vain Jepa88! Minäkin asun Kellossa :-D Tieten jos muut haluaa mieluummin ouluun kahville ja minulla sattuu auto olemaan käytössä niin kyytiin toki pääsee. :)

Katsellaan mitä mieltä meidän muut odottajat on, että missä ja milloin sitä olisi sopivaa kahvitella? Mielipiteitä ja ehdotuksia muilta myös! Olisi mukavaa käydä porukalla kahvilla!


 
miimamma me ei ainakaan luultavammin asuta sit kovin kaukana toisistamme :)
j sit siel kahvittelussa mulla sit on mukana tää 6kk ikäinen poika ja toivon mukaan myös se masuasukki :D
 
Mullekin sopii kahvittelu esimerkiksi Puttaalla, koska tästä meiltä ei autolla hirviän kauan nokka tuhise kö ollaan jo siellä... :)
Ja mullahan on kans sitten kahvitteluissa mukana tuo reilu 9 kk:n ikänen tyllerö. Päivät kotona ainakin ylleensä ja oma auto, joten pääsen millon vaan, periaatteessa :)
 
Moi! Mäki voisin liittyä tähän, oon 23v. ja esikoista odottelen, LA 1.1.2012. Asun Oulussa Kaijonharjussa, kahvittelu yms. miitingit kiinnostais!:)
 
pitteepi alkaa sitte suunnitteleen kunnolla ensimmäisiä kahvitteluita ja kattoa mikä ajankohta ja paikka sopii kaikille parhaiten :)

Niin ja ite pääsin kolmanteen ultraan ainaki täällä haukiputaalla.
Siellä oli opiskelijoitaki matkassa ja muuta.en muista sen tarkemmin millä nimellä se kulki.

ja mikähä ihmeen lainausjutun tää oli nakannu tuonne väliin  :D
 
Tervetuloa myös sinulle Skorkatti!

Miten passais muille esimerkiksi tuossa kellossa se Barcafe kello? vai millä nimellä se  nyt kulkeekaan :) Vai sit mitä kahviloita sitä ois puttaalla? Taitaa ainakin olla se kahveli vai mikä se sekin nyt sitten oli :D pitäis katella myös vähän miten ne on auki ja millaset ajat muille passaa? :)
 
Kahvittelusuunnitelmat kuulostaa mukavilta. Asun Oulussa, mutta kahvittelu Haukiputaalla onnistuu, jos kahvilan lähettyville pääsee bussilla :)
 
Mulle sopii kahvittelu kans sellasessa paikassa johon pääsee bussilla:) vapaa-aikaa on aika runsaanlaisestikin, ainakin iltapäivät passaa! Suski
 
Minuakin kyllä kahvittelut porukalla kiinnostais kovasti. Olen päivät kotosalla, joten sopii ihan mihin aikaan vaan. Tosin autottomana en paljoa haukiputaan keskustaa kauemmas pääse, paitsi Oulun keskustaan. (tai noh, pääseehän sitä bussilla Kellon kylillekin.) Tai sitten, jos kimppakyydillä vaikka mentäis Ouluun. Mutta mulle käy kahvittelut täällä Puttaallakin.
Oulustahan pääsee tuohon ihan keskustaan bussilla hyvin, 20 kulkee puolentunnin välein, jos Oululaiset on halukkaita tulemaan tänne Puttaan perukoille.
 
Kellon kahvilan aukioloajat:

Ma-Ti  Suljettu

Ke-To klo 16:00-02:00

Pe       klo 16:00-03:00


Eli jos kellossa kahvittelee niin 16->

Puttaalla: Ruokaravintola ja pitopalvelu Kahveli
Revontie 14
90830 HAUKIPUDAS

Auki: Avoinna ark. 10.30 - 14.30

Kumpi parempi?
Bussillahan pääsee kelloonkin ihan keskustaan, kun bussipysäkki on siinä heti ison tien varressa. Puttaallekkin pääsee hyvin bussilla ihan keskustaan.
Itse todennäköisesti pyörällä polkasen, jos en jaksa bussimaksua maksella :-)
Millaset ajat passaa ja kumpiko miellyttää?

Olisiko vaikka 4.10 tiistai sopinut?
 
Mulle soppii toi 4pv hyvin ja parempi olisi ehkä mennä tonne haukiputaan kahvilaan. barCAfe on enempi kapakka. Puttaalla on myös se Jatuli missä on mahdollista käydä :)
miten muille?
 
Voihan se olla puttaan kahvila parempi kuin kellon. Melko myöhään aukeaakin tuo kellon kahvila.

Jatulikin on yksi vaihtoehto, tosin tuo kahveli on lähempänä keskustaa, niin ehkä sinne on helpompi mennä?

Mielipiteitä ja ehdotuksia saa laittaa!
 
Mulle passais kans 4.10. mut neljästä eteenpäin vasta.. Tarkemmin ku kattelin kalenteria niin yleensä iltapäivästä eteenpäin ois vapaata. Mites muilla?
 
Mulle käy useimmat päivät, mut vasta 16 tai 17 jälkeen. 4.10. onnistunee neljän jälkeen. Paikalla ei niin väliä, pöllin ukolta auton jos tarvii ;)
 
Illasta jos on niin mullaki hyvällä tuurilla sitten auto käytettävissä eikä tarvihe tota nappulaakaan ottaa matkaan ku isäntäki kottiutunut.
pystyy sitte kunnolla keskittyy siihen kahvitteluun teidän kanssanne :)
 
Kahvittelut 4.10 klo 17.00 -> Haukiputaalla Jatulin kahviossa!

Tervetuloa kaikille!

Itsellänikin mahtaa olla tuolloin auto käytössä :)



 
Takaisin
Top