Ok, aika passaa hyvin ainakin mulle. Oiskohan meillä Oulun odottajilla mahdollisuutta järjestää kimppakyytiä sinne? Mulla ei oo itselläni autoa mut jos jollain meistä olis niin oisin valmis osallistumaan kimppakyydin kuluihin!:)
Kahvittelut 4.10 klo 17.00 -> Haukiputaalla Jatulin kahviossa!
HUOMIO KAIKKI!! Muistakaa huomenna kahvittelut!
Toivottavasti saadaan mahdollisimman moni paikalle!
Voidaan toki myöhemmin järjestää uutta kahvittelua vaikka eri paikassa.
Mä ainakin yritän. Mulla muuttuu kalenteri töissä koko ajan ja nyt näyttää et joutuisin olemaan viiteen asti hommissa, mut jos vaan pääsen ajoissa lähtemään niin tulossa ollaan...
Mä en pääse jos ei sitten löydy viime tingas kimppakyytiä, saa soittaa jos on Oulun suunnast tulos ja vois ottaa kyytiin! Mun nro on 0440600604. Jos ei, niin sitte ens kerralla!:)
Ei ollut kovin montaa kahvittelijaa tällä kertaa. Olimme Bandidan kanssa kahden. :) Jospa ensi kerralla useampi pääsisi mukaan!
Olen perustanut aiemmin tuonne helistimeen vastaavan ryhmä ja siellä oli myös kahvitteluja suunnitteilla. Kysyn sieltä josko tämänkin ryhmän porukka saisi liittyä sinne kahvitteluun. Tuskinpa se ketään haittaa, kun sama ryhmä eri paikassa vain :) Mukava olisi jos saisi enemmän porukkaa tapaamisiin.
MUOKS:
ELI Toisen ryhmän kanssa rehvit jonne tekin saatte tulla on pe 14.10 klo 15.00 Paikka vielä auki! Ilmoitan sen heti kun tiedän! Mutta jossain Oulussa päin se varmasti on. Zeppeliiniäkin myös ehdoteltu.
Harmittaa, kun en päässyt kahvitteluun mukaan. Mies ei päässyt lähtemään ajoissa töistä enkä sitten viitsinyt vesisateeseen lähtee pyöräileen. Kiva ois kyllä tutustella muihinkin mammoihin ja ehdottomasti aion yrittää päästä tulloin perjantaina. Tosin zeppeliiniin en pääse ilman autoa, mutta Ouluun kyllä bussilla.
Varmaan pystytään myös kimppakyytejä miettimään :)
Todennäkösesti itse olen sinne menossa, oli treffit missä oli ja näillänäkymin pitäis myös olla auto käytössä, että kyytiin sopii kyllä.
Minäpä ilmoitan että täältäkin olisi jo muutama halukas ainakin treffeille ja ilmoitan tänne heti kun paikka on varmistunut!
Minun kyytiini kyllä pääsee ainakin tuosta matkan varrelta, kun Kellosta olen lähdössä. :)
Tervetuloa nonne! Tietenkin mukaan saa liittyä ja hyvin mahtuu!
Olisiko teillä ehdotuksia treffipaikalle? Vaikuttaa siltä, että parempi olisi joku paikka Oulun keskustasta, niin sinne pääsisi paremmin useampi ihminen sitten saapumaan. Zeppeliini kun on hieman kaukana.
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi paikalle!
Itse olen tällä hetkellä melkosen kipeä, mutta toivottavasti tervehdyn sen verran että pääsen perjantaina kahvitteluun!
Muistutan vielä kaikkia huomisista treffeistä!! pe 14.10 klo 15:00 paikkana Robert's CoffeeStockkalla.
ja ensimmäisenä paikalle saapuva voisi pistää pöydälle lapun jossa lukee OSO, tietää sitten muutkin mistä pöydästä löytyy oikea porukka.
Vielä en tiedä pääsenkö paikalle, koska olen yhä melko kipeä.
Jos olo huomenna sallii olen ehdottomasti menossa!
Tulossa ollaan! Nähdään siellä :) Toivottavasti sinne pääsisi useampi odottaja mukaan! Bandida: En ainakaan minä ole vielä aloittanut perhevalmennusta, ei siitä ole vielä neuvolassakaan tarkemmin puhuttu.