Moikka,
Mä yritän kans päästä seuraavaan kahvitteluun.Jos saan auton, mun kyydissä pääsee H-putaan suunnalta kaupunkiin, mut en vielä uskalla luvata että saan...
Mullekin vois päivittää tuon LA 27.01. ja ikääkin voi tarkentaa, kai sen 32v uskaltaa vielä julkistaa ;)
Ihana miimamma kun teillä ultrassa näkyi sukupuoli kunnolla :) Meille ei uskaltanut ultraaja varmaksi sanoa, voi kuulema olla melkein kumpi vaan - vähän enemmän oli tyttöön kallellaan mutta niin vähän ettei uskalla luottaa. Tekis mieli mennä yksityiselle ultraan vielä että jos siellä sais paremmin selvää... Tuttu suositteli sellaista kuin Meri-Oulun neuvola, joku yksityinen kätilön pyörittämä palvelu, onkohan kukaan kuullut siitä? Ei ainakaan ollut ultrauksen hinta pilvissä, viidenkympin tietämissä taisi olla...
Maikkie, meillä ei olekaan montaa päivää eroa, ja mulla kans meinaa alkaa jo maha vastustaa :) kenkien / sukkien laitossa ainakin, ja vissiin painaa jo sen verran keuhkoihin asti et hengästyn tosi helposti... Kertokaa mulle miten ne kengät saa jalkaan sitten tammikuussa? :D Miten meni sokerirasitus? Minusta se oli aika piece of cake verrattuna siihen miten kaikki hehkutti sen kamaluutta etukäteen. Se juotava llitkukin oli kuin hapotonta kokista, kyllä se alas meni varsinkin kun oli kauhea nälkä jo...