Oulun mammamiitit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rozie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taitaa rk78:lla jäädä nyt miitti välistä, ainakin jos arvailen siippasi FB-statuksen perusteella, taitaa olla h-hetki lähellä ;)

Nostellaanpa tätä samalla jos nosto vaan toimii, toivottavasti tulisi muitakin mukaan keskiviikkona!! :))

LASKETTUAIKA AIKA AJOI MEIDÄN OHI. NYT SITTEN ODOTELLAAN MILLOIN VAUVA HALUAISI  SYNTYÄ.PITÄÄ RUETA "RIEHUMAAN"TULEN KAHVILLE JOS VAAN JAKSAN LIIKKUA,ALKAA AUTOLLA AJAMINEN OLLA HANKALAA. 

Heippa taas!
Oli puhetta että jouluviikolla treffattais, mutta oltaisko nähtykin jo ens viikon lopulla? Meillä on jouluviikolla tuo siippa vapaalla ja koska hän on sitten joulunpyhät töissä niin en haluaisi kauheasti huidella ympäri kyliä silloin kun on yhteistä aikaa...

Mulle sopis ke, to, (pe) ja la oikeestaan mihin aikaan vaan. Noi päivätreffit oli kyllä kivat kun ei ollu kiire mihinkään :)

Eli
ke 15.12
to 16.12
pe 17.12 (tämä ei ihan 110% varma)
la 18.12

Mulle passaa oikeestaan mikä tahansa noista rozien ehdottamista. Ja ehottomasti päivällä. Se oli jotenki tosiaa kivan kiireetöntä.

En tiedä yhtään mihin tää viesti tulee tai menee, mutta jospa johonkin kuitenkin.. Eli mulle passais parhaiten tuo torstai, keskiviikkona oon lupautunut vielä käymään työpaikalla palauttamassa avaimet ja juomassa kahvia jne.. Mukava olis päästä piiitkästä aikaa mukaan, tää mun raskausaika ei ole mennyt ihan ruusuilla tanssien joten kovin vähäiseksi on jäänyt kaikki aktiivisuus. Päivällä tosiaan siis sopii.

Mites Sadepilven laita? Jos hälle passaa torstaina niin sitten sen vois sinne sopia kun enemmistö on jo koossa :D Olisi mukava kun Pinkuskin pääsisi paikalle! Oliskos se klo 12 tai 13 sitten?

Mulla on justiin neuvolalääkäri torstaina klo 13. Kauankohan siellä menis, ei toki tiedä kauanko joutuu odottelemaan vuoroaan. Mutta tapaaminen ei sinänsä kestä kauan, voisin keritä esim. klo 14 mukaan.

Sovittasko klo 14 ja Sadepilvi tulee sitte ku ehtii. Mihin mentäs syöpöttelemään? Passaako muille?

Mulle passaa ainakin :) Pitääpä tuumailla tuota paikkaa, viimeisin oli kyllä loistava mutta vaihtelukin virkistää

Jep, pannukakkutalo oli kyllä hyvä. Mutta jos vaihtelua haluaa niin päiväsaikaanhan on kahviloita enemmänkin auki, miten olis esim. Cafe Saara?

Kuullostaa Vintti kivalle. Siellä saa nälkäset (kuka meistä ei oo??) ruokaa ja muut kahvia pullalla.

Jep, Vintti passaa hyvin. Toivottavasti parkkihalli ei oo ihan tukossa että saa samalla auton sinne sulamaan :)

Minä ilmaannun paikalle heti kun kerkiän.

Parkkihalli saattaa muuten olla melko täysi :O Viime viikolla ku kävin shoppailemassa, luulin lähteväni ajoissa (9 jälkeen) niin ainakin Anttilan parkkihalli oli jo muutamaa paikkaa vaille täysi ja mun piti ajaa sinne ulkotasanteelle asti. Harmitti maksaa ulkopaikasta sama kuin hallipaikasta :/

Joops, mä käytän aina vain stokkan hallia, toivottavasti sinne pääsee... Ei ollenkaan hyvä tämä meidän ajoitus tuolta kantilta ajateltuna mutta kun ei  voi siirtää tuota joulua mihinkään ;D

Huomenna (eli torstaina) siis tapaamme Stokkan Vintissä klo 14 ja mattimyöhäset tulee kun ehtivät. Minä ainakin ehdin kahdeksi. Eilen päivällä (joskus kolmen jälkeen) ainakin halliin mahtui hyvin auto.

Huomenna nähdään!

Nähdään!
Mun pitää käydä vielä kummipojan joululahja ostamassa niin hoituupi sekin samalla, vaikka yhtään ei kyllä kiinnosta koko shoppailu... No, luotan että Anttilasta löydän etsimäni. Joten tulen tuskaisena sitten paikalle kun käyn ensin siellä ;)

Kiitos taas seurasta, oli muksaa :)

Mulla meni sitten 9€ stokkan parkkihalliin ja ulos ajaessa se hiivatin puomi olikin AUKI!!!! >:(

No voi ei :(

Minä vältyin sakoilta vaikka vähän meni parkki pitkäksi :)

Ja sitten joulun jälkeen välipäivinä uuestaan! Onko silloin kaikki syöneet itsensä joulun pyhinä ähkypossuksi vai voisko kuvitella lounasta jossain?

Takaisin