Oulun mammamiitit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rozie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on muuten kiva mutta mennessä oli just yks pöytä vapaana. Joten jos tulee mieleen väljempää paikkaa niin mieluummin semmoinen :) 

Ei vaan tahdo olla iltaisin muita pitempään auki olevia mestoja Oulussa. Pannukakkutalo aittatorilla olis kaheksaan, luulis että siellä ei välttämättä niin ryysistä ole arki-iltana? Jos tavattais vaikka kuudelta niin ehtis siinä sitten kyllä kahvitella ja nautiskella pannarista. Aiemmin ei oikein työssäkäyville välttämättä sovi. Nimim. "kunpa olisin jo iteki lomalla ;-)" 

Me ei päästä tuohon seuraavaan miittiin kun meillä on vauvauinti just silloin 17.50.. Mut kokeillaan jos seuraavaan sitten päästäis :)

Mie en tuollaisesta pannukakkutalosta ole kuullutkaan, pitääpä katella ajo-ohjeita niin osaan perille :)

Niin jos se pannaripaikka sopii kaikille siis :-) Siellä ei kovin paljon muuta tarjottavaa taida olla kuin se makea tai suolanen, lautasen kokonen pannari lukemattomilla eri täytevaihtoehdoilla. Oon käyny yhesti ja oli kyllä hyvvää. 

Keskiviikkona siis tapaamme pannarin merkeissä? Ja kuudelta? Ootan jo niiiiin sitä pannaria, son täydellistä! Ja tietty kivaa kahviseuraa[:D]

Eikse oo aittatorilla? Ilmeisesti joku niistä vierassataman puoleisista aitoista, tarkentaisko joku että mikä niistä noin suunnilleen niin jää haahuilut vähemmälle [;)]. Enkä tietenkään voi kattoa netistä, tahdon ohjeet [8D]

Tulossa ollaan. Pannukakkutalo on aittatorilla, eli torin puolelta kun puikkaa siitä kahvilamakasiinin (merenpuolimmaisin terassi) kulmalta sinne sisäpihalle niin se taisi olla viimeinen aitta oikealla. Siinä vieressä on Uleåborgin aitta. Sisäänkäynti on siis kaupungin puolelta ei meren puolelta.

Huomasin justiin lehdestä että se onkin auki vain klo 19:ään. Ovat vissiin just muuttaneet aukioloaikoja koska vähän aikaa sitten nimenomaan kävin nettisivuilla kattomassa että olivat arkisin auki 20:een asti. Riittääkö tuo yks tunti meille?? Tilauksia voi vielä tehä 18:30 asti mutta ei hirveesti jää aikaa juoruiluun. 

Mieluummin vaihdetaan paikkaa. Tutkitaanpa mitkä paikat olis auki pidempään, se Coffee House nyt tietty mut olisko mitään rauhallisempaa?

*edit*
Näyttäis siltä että auki yli seitsemään on Coffee House, Bisketti ja Robert's coffee näistä mitkä ei ole ihan jonkun kaupan aulatiloissa. CH:ssa olis kiva jos pääsis sinne alatasolle vallottaa tilaa, ei olis varmaan niin paljon teinejä ympärillä. Mahtaako Bisketistä löytyä tilaa vähintään viidelle?? RC:ssa oli ainakin sillon ekassa miitissä tilaa ja saahan sieltä jäätelöä [;)].

Toivottavasti kaikki nyt huomaa tämän muutoksen! Vielä pitäisi se päätös paikasta tehdä, missäs kaikki?? [:)]

Mulle käy noista paikoista mikä vaan. Bisketissä ei kaikki varmasti mahdu samaan pöytään,mikäli isompikin porukka saapuu paikalle.. noissa muissa en ole käyny koskaan niin en osaa sanoa millaiset pöydät siellä on..

Sovitaanko sitten että huomenna klo 18:00 Robert's Coffeessa nähdään? Jos joku ei tiedä missä se on niin Viman 2. kerroksessa (vai onko se tavallaan 3. kerros??) Se on auki kahdeksaan niin ehditään höpöttää pari tuntia [:)]. Ekana paikalle saapunut varaa pöydän. 

Tää peruminen alkaa olla jo naurettavaa mun osalta, mutta en oo ihan satavarma kerkeänkö kahville tänään.
Yritän kuitenkin kun oon aikonu joka kerta osallistua.

Koitahan Hilppa päästä tulemaan [:)].
Mua taas huolettaa ettei kaikki hoksaa paikanvaihdosta, mut jospa jokainen kävis täällä viimeistään ennen lähtöä tarkistamassa onko tullut muutoksia.

Olis kiva kun tulis vielä muitakin mukaan, onhan meitä nyt enemmän täällä [:)]

Takaisin