Oulun mammamiitit

En vielä lupaa tuloa 100% on ollut aika kiire päivä ja muutama asia vielä hoitamatta[:)] Laitan viestiä myöhemmin miten käy tulemisen kanssa.





 
Mä en tule tänään kahvittelemaan. Ollaan muuttamassa joulukuussa isompaan asuntoon[:D] niin pakkaus hommia ollut[8D]. Pakko yrittää tehdä mahd.paljon nyt yhdessä ettei miehelle jäisi kaikki jos tulee lähtö synnyttänään piakkoin[;)][:D]
Mieli haluaisi tulla[:)], mutta kroppa pistää vastaan. Hauskaa iltaa[:)][:)]





 
Wiille ja Sadepilvelle kiitokset taas hauskasta herkuttelu-rupattelutuokiosta [:)]. Olis meitä enemmänkin mahtunut paikalle [;)]
 
rozie ostettiin isompi samasta talonyhtiöstä kun nyt asutaan eli kaijonrannasta. Muutto matka n. 50m ei paha. Saatiin hyvin pakattua, mies tekee jo niin paljon en viitsinyt enää kuormittaa[;)][:)]
 
Olipa kiva nähä tytsyt! Sadepilvi, olit niin näppärä sen kalenterijutun kans, että voisitko tehä seuraavallekki kerralle semmosen?
 
Kiitos samoin tytöt[:)] No minäpä tekasen samanlaisen kalenterin kunhan reunaehdoista sovitaan :)

Eli oli puhetta että voitais käyä vaikka syömässä porukalla tässä ennen joulua. Olisko ne seuraavat treffit sitten syömäpuolen merkeissä jossain?
 
Jokos kohta alkaa olla kaikki mammiksella? Kun oli puhetta että ihan päivätreffit seuraavaksi [8D].
Miten olis esim. ens viikon jälkeen? Mulle passais ainakin ke, to ja pe ihan oikeestaan mihin aikaan vaan, tosin ke ja to ei ihan illalla mut jos päivällä niin kaikki käy. Ja siis viikko 50 kyseessä. Ajattelin tota sillä että taitaa loputkin päästä huilimaan jo viimeistään tolla viikolla, vai?
 
Just ajattelin rozie kirjottaa tänne, että sovittais tapaaminen, mutta ehit ensin. Minulla alkaa loma tämän viikon lopulla, joten kaikki käy ens viikosta alkaen.

Voisko paikaksi ehdottaa Pannukakkutaloa? Tekis ihan hulluna mieli a sinne ei tuu jotenki lähettyä..

Tekiskö meidän hullun reipas Sadepilvemme sen kalenterihässäkän??[:)]
 
Mullekkin passaa ens viikolla ti ja ke. Torstaina pitää mennä kaffittelee mammiskahveja työmaalle niin ei montaa ohjelmaa uskalla samalle päivälle sopia. Paikaksi passaa Wiin ehdotus :P
 
Mulle  passaa ens viikolla päivä kun päivä ja pannukakkutalo käy loistavasti[:)]
Tulen jos vaan olen yhtenä kappaleena[:)][:)]




 
RK78: Eikös se vielä tunnu että on tulossa? [:D] Viikko enää! Eikös teillä ole nyt se muuttokin, muista sitten laittaa se siippasi tekeen kaikki hommat jos ette halua kesken muuton lähteä [;)]
 
Alkaa olla pieniä tuntemuksia et jotain voisi  tapahtua. Vauva on laskeutunut lähtö kuoppiin ja supistuksia ollut muttei yhtäkestoisesti[&:] Remppa alkoi tänään uudessa kodissa ja muutetaan sit kun remppa on  valmis. Ukko kultani ei anna mun mitään raskasta tehdäkkään, kunhan olen juttelu kaverina. Haluaisin vähän touhuta jotain pientä, jos se käynnistäisi synnytyksen[:D]



 
Mammojen jouluherkuttelut Pannukakkutalossa siis ensi viikolla, olisko keskiviikkona 8.12. klo 13 sopiva? Tarviiko sitä kalenterijuttua tehhä?
 
Ei munkaan puolesta tarvii, i'll be there!! Mulla alkaakin virallisesti mammis just tuolloin [:)]
 
Takaisin
Top