Oulun mammamiitit

Mä koitin laittaa taas FB:n puolellekkin kutsua jos muiden kuukausien mammat innostuis mutta ei oo ainakaan kukaan ilmottautunu.

Niin että Saapi Muutki Tulla!!
emoticon
 
Jei, kiva juttu :))
Pitäisköhän kohta lähtee, voi olla stokkan halli taas vähä täys...
 
Kiitos taas hauskasta iltapäivästä Wii, Sadepilvi ja Pinkus :)

Seuraava tapaaminen pe 7.1 klo 13 Zeppelinissä, käymmä Rossossa ja varmaan Arnoldsilla ja tietty kaupoissa. Mukaan kaikki jotka on vielä kasassa ;D Siellä ei ole voimia vieviä liukuportaitakaan kuin vessaan mennessä x)
 
Mä aloin tossa miettiä että entäs jos meistä joku jakautuu ennen sitä? emoticon Treffit Oysin kanttiinissa? emoticon
 

Moi!

Onko Oulun tammi mammoista vielä kukaan saanut pienokaista?

Meidön neiti on nyt 2viikkoa 2 päivää vanha,voin sanoa et aika on mennyt tosi nopsasti. Nyt odottelen pakkasten lauhtumista et pääsisi ulkoilemaan neidin kans.

Laittakaa heti viestiä tänne kun rupee h-hetki lähestymäänemoticon
tai kun olette synnyttäneet:)


 
RK78: mun tietääkseni meistä ei vielä kukaan ole synnyttänyt, toistaiseksi. Mukavaa että teillä on sujunut hyvin! Oletko muuten kirjoittanut sun synnytyskertomusta jossakin? Mua ainaki kiinnostais Oysin synnärin kokemukset jos jotain "erityistä" tulee mieleen :)
 
Oliko kellään menoja keskiviikkona? Jos oltaiskin menty jo keskiviikkona aamupäivällä? Tuntuu perjantai olevan niin älyttömän kaukana :D

Laitan sadepilvelle ja Pinkukselle ja Wiille FB:n kautta viestiä asiasta mutta jos muita on tulossa niin ilmoitelkaa täällä :) Laitetaan lopullinen päivä ja aika kyllä tänne sitten ylös
 
En ole kirjoittanut synnytyskertomista vielä missään. Mulla meni kiirelliseen sektioon. Synnärin puolella henkilökunta oli aivan ihanaa ja rauhottavaa. Kirjoitan tarinan kunhan tässä kerkeen.

Sen vinkin voin antaa kun meette synnyttämään niin menkää avoimin mielin ja kuunnelkaa kätilöä kun se opastaa kaikissa asioissa. Omaa mieltä ainakin rauhotti kätilön opastus. emoticon
 
Keskiviikkona 5.1. tapaamme Bisketissä klo 14 kahvittelun merkeissä.

Perjantaina 7.1. tapaamme Zeppeliinin Rossossa klo 13 lounaan merkeissä.

Paikalla allekirjoittanut, Wii, Sadepilvi ja perjantaina myös Pinkus. Jos muita tulee mukaan niin joko ilmaannu vain paikalle tai laita viestiä tänne :)
 
Tulin kurkkaamaan onko täällä tapahtunut jakautumisia :). Kävin silloin syksyllä yhdessä tapaamisessa ja olis kyllä kiva jos pääsis tämänkin vuoden puolella vielä tapaamaan samassa tilassa olevia :).
Nyt ei ainakaan ajasta pitäisi olla kiinni kun kotona vaan hengailee :>.
 
Heippa Adalmis!
meistä jotka aktiivisemmin noissa miitingeissä ovat käyneet ja treffiaikatauluja järjestelleet, Pinkus ja rozie (tammikuisista) on synnyttäneet ja Wiillä ja meikäläisellä jakautuminen tapahtuu ihan lähiaikoina.

Eli nyt meidän osalta tahti on joksikin aikaa rauhoittunut / rauhoittumassa, mutta eiköhän me olla jälleen mukana tapaamisissa sitten, kun lapset on ensinnäkin syntyneet ja niiden kanssa voi lähteä jo jonnekin.
 
Hei kanssa sisaret!


Miten teillä on lähtenyt pienokaisten kanssa menemään?
Joko ristijäisiä ollaan  vietetty?

Meillä oli 3 viikkoa sitten ja tyttö sai nimen Emmi Sofia.

Meillä arki on pyörinyt ihan hyvin. Nyt kun on ollut näitä pakkasiaemoticon niin päivällä nukkuminen on ollut aika haasteellista,kun ei suostu nukkumaan päivällä omassa sängyssä. Yöt kyllä nukkuu hyvin.
Tykkää nukkua päivällä vaunuissa.Jos hyvin  rauhottuu kun laitan myssyn päähän ja vaunuihin nukkuu sit 1-3h.

Yöt meillä menee yhdellä syötöllä, nyt on ollut muutaman kerran et on nukkunut 23- 06.30 ja sit vähän syödään ja nukutaan 9.00 asti ja sit syödään ja leikitään ja käydään päikkäreille n.11.30 ja nukutaan 1-3 tuntia. Sit taas syödään ja leikitään ja joskus n.16.30 otetaan ehhä pienet tirsat(1-2,5t) riippuu nukutaanko sisällä vai ulkona. Ja siitä valvotaan yö unille saakka.

Ihan kiva kun pikku hiljaa muotostumassa jonkinlainen rytmi.

Me saatiin tiistaina  ensimmäinen rokete Rota ainakaan vielä ei ole tullut mitää oireita onneksi ja toivottasti ei tulekaan.
Painoa oli kertynyt 5580g ja pituutta 59 cm. Hyvin neiti kasvaa!

 
Heips :) 

Hyvin on lähtenyt yhteiselo käyntiin, nyt jo niin paljon helpompaa kun on pikkuisen kasvanut ja vankistunut. 

Meillä on yöllä yleensä syönti 2-4 tunnin välein, eli oikeastaan oma nukkuminen keskeytyy vain kahdesti. Päivällä ei vielä niin tarkkaa rytmiä kun meillä jaksottuu päivät niin erilailla joka päivä miehen vuorotyön takia. Alusta asti olen nukuttanut päivällä olkkarissa vaunun kopassa, yöt on sitten omassa sängyssään = selkeä ero yön ja päivän välillä tässäkin. Oma sänky oli välillä myös tuo vaunun koppa pinniksessä kun ei rauhoittunut äitiyspak.laatikkoon, oli kai liian tilava. Nyt nukkuu hyvin unipussin sisällä laatikossa, parin viikon sisään ajattelin heittää laatikonkin mäkeen ja pinnis saa olla itsessään se sänky lopultakin. 

Hiukan meinaa olla nyt tutin perään kun välillä olen antanut illalla jos on ollut kovin kiukkuinen. Päivällä ei kuitenkaan tarvita kuin autossa. Tuttipullokin alkoi taas kelpaamaan, välillä ei suostunut sille ollenkaan. Kiva kuitenkin päästä itsekin välillä käymään vaikka kaupassa niin että mies saa hoidettua mahdollisen ruokailun sillä välin. Mulla vaan tulee maitoa vähän turhan paljon ja pumppaaminen ei auta siinä asiassa ollenkaan, mutta kaikkea ei voi saada. 

Minä ihastelinkin teidän nimeä jo kun neiti sai sen, nätti nimi. Miehes sais vaan laittaa jonkun kuvan pikkuisesta että näkisin senkin ;) Meillä on ristiäiset vasta 2.4, saa nähdä pidetäänkö nimi sinne asti salassa. 

 
Pitää sanoa miehelle et laittaa kuvan Emmistä. Ole onnellinen kun maitoa tulee ja vauva syö rinnalta:)

Meillä ollaan osaimetyksellä oltu syntymästä saakka. Pääasia on et Emmi kasvaa.
 
Juu on se parempi näin päin vaikka välillä meneekin hermot kun on vaatteet märkinä kahdesta liivinsuojuksesta huolimatta ja sohvalla imettäessä saa olla melkoiset vuoraukset ettei kastella ja sotketa koko sohvaa... :) 

Luovuttaminen on tässä mietinnässä, vaivalloistahan se on mutta kovastihan ne tuolla laitoksella sitä maitoa tarvitsisi... Jotenkin mua vaan sieppaa kun sieltä saa sen sähköpumpun kyllä lainaksi mutta maksaa 1,50€/päivä... Periaatteessa tuntuu oudolta ja kalliilta kun maito on kuitenkin siellä elintärkeää... 
 
Mukava lukea teidän vauva-arjesta :). Mä oon vieläkin yhessä osassa. Lauantaina ois arvioitu poksahtamispäivä mutta taitaa mennä yli jos nyt sit ei mitään ihmeitä tapahdu :P.

Teidän vauvat kuulostaa mukavilta ja helpoilta. Mä haluun kans! :>
 
Takaisin
Top