Oulun mammamiitit

rozie: Mitä, mitä, aina tiistaisin?? mullehan Myllyojan täti kirjotti jo varmaan elokuussa muistilapulle ne valmennusajat silleen, että ne olis maanantaina 1.11., ma 8.11., ti 16.11. ja ma 22.11. ??! Siis jos en olisi ite nyt soitellut ja vaihtanut sinne Tuiran ryhmään, kyllä minä ens maanantaina olisin myllyojan neuvolaan ilmestynyt klo 17. Oliko mulla väärät ajat vai mites tää ny näin..? [:-] (vaikka ei se muuta meiän tilannetta, jokatapauksessa pitää mennä eri neuvolan ryhmään) 
 
Jaa, ei me sitte oltais samassa oltukaan. Meillä siis 2.11, 9.11 jne... Mut meillähän onkin eri neuvolantäti, eikös? Se meidän täti on ainakin näissä mukana. 
 
Jahs, mielenkiintoista jos yhessä neuvolassa olis kaks ryhmää marraskuussa.. eihän se edes kysellyt minkä päivän ryhmään haluisin/pääsen. Mulle noi ajat kirjotteli sijaistäti tosiaan kesällä kun niistä kyselin, olikohan se sitten ihan tilanteen tasalla[8|]...Omalta tädiltä en ole tullut edes kysyneeksi näistä kummemmin. 
 
Ei se multakaan kyselly, sanoi vaan että hän on näissä sitten itse mukana. Luultavasti nää sitten on jokatätillä omansa :D
 
Minulla ei onnistu ma 8.11. ku oon töissä puol ysiin asti. Oisko sillä viikolla joku muu ilta? tai edellisellä (eli ens)?
 
Mulle ei käy torstai 4.11 on perhevalmennus. Muut päivät sillä viikolla passaa hyvin ja seuraavalla viikolla ei ole vielä mitään sovittua, kun perhevalmennus torstaina 11.11. Jospa saadaan treffit aikaiseksi[:)]
Tänään on ensimmäinen mammaloma päivä[:)][:)] Alkaa jännittää[:)]





 
Olisko ihan mahdoton ajatus sitten treffata sunnuntaina? Vai onko ihmiset reissussa tms.? Ajattelin että silloin ei olis ainakaan kellään valmennuksia eikä varmaankaan niin harrastuksiakaan. Siis tota 7.10 nyt ensin ajattelin. 
 
Just reissua pukkaa sille vkonlopulle, 5.-7.11. me ei olla Oulussa. Muuten arkipäivät lähiviikkoina mulla on ihan vapaat, paitsi nykyään nuo torstait. 
 
Sellaista päiväähän ei varmaan ole,että koko kööri pääsis paikalle..

Vois vaikka 2 päivää ehdottaa ja se mihin pääsee eniten porukkaa niin valitaan? Mulle käy noista ehdotetuista oikeastaan mikä vaan, voinnin mukaan tulen. Nyt onneks paineet tasaantuneet ja supistuksiakin ollut viimeksi viikko sitten :)
 
Minulle ei passaa keskiviikko, mutta perjantai käy. Samoin ens viikolla sunnuntai on hyvä päivä
 
Wii tarkoittanee 12.11? ;)

Minä en tiedä tän viikon loppupuolesta vielä, meillä alkaa torstaina viikonloppu ja mahdollisesti suuntaamme Seinäjoelle. Mutta tulen jos olen maisemissa jne...
 
Hankalaksi menee sopia täällä, kokeillaanko Doodlea? Se on siis semmonen sivu jonne voi itse kukin käydä laittamassa oman ruksinsa pääseekö vai ei. Laitoin muutaman vaihtoehdon ens viikolle ja sitä seuraavalle, käykääpä kattoon ja merkatkaa nimimerkillänne vihreetä jos pääsette, punasta jos ei käy, saisiko vaikka noista päivistä jokin eniten kannatusta.


edit. poistin linkin
 
Noista on yks semmoinen että tiedän varmasti pääseväni, muista en osaa sanoa kun ei tiedä ollaanko maisemissa. 
 
Heissan,
Keskiviikko 17.11. ´näyttäis sopivan nyt viidelle naiselle. Onhan siihen vielä yli viikko aikaa, mutta se varmaan voitais jollain varmuudella sopia? Olikos se coffee house viiimeksi kiva? 
 
Takaisin
Top