Oulun mammamiitit

rozie

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heips, tein nyt oman topicin näille tapaamisille niin ei ilmoittautumiset ja kyselyt huku muihin juttuihin [:)].

Seuraava tapaaminen siis tiistaina 19.10 klo 18(?) Coffee Housessa.

Tavataanko siellä, ensimmäisenä paikalla ehtinyt varaa isoimman loossin, jos on tilaa niin varmaan siitä ylhäältä että paikalle mahdollisesti myöhemmin tulevat näkevät meidät helposti. Nyt aloin miettimään että siellä ei kyllä ihan älyttömän kätevästi pääse vessaan (sääntö nro. 1; vessareitti selvillä) mutta onhan siinä vessoihin menevien portaiden yläpäässä invavessa ja siinä voi varmaan myös käydä (inhoan nykyisin portaita).

Ilmottaudu tähän ketjuun niin tiedetään ketä tulee paikalle :)
 
Mie en satavarmaksi lupaa, tän voinnin kanssa mennään ihan päivä kerrallaan..Mutta ilmaannun paikalle mikäli vointi sallii :)
 
Miten Sadepilvi? Pingus? huhuu

ps. saatan myöhästyä himpun anopin kyläilyn vuoksi
 
Minä en taida päästä tällä kertaa paikalle kun on illalla reenit. Herkutelkaa mun puolesta ;-)
 
Moikka pitkästä aikaa! En päässyt eilen ja täytyy nyt muutenkin vähän katsoa voinnin mukaan kotoa liikkumisia. Mulla siis sellainen tilanne, että kohdunsuu alkanut pehmetä ja vauva hieman laskeutua ja olen en nyt aivan liikuntakiellossa, mutta ainakin pitkään istumiskiellossa [8|]. Kaksi viikkoa nyt saikulla oltu ja maanantaina kirjoittivat äippäpolilla äitiyslomaan saakka. Toisaalta ihana ettei tarvi enää käydä juoksentelemassa tk:ssa joka viikko stressaamassa saako lomaa vai ei, toisaalta tuntuu että seinät täällä kotona kaatuvat päälle. Mahtava homma kuitenkin ollut päästä äippäpolin asiakkaaksi, nyt on niin helpottunut ja turvallinen olo vaikka siellä saakin kontrollissa rampata harvase päivä. Jotain hyvääkin tämän kaiken keskellä, eli sokerirasituksen tulokset olivat ihanteelliset (saan siis makoillessani jatkaa edes suklaan syömistä!). Yritän kovasti päästä mukaan seuraavaan tapaamiseen, mulla on vaan mennyt viime aikoina kaikki aika ja voimat tämän asian myötä lääkärissä ramppamiseen ja stressaamiseen. Nyt kuitenkin tuntuu helpottavan. Ja jos joku on innostunut vauvavaateostoksille mukaan niin olisi ihanaa, miehen kanssa se on sellasta kilpajuoksua ja kärsimystä ettei siitä voi nauttia! [;)]
 
Pinkus: Täysin hyväksyttävä selitys poissaololle. [;)] Mutta hui! Muista nyt sitten kans levätä! Tiedän kyllä että seinät kaatuu päälle mutta mulla kans auttoi oloa se ettei tarvii enää joka viikko ravata lääkärissä ja kuulostella oloaan ja mahdollista työkuntoaan vaan saa ottaa ihan rauhallisesti. 
 
Ihmettelinkin, kun sinua Pinkus ei viimeisellä joogakerralla näkynyt. Eiköhän näitä tapaamisia tule. Hauskoja pötkötyksiä kotiin!
 
Lisää miitinkejä kalenteriin!! [:)] Mulle käy jatkossa ihan varmaan mikä päivä vaan kun en luultavasti reeneihin raahaudu enää ainakaan monesti.

Niin ja Pinkukselle hyviä vointeja sinne kotiin ja vauvanvaateostoksille!
 
Juu, samahan tässä olis treffailla vaikka joka viikko nyt kun vielä päästään helposti liikkeelle eikä tarvitse miettiä mihin kahvilaan mahdutaan vaunuinemme [:D]. Samallahan sitä voisi halutessaan käydä vauvatarvikeostoksillakin, vaikka ennen kahvittelua, siis ne jotka haluaa seuraa shoppailemaan. Harmi kun meillä ei ole semmoista kunnollista kauppakeskusta missä olis hyvin liikkeitä, Zepessä kun ei ole paljon mitään. 
 
Haluaisko jotkut ens viikolla ke-pe käydä jossain vauvashoppailemassa? minä oon syyslomalla eli aikaa löytyisi. Vaikka kirppareita kiertämään tai vauvaliikkeisiin...ja tietty kaffelle sitten :)
 
Mulle käy to tai pe, puolesta päivästä eteenpäin ihan iltamyöhään asti käy mihin aikaan vaan [:)]. Kirpparit vois olla ainakin ihan jees, mut muutenkin vaikka sitten aikaa tappamaan. 
 
En pääse ens viikolla hummailemaan kaupunkiin. Jos joku on vailla seuraa parin viikon päästä kaupunkiin .niin voin lähtä[:)] Olen äitiyslomalla[:)][:)]





 
Mulla taitaa nyt shoppailut jäädä kuitenki melko vähiin, huomenna lämmitellään kotona leivinuunia eka kertaa niin on suotavaa minunkin olla kotosalla. Perjantaina ehkä vois lähtee mutta totesin kyllä jo että en kyllä tahdo jaksaa kävellä kaupoissa tai kirppareilla ympäriinsä.

Se on ehkä perjantaina täsmäisku Babystyleen, missä en ole vielä päässyt käymään tavaroita hypistelemässä, ja sitten takas kotiin ompelemaan lakanoita ja pesemään vauvanvaatteita :) Ostin siis vähän lakanakangasta ja ompelen siitä muutamat pussilakanat ja aluslakanat pinnikseen, kun voi ne valmiit setit olla ihan sikakalliita, jopa 30 e. 
 
Pitäskö sopia jo uutta tapaamista hyvissä ajoin? Miltä kuullostas torstai 4.11. tai tiistai 9.11. joskus illalla ja jossain?
 
Joo!  \0/  Mutta mulla alkaa ny se perhevalmennus torstaisin 4.11. alkaen , ei kait sielläkään koko iltaa tietysti mene, että varmaan 19 aikoihin vois jo olla vapaa(?), mutta ainakin tiistai 9.11. passaa.
 
Meillä on koko marraskuun tiistaisin perhevalmennus, joten ei passaa mulle...

Ei teille passais maanantai 8.11?
 
Takaisin
Top