Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaikka täällä eteläisessä Espoossa asutaankin.
Kun olin töissä kappahlissa, niin hurahdin niiden vauva mallistoon (newbie). Lindexin vaatteet myös ihania. Kirpparilta on muutama vaate tarttunut matkaan ja haalinut käytettynä tavaraa. Kehto,pinnasänky,hoitopöytä ammeella kylppäriin, istuin autoon, imetystyyny, leikkialusta,unipussi ja sideharsot. Itsellä tallessa oli vielä lämpöpussi vaunuihin ja syöttötuoli. Annoin aikoinani lasteni vauvatavarat kavereilleni jotka odottivat, eli puhtaalta pöydältä lähdettiin. Hoitopöydäksi hankin lipaston ja vaunut olis hankittava vielä. Hankin minä myös keinutuolin käytettynä, siinä sitten kiikkua ja imettää :angelic: äitiyspakkausta me ei oteta koska katselin niitä vaatekokoja ja ei miellyttänyt minua tai en nähnyt niitä tarpeellisena. 2007 vuonna pakkauksen otin ja siittä on säästynyt se makuupussi. Muoks. Tukivyön sain siskoltani mutta vielä en ole tarvinnut.Siis nyt ei mun silmäni näe, mutta eikös täällä jossain ollut joku tarvikelista tms vastasyntyneelle? Nyt ois fiilis sellaista vähän katella.