satuvee
Näppärä viestien naputtelija
JÄÄKIEKKObodyihin liittyen..nennaemilia, mäkin oon Hämeenlinnasta, asutaan nyt Oulussa niin appiukko kiusaa mua aina siitä HPK:sta.."hassuttelee vastustajaa" jne.. Mutta faktahan on se, että kyllähän ne Kärpät aina kumminkin voittaa, vaikka kuka huutelis mitä siellä Tampereella
Vaikee valita tätä joukkuetta sinänsä, ku Treellakin oon asunu sen 10 vuotta..

, ja sitte kattelen oisko tarpeeks pitkä hihna missään laukussa ettei tarttis ostaa. kirppiksellä kyl näkyy aina kaikkia peruslaukkuja, haen sitte sieltä jos ei muuten. ai nii ja kertsivaipanvaihtoalustoja pitää ostaa hoitolaukun täytteeks..
Meillä on yhet semmoset sukat, missä on vauvadinosaurus ja mää oon niitä kuljettanu sata kertaa miehen nokan eteen ja ollu, että "no kato ny, ei mitään NÄIN SÖPÖÄ VOI OLLA!!!" Aaaaaaargh! No mutta, nyt on vähän enemmän sukkia kuin noi yhet ylisöpöt.... liikaa en kuitenkaan innostunu, ku ei ne sukat välttämättä ees pysy tulevan tyypin jaloissa, jos on yhtä kova potkuttaan kuin on mahassa
Niitä pitää hommata ripakopallinen, niin pysyy tuituitui-söpöt sukat jalassa sitte
Oon haaveillu tosta tommosesta pussista, missä on kirpeitä hedelmäkarkkeja ja sitte pikkusia daim-patukoita! Sitten kun on tyyppi pukattu pihalle, niin saa herkutella vaikka koko pussin kerralla
Sitte hankin jälkivuotoon siteitä, ai että oli hankalaa, ku ei oo ihan hetkeen tarvinnu miettiä tommosia juttuja
Mutta Natylla oli tommosii 100% luonnonmateriaaleista tehtyjä yösiteitä ja Vuokkosilla 100% biohajoavia, niin semmoset paketit sieltä sitten läks mukaan! Kuukuppia sitten kokeiluun, kun saadaan jälkivuodot eka vuodeltua