Ostokset/Hankinnat

Millä lastenvaatekirppiksellä kävitte? Mietin jossain kohti et onkohan täällä Turussa hyviä, Tampereen kirpputorit on tutumpia..
 
Meille rantautui tänää ensimmäiset vauvan vaatteet. Nii ja pinnasängyn reunasuojus. Käytiin kirppistelemässä ja törmäsin muutamaan söpöön pikkuseen vaatteeseen, body ja yöpuku. Ja aika kiva, veikkaisin ikea alkuperää, se reunasuojus. Odottelen kyl, et pääsis turun suuntaan vähän kirppistelemään, siellä on vähän eri valikoima kuin täällä meillä :D
 
Meille on jonkin verran jo kertynyt vaatteita, pian plussauksen jälkeen oli pakko käydä ostaa ekat pienet bodyt ja housut. Eilen ostettiin vauvapeitto ja lakanat ja tänään haettiin baby stylestä brion primo turvakaukalo kun oli nyt alessa vaan 109€. :)
 
suvitus tais olla pikku siili siinä manhattanin ostoskeskuksessa? Tai joku manhattan se oli joka tapauksessa. Plus serkku pisti kaks pussia vauvan vaatteita mukaan ku kävästiin, heillä 6.5kk vanha tyttö :Heartred
 
Meil ei tällä hetkellä oo lähipiirissä vauvallisia juurikaan, joten tuskin tulee vauvanvaatteita meille lahjoituksena mistään tällä erää. Pikkusiili on joo Turussa Manhattanilla. Itse tykkään siitä kirpparista ihan hirveesti ja oon tehny paljon hyviä löytöjä. Nykyään vaan tulee harvemmin käytyä kun muutettii kauemmas.
 
Jmt, totta kai menee, miksi ei?! Ja on kyllä tositosi söpöt, en olisi minäkään voinut vastustaa!
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Meillä on nyt vaunut, hoitopöytä ja -alusta ja jonnin verran vaatteita 0:) itelleni oon hankkinu neljät mammahousut, kaks paitaa ja kahet leggingsit :P housuja ostin kahdet ja sit tuttu kysy haluutko parit joista tarttis maksaa vaan postimaksu niin otin :P sain siltä myös shortsit mut ei taia tulla käyttöä jos ei iske toukokuun alussa helle :D
 
Ainiin ja veljeltä sain kaks kassia, siellä on jotain leluja ja lakanoita :D
 
Hyvin menee kummalle vaan nui mielestäni JMT :)

Ja mitäh, onko muillakin noin paljon mammavaatteita kun ahk87.lla? :D
Mulla on täl hetkel yhet mammafarkut hommattu ja toivon etten joutuis enää kauppoihin noiden vaatteiden takia raahautua. Kaverit saa kyllä antaa ilmaiseksi äitiysvaatteitaan niinkuin ovat lupailleet, vaikka vahvasti epäilen miten istuvat n.20cm pituuseron tai noin 10kg. painoeron takia, saas nähdä :D

Niin ja vitsit mulla menee hermot näihin farkkuihin, koko ajan saa repiä ylöspäin, sais maha (tai vaihtoehtoisesti peba) vähän paisua että pysyisivät ylhäällä :silent
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Ei mullakaan oo ku yhdet mammafargut ja kahtoo ostanko mitä vielä tässä
 
Mä ostin kahet ku eka bongasin yhet kivat (olikohan ne nyt treggingsit) jotka makso vaan 25e ja sit löysin vielä alerekistä farkut 15e :P ja sit ku toi tuttu (exän täti :D ) kysy haluunko siltä kahet farkut ni mikäs siinä :P hyvä saldo kun täällä on vaan h&m mistä ostaa ja netistä en haluais tilata...

Ulkoiluhousut on kyl vielä ongelma :/
 
Hih ja mä kun luulin et mul on vähän mammavaatteita muihin verrattuina :D sain kaverilta kahdet mammafarkut, yhdet mustat suorat mammahousut (ns.juhliin tms) ja yhet mamakotihousut (+ mammapaitoja ja tunikoita). Sit oon ostanut 2 h&m mammaleggarit, ja 2 mammahousut ja mammapaidan kirppikseltä :P Kirppishankinnoista maksanut yhteensä hurjat 7,5e ja leggarit oli 10e :wink Niin ja toppahousut 5e..
Mutta toisaalta halutaan vielä vähintään 1 lapsi tän jälkeen jos vain meille suodaan, niin säästän nuo mammavaatteet oottamaan toista raskautta (ja lainaan kaverille jos he tekevät ennen sitä lapsia) :)
 
Mulla on ihan naurettavan iso kasa raskausvaatteita, kun niitä ilmeisesti aikanaan kaikilta kavereilta haalinut sisko kyyditti kaikki omansa mulle :D Jos olisin itse ostanut, olisi varmaan yhdet farkut ja pari paitaa.. Ja pian saan onneksi mutkan kautta myös ulkoiluhousut, ihanaa! Oon tähän asti rullannut vyötäröä alemmas, mut ei tunnu kovin kivalta, eikä ole pitkäkestoinen ratkaisu. Yhden paidan oon ostanut, et on jotain ihan "omannäköistä", ehkä vielä jotain ostan, mut noilla saaduilla mennään lähinnä.
 
Omia ulkoiluhousuja on pakko pitää mahan alla ja ne painaa rakkoa :/ löysin yhet mun vanhat jotka on vähän isot, niitä nyt voi vähän aikaa vielä käyttää...mut niissä on sellanen nepparinappi joka poksahtaa auki tosi herkästi jos on yhtään kireellä :D
 
Meillekkin tulee "pikkuveljeltä" nyt 5kk hänen vanha kaukalo kun jää sopivasti pieneksi :) no ystäväni sitten sanoi ettei voisi ikinä ottaa käytettyä kun on turvallisuus riski :| heillä tosiaan oli ekaa varten kaikki uutta. Heille tulossa sitten kesäkuussa meidän toukalle serkku :Heartred joka on heille toinen lapsi. Ensimmäinen nyt 1v meidän kummityttö:Heartred
 
Kyllä mä uskaltaisin kaukalon tutulta ostaa. En ehkä ihan vieraalta, kun ei tiedä miten on kohdeltu ja säilytetty. Mutta luotettavalta tutulta ilman muuta. Tää maailma hukkuu roskaan, jos ei kenelläkään ikinä kelpaa kierrätetty.
 
Mä ostan valtaosan vaatteistani kirppikseltä ja niin meinaan tehdä tämän toukankin kanssa :Heartred saattohan tuossa eilisessä keskustelussa vähän hormoonit hyrräillä molemmilla osapuolilla :D Ja kuitenki ku mietitään noita nykyajan turvavarusteita autoissa niin eiköhän toukka saada hengissä kuljetettua käytetyllä kaukalollakin :) onhan sitä itekki hengissä tai ainakin luulisin olevani :wink
 
Takaisin
Top