Heippahei!
Josko se minäkin pistäisin nokkani tännekin :) Hurjaa, miten paljon täällä on väkeä jo nyt! Silloin ekaa ootellessa ja vau:n vasta muutama kuukaus aiemmin aloitettua "toimintansa" niin meillä oli varmaan pienempi ryhmä koko aikana kuin mitä täällä on jo ekojen viikkojen aikana tullut! :)
Eli toista lasta täällä odotellaan, meidän sähköjänis täyttää just ennen vuodenvaihdetta 3v. Mulla oli aika kurja kokemus ekassa synnytyksessä, repesin niin pahasti, että yhdyntäkivut on olleet niin kamalat, ettei oo juurikaan hommailtu... Ehkäsyä ei oo siis ollut, mutta eipä niitä onnistuneita yhdyntöjäkään oo näihin kahteenpuoleenvuoteen mahtunut kuin ehkä kaksin käsin laskettavissa oleva määrä. Mä olin jo alkanut ajatella, että ehkäpä sitten meille ei tuu enää vauvaa, vaan mennään tää elämä yhden lapsen taktiikalla. Olin jo varaamassa itelleni korjausleikkausaikaa tuon repeämän johdosta, aiemmin en sitä tehnyt, kun olis kuulemma riski, että menee vielä pahemmaks. Minähän itse olen laskeskellut asian niin, että seuraava alatiesynnytys sitten korjaa tilanteen uudella repeämällä ;))
No mutta, tässä sitä nyt sitten ollaan. Perjantaina tein lopulta tesin ja plussaa se sitten näytti. Mulla on edelliset menkat ollu jo elokuun 7. joten soitettuani neuvolaan ne "kohtelee" mua niin että oisin kuukautta pidemmällä, mutta en oikeen ite jaksa uskoa... Mutta sen näkee pian, kiitos edellisten menkkojen, niin mulla on neuvolakin 24.10. ja eka ultra jo 30.10.! Luulisin, et se menee "varhaisultraks" mutta eihän sitä tiedä. Tuntui kuitenkin todennäköisemmältä lasketun osuvan kesäkuulle, joten siksi täällä, kunnes toisin todistetaan ;))