Kylläpä aika hurahtaa nopsaa. Tervetuloa uusille jälleen, tännehän tulee porukkaa ihan hurjasti. :)
Moon: Paljon tsemppiä ja jaksamista! Onko tuo epäily kuinka vahva, vai olisiko vielä mahdollista, että olis väärä diagnoosi?
Ite oon tällä viikolla ollut töissä aika paljon, lähinnä aamusin, ennen kun mies menee töihin. Noi 4.50 heräämiset kyllä sujuu ihan hyvin, mutta työpäivän jälkeen on takki tyhjä, kun pitäisi jaksaa touhuta pimun kanssa koko päivä. Onneksi miehellä on kolme vapaata huomisesta lähtien, niin on kotona hiukan enemmän jeesimässä.
Mun mielenkiintoinen raskausoire, joka oli ekassa raskaudessa jo, on nyt palannut. Eli lämpö silmissä aiheuttaa pääkivun. :o Eli esim. jos avaan uunin luukun ja kurkkaan sisään, niin että sieltä tulee lämmintä ilmaa, tai suihkussa kastan naaman lämpimän veden alle, niin päähän tulee semmonen jännä puristava kipu. Sauna luonnollisesti aiheuttaa saman reaktion. En yhtään tiedä mistä voisi johtua, mutta oli tosiaan viimeksi ihan sama homma. Mietin jos sillon raskauden aikana, että meen johonkin pään magneettikuvaan raskauden jälkeen, mutta toi hävisi sitten synnytyksen jälkeen, joten siitä johtuvaa. Hassua! Muita oireita ei oikein ole, ainoastaan pinna on selkeesti kireellä, en muista ensimmäisessä olevan tämmöstä. Ja mä kun oon yleensä aina tosi hyväntuulinen ja pirtee, niin nyt vaan masentaa. Mieskin eilen kysyi, että olisiko jotain, mitä voisi tehdä että mulla olisi parempi mieli. :/ Harmittaa, en pidä itsestäni tämmöisenä. Josko saisi hyvät yöunet ensi yönäkin, niin huomenna varmaan jo parempi päivä. :) Treenitkin ollut vähissä, kun oon aamusin käynyt töissä, sitten mies lähtee töihin ja tulee illalla vasta vähän ennen ysiä. Siinä ei paljon puntille oo kerinnyt. No otan buustin huomisesta alkaen, ja käyn ainakin kolmena päivänä peräkkäin, ehkäpä sekin auttais! :) Ihanaa viikonloppua kaikille!