Heissan!
Onnittelut kaikille ihanasta ja toivotusta plussasta! <3
Mä tuun aika varovaisin mielin mukaan, tänään tehty CB:llä "raskaana 2-3" :)
Varovaisin mielin siis siksi että n. 3 kuukautta sitten koin keskenmenon ja sitä ennen yritystä ehti olla vuoden.. mut josko nyt päästäisiin loppuun saakka :)
Tää on mun "tuuria" just kun alotan työt teen positiivisen testin, esikoisen aikana tein positiivisen testin sinä päivänä kun kirjoitin työsopparin ja nyt maanantaina palaan töihin hoitovapailta... :D
T77: isot pahoittelut <3 paljon voimia <3
doppleri mun tekis mahottomasti mieli hankkia, mut täytyy katsoa ekan neuvolan jälkeen että jos kaikki ok niin sitten hankitaan :)
Muille kertominen: muille ei siis kerrota, jos vaan maltetaan hiljaa olla, ihan siis siksi että km tapahtunut niin hiljan ja vähän varovaisesti tästä ollaan. Toki jos tämä myös kesken menisi niin läheisimmille siitä kerrottaisiin. mutta koitetaan malttaa olla mahdollisimman pitkään hissukseen :)
oireet: mä oon kiukkuunen ku ampiainen, voi hyvänen aika. siis kauheita kilareita saanut syyttä suotta! voi mies rukkaa kun joutunut aina olemaan suuttumuksen kohteena syyttä :D
Ja tänään kahvi pisti etomaan hyi, ja ehkä lievää huonovointisuutta havaittavissa jos ruokailussa pitempi väli.
ekaultra /neuvola: mä soittelen joskus parin viikon päästä ekaa neuvola aikaa, siellä sit ultrataan samalla kertaa pikaisesti, sit saa lähetteen kunnon ultraan :)
Nimet: tierän oon aikaisin liikkeellä :D mut onko monella jo nimet valittuna/ suunnitteilla? :)
meillä jo esikoisen aikana oli seuraavalle lapselle nimet, ja ainakin vielä molemmat nimet on mieluisat :)
Sukupuoli: joo oon tässäkin tosi aikaisessa, mutta meinaako moni ottaa selvää sukupuolesta kun sen aika joskus koittaa? :) täällä aiotaan ottaa, mutta se pidetään omana tietona :)
Mokus: ihanan linkin laitoit! keksittiin miehen kanssa että tilataan sieltä paita "musta tulee isoveli" ja se päällä sitten kierretään kun raskaudesta kertominen on ajankohtainen :)