Tuli vaan yhtäkkiä niin onnellinen ja rakkauden täyteinen olo pientä kohtaan, kun sohvalla istuskelen kuuntelemassa vielä hiljaista asuntoa auringon kajastaessa pilvien takaa ikkunasta sisään. :) jotenkin eilen iskostui tajuntaan, että hän on ihan oikeasti kohta jo täällä!
Nyt on masu ikuistettu! Ammattilainen otti raskauskuvia rannalla musta ja miehestä. Oli vähän viileä keli mutta saatiin kuvat otettua ja kuvaaja oli kyl tosi hyvä. Nyt jännityksellä ootetaan millasia tuli. Sama kuvaaja kuvaa sit vauvan noin viikon ikäisenä .
Ääk oon vähän kade salmiakkilakritsi! :) ihanaa että saitte masun ikuistettua, valokuvat on vaan paras muisto mitä voi olla. Meillä olisi kans ollut valokuvaus 4.4, mutta peruin sen sillon kun koiralle tuli yllättäen paljon ell käyntejä.
Sain pestyä keittiön ikkunat tänään ja lastenhuone listoja vaille valmis!! Niin iloinen fiilis!! :) Ei muuten käynykään niin helposti ikkunanpesu tän mahan kans :D
Mulle oli järjestetty tänään babyshowerit. Ihanaa ku oli kaikki ystävä paikan päällä. Oli ruokaa ja lahjoja. Kyl sitä saa olla kiitollinen ystävistään. Tukiverkosto on niin tärkeä
Eilinen oli muuttopäivä. Ei remppa vielä kokonaan valmis ole, mutta saatiin isojen huoneet kuntoon ja melkein kaikki heidän tavarat sinne. Nyt voin alkaa laittamaan juttuja valmiiksi vauvalle. :)
Onnellisuudesta en tiiä mutta iloseks tulin kun äske tipahti kutsu oikeudenkäyntiin jossa oon asianomistajana :D jospa vihdoinki sais itelle kuuluvat rahat takaisin entiseltä vuokranantajalta. Johan tässä on 2 vuotta mennyt ja asian oli jo haudannu päässäni :) kyllä se helpotusta vauva-arkeen tois
Esikoinen 1v7kk otti paremmin kuin oisin ikinä kuvitellut pikku siskonsa vastaan Ei vaikuta olevan mustis, haluaa silittää ja auttaa vaipan vaihdossa ja antaa pusuja pikku kätösille ja jaloille. Kyllä oon ikionnellinen näistä kahdesta pikku tytöstäni
Babyshowerit oon luullu et mulle ei sellasia ees järkätä! Äitin kaa sovittiin et mennään pitsalle, ja se tuli mua hakeen ja kysy että haluisinko käydä kunnolla ravintolassa syömässä nyt vielä ennen vauvaa, ja tottakai halusin :D no sit mentiin ja siellä pöydässä ootti mun kaks parasta kaveria, kaks tätiä ja miehen äiti :) syötiin monta tuntia ihan pitkän kaavan mukaan ja vauva sai pikkusia lahjoja ja mulle oli hemmottelulahjakortti :-) oon kokoajan valittanu ku on nii tylsää vaan kotona istuskella päivät pitkät ja sit sain tollasen yllätyksen ihanien ihmisten seurassa :)