Onnellinen, koska..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin katsomassa tänään unelmakotiamme ja se vaikutti todella ihanalta!

Lisäksi haravoin ja siivosin pihaa 3h kun esikoinen ja mies olivat päikkäreillä. Vointi oli todella hyvä, eikä kipuja tuntunut missään!

Kävin myös kaupasta ostamassa ruisnappeja ja lohta ja päätin herkutella niillä tänään :oops: :p

40f5809465cf92ec488b8ea2f409d206
pikkusen sänky valmiina <3

Ällösiirappivaroitus! :D

Tuli vaan yhtäkkiä niin onnellinen ja rakkauden täyteinen olo pientä kohtaan, kun sohvalla istuskelen kuuntelemassa vielä hiljaista asuntoa auringon kajastaessa pilvien takaa ikkunasta sisään. :) jotenkin eilen iskostui tajuntaan, että hän on ihan oikeasti kohta jo täällä! <3

Ääk oon vähän kade salmiakkilakritsi! :) ihanaa että saitte masun ikuistettua, valokuvat on vaan paras muisto mitä voi olla. Meillä olisi kans ollut valokuvaus 4.4, mutta peruin sen sillon kun koiralle tuli yllättäen paljon ell käyntejä.

Onnellisuudesta en tiiä mutta iloseks tulin kun äske tipahti kutsu oikeudenkäyntiin jossa oon asianomistajana :D jospa vihdoinki sais itelle kuuluvat rahat takaisin entiseltä vuokranantajalta. Johan tässä on 2 vuotta mennyt ja asian oli jo haudannu päässäni :) kyllä se helpotusta vauva-arkeen tois

Babyshowerit <3 oon luullu et mulle ei sellasia ees järkätä! Äitin kaa sovittiin et mennään pitsalle, ja se tuli mua hakeen ja kysy että haluisinko käydä kunnolla ravintolassa syömässä nyt vielä ennen vauvaa, ja tottakai halusin :D no sit mentiin ja siellä pöydässä ootti mun kaks parasta kaveria, kaks tätiä ja miehen äiti :) syötiin monta tuntia ihan pitkän kaavan mukaan ja vauva sai pikkusia lahjoja ja mulle oli hemmottelulahjakortti :-) oon kokoajan valittanu ku on nii tylsää vaan kotona istuskella päivät pitkät ja sit sain tollasen yllätyksen ihanien ihmisten seurassa :)

Takaisin