Onnellinen, koska..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ulkona ihan mielettömän hieno ulkoilusää! Käytiin lenkillä miehen kanssa, minä pyörällä ja hän juosten. Mietin vähän, että pystynköhän pyöräilemään, mutta yllättävän hyvin meni ja tunnin verran kierreltiin metsäpolkuja ym. Nyt voi jatkaa vappuherkkujen syömistä. :cool:

Avioiduttiin <3
Hurjasti Onnea!
Hauska sattuma ko luvin, että olette nyt avioitunu niin menin facebookkiin niin teidän naimisiin meno julkaisu näkyi uutisvirrassani koska minulla on yks kaveri joko sinun tai sinun miehen kaveri myös js hän oli tykännyt päivityksestänne:) niin ja tunnistin sinut ko oot tänne laittanu sen yhen kuvan misä sulla on se kivan värinen neuletakki päällä!

Aurinko paistaa, koneellinen lakanoita ulkona kuivumassa ja mikä tärkeintä lipasto pienille vaatteille on vihdoin tyhjä! :) Kohta saan poikien vaatteet sinne ja sitten vauva saa mun puolesta tulla maailmaan. (Nyt rv 36+3, että ei ihan heti varmaankaan ole kyllä tulossa.)

Sain kevätkukat ruukkuihin :) Etupihalle erilaisia orvokeita ja takaterassille orvokeita ja neilikoita. Seuraavaksi jos ottais päikkärit terassilla samalla kun kalpeat kintut saa vähän aurinkoa. Sen jälkeen vielä suunnitelmissa kylvää auringonkukat ja krassit. Muuta en tänä vuonna laita kun en kuitenkaan ehdi hoitaa. Kasvimaa saa jäädä kesannolle ja perennapenkit saa luvan pärjätä itekseen.

Kiitos kaikille onnitteluista! :) henuu, ompas aika hauska yhteensattuma! Jännä että löytyy joku yhteinen kaveri. :D

Kevät on puhjennut!! Hiirenkorvat ja nurmikkokin vihertää! Esikoinen on ulkona jo kevyillä vaatteilla puhaltelemassa saippuakuplia ja mekin voidaan loppuviikosta käydä jo vauvan kanssa ulkoilemassa!

Olen myöskin onnellinen 2h päikkäreistä vauvan kanssa :) ♡

Kevät on puhjennut!! Hiirenkorvat ja nurmikkokin vihertää! Esikoinen on ulkona jo kevyillä vaatteilla puhaltelemassa saippuakuplia ja mekin voidaan loppuviikosta käydä jo vauvan kanssa ulkoilemassa!

Olen myöskin onnellinen 2h päikkäreistä vauvan kanssa :) ♡

Onko sille joku suositus sitte ko vasta loppu viikosta pääsette ulkoilemaan?
T. Tietämätön

Onko sille joku suositus sitte ko vasta loppu viikosta pääsette ulkoilemaan?
T. Tietämätön

Ei oo näin hyvällä ja lämpösellä säällä.. pakkasrajoja on ja talvella kai suositaan että vauva olis kaks viikkoo ennen kun aloittaa ulkoilun... korjatkaa jos oon väärässä!!
Meillä vaan ulkoilu menee loppuviikkoon kun on vaunut mummilassa :) Neuvolasta sanoivat että ulkoilua voinnin ja kelin mukaan ja hyvä aloittaa 15min lenkistä ja siitä sitten pidentää ulkoilu aikaa :)

Ei oo näin hyvällä ja lämpösellä säällä.. pakkasrajoja on ja talvella kai suositaan että vauva olis kaks viikkoo ennen kun aloittaa ulkoilun... korjatkaa jos oon väärässä!!
Meillä vaan ulkoilu menee loppuviikkoon kun on vaunut mummilassa :) Neuvolasta sanoivat että ulkoilua voinnin ja kelin mukaan ja hyvä aloittaa 15min lenkistä ja siitä sitten pidentää ulkoilu aikaa :)
Aa, okei :happy: Onneksi meillä on kevät vauvvat niin ei tartte nuita pakkasia pelätä:hilarious: ja saa ulkoilla!

Kahdesta viikosta mäkin olen kuullut (myös keväällä/kesällä) vastustuskyvyn vuoksi. Ja ilmeisesti pitäis aloittaa tosi pienistä ajoista, tyyliin 15 min tmv. En tiedä onko ok mennä aiemmin ulos, jos ei väkijoukkoon (tyyliin kauppaan tmv) mene. Luulis, että on ok, jos sää on hyvä ja on lämmintä.

Ei keväällä ja kesällä ole tota 2vkon rajaa. Se on kylmille ilmoille. Ja jokainen toki vie vauvansa mihin haluaa, vaikka 1vrkn. ikäisenä. :)

Meillä esikoisen kanssa taidettiin mennä noin viikon ikäisenä ensimmäisen kerran ulos ja syntyi toukokuun alussa.
Muistan kuinka satoi vettä ja kiersimne vain lyhyen lenkin (5-10min) kun käytettiin koira nopealla pissillä :)

Voi olla, että tämän toisen kohdalla halutaan jo aiemmin ulos, tai sitten minä pyydän miestä katsomaan vauvan perään, että saadaan esikoinen pihalle juoksemaan :D

Takaisin