Onnellinen, koska..

BaBy2

Puuhakas puhuja
Ajattelin luoda tälläisen positiivisuus ketjun minne vois kertoa mikä tänään teki onnelliseksi ja tai mikä ilahdutti :rolleyes:
 
Mua ilahdutti lauantaina, kun olin kiukutellut miehelle sen lähtiessä salille (en siis siksi että se meni treenaamaan :D ) ja silti kun se tuli kotiin niin sillä oli mukanaan mulle yllätyksenä Bola-koru jota se oli jo joulukuusta asti mulle metsästänyt ja nyt vihdoin löytänyt :Heartred
 
Mä olen onnellinen siitä, että mulla on ihana, ihana, rakastava mies, joka kestää mun väsymyksen ja hormonimyrskyt tyynesti ja hoitaa tarvittaessa minunkin osani kotitöistä. Sen lisäksi saan hoivaa ja hemmottelua, jota en uskonut kaipaavani, mutta tunnun nyt tarvitsevan tosi paljon. Kaiken kaikkiaan raskausaika on vaan ennestäänkin lähentänyt meitä.
 
tänään onnellinen siitä kun mies eilen totesi ettei ole oikeastaan tajunnut nauttia minun raskausajan kropasta eikä ole huomannut sitä niinkuin aikaisemmissa raskauksissa. Tänään ihastellut ja halinut sitä ensimmäisiä kertoja :Heartred Lisäksi huomioinut minua ja raskauttani puolesta tekemisellä vaikka teloi itsensä lumilaudan kanssa lauantaina ja ollut kipeänä siitä nämä pari päivää.
 
Mies ei tuomitse pätkän vertaa mun painonnousua raskausaikana vaan sanoo, että muista syödä kun lenkilläkin (siis laahustamassa) kävit. ♡ ihanaa kun ei tarvii käydä ku tuolla neuvolassa tuomittavana ja kotona saa olla rakastettu.
 
Tää väsymys alkaa helpottaa eilisen totaali romahduksen jälkeen! :) onnellinen myös ihanista lapsista ja heidän maailman parhaasta isästä; minun omasta armaasta miehestäni! :Heartred

Näin ne mielialat ja tilanteet muuttuu -ONNEKSI (tässä tapauksessa)...
 
Vihdoin sain valmiiksi Valentine's day/Ystävänpäivä/Sydäntenpäivä yllärin miehelle :shy: Esikoinenkin sai osallistua ja tehdä oman osansa :love017 Nyt vaan ootan sunnuntaita, oon niin varma ettei mies aavista yhtään mitään :Heartred
 
Takaisin
Top