Onnellinen, koska..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei keväällä ja kesällä ole tota 2vkon rajaa. Se on kylmille ilmoille. Ja jokainen toki vie vauvansa mihin haluaa, vaikka 1vrkn. ikäisenä. :)

Juu toki vie, kuten täällä tekee aika monessa muussakin asiassa. :)

Vastustuskyky ei vaan just vastasyntyneellä ole mikään paras, joten itse en ajatellut ihmisjoukkoihin tai kylään mennä, enkä halua, että meillä ravaa ihmisiä ihan heti (erityisesti nyt, kun tuntuu olevan kaikenlaista oksennustautia ym liikkeellä). Mutta ihan pelkkä ulkoilu toki eri asia.

Mä aattelin kyl heti (voinnin mukaan) lähtee lenkkeilee - koska koira. Mut me nyt muutenki lenkkeillään paikoissa missä ei tuu ihmisii vastaan, tai jos tulee niin on yhden käden sormin laskettavissa. :) kaupoille yms tuskin ihan heti lähetäänkään.

En ajatellut sallia vierailuja tai viedä vauvaa ensimmäisten kahden viikon aikana väkijoukkoon. On mukavampi tutustua pieneen rauhassa ja antaa hänen kehittää vastustuskykyään hieman paremmaksi. Todennäköisesti vietämme kuitenkin aikaa omalla pihalla ja pururadalla.

Me käytiin labrassa maanantaina, pojasta otettiin aineenvaihduntasairauksien tutkimuksen verikokeet. Oli autoistuimessa koko ajan eikä ketään flunssanen labranasiakas tullu lähellekkään.. enkä olis antanutkaan. Ainoosti labratäti koski pojan jalkaan :)
Huomenna on esikoisen jumpan kevätjuhla, kovasti haluaisin sinne mennä katsomaan, mutta en lähde tuon 6pv vanhan kans sinne ihmisjoukkoon ja meteliin. Saa mies kuvata jumppaesityksen mulle! :)

image.jpg
Miehen porukat kävi kylässä ja toi nää ihanat tuplarattaat lahjaksi MULLE, että pääsen vauvan ja esikoisen kanssa yhdessä ulos lenkeille sillon kun mies on töissä :shy: (kun muuten meil ois ollut vaan vauvan vaunut ja esikoiselle sateenvarjorattaat, eikä ois ollut ihan ensimmäisenä hankinta listalla uudet tuplavaunut) oon kyl niin onnellinen näistä!

Jalkahoito iltapäivällä :) Kaukalon kankaat pestynä ja kohta vien ne ulos kuivumaan. Vielä kun pakkaan sairaalakassit niin asiat on jo hyvällä mallilla. Sitten on enää se pinnis maalaamatta. Jotenkin en vaan saa sitä tehtyä... Kaikesta tulee valmista kun se on tehty. Sitten ei enää ole muuta kuin odottamista...

Takaisin