Onnellinen, koska..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onneks on Logo quiz... Hakkaan sitä puhelimella miestä ootellessa. Henkilökunta onneks jousti vierailusjassa, että saa mied tulla heti aamusta. On täällä sitten jo lääkärin kierron aikaan.

Tänään pisti hymyilyttään 4-5-vuotiaan tytön kommentti. Olin labrassa ja kävelin tytön ohi takki auki, niin että mun iso maha oli siis esillä. Tyttö kysy äidiltään et MIKÄ toi on??? :D
Ihanasti sen äiti sit selitti että mun mahassa on vauva :) ♡

raskausmaha on lapsille iso juttu. ja yleensä se tuo sitä iloa päivään kun joku lapsi kommentoi vatsaa :)

Huh, onneksi on tositositosi ymmärtäväinen tää uus vuokranantaja, niin sille sopi että maksan nyt vuokran kahdessa erässä! :) helpottipa paljon nyt tää :)

Toinen asia, mikä ei tähän ketjuun liity, mutta sossun päätöksessä luki että kun tän kuun asumistukipäätös tulee kelalta, niin se menee sossuun suoraan takaisinperintänä. Voiko ne tosiaan periä sen, jos ei ole vuokraan apua saanut? :O

No kuulostaapa oudolta, et voisivat periä sen, jos eivät ole edes maksaneet vuokraa. :O Olisin kyllä yhteydessä sinne, et miten on.

No kuulostaapa oudolta, et voisivat periä sen, jos eivät ole edes maksaneet vuokraa. :O Olisin kyllä yhteydessä sinne, et miten on.
Joo, aion kyllä todellakin soittaa et miten toi voi olla mahdollista..

Jeeee vihdoinkin selvisi missä ollaan tulokkaan kanssa ja missä synnytään! Jäädään kotiin lappeenrantaan, eikä ole muuttoa ennenkuin mahdollisesti vuoden päästä vasta. :) nyt voi pinnasängynkin kasata ja loput hommat tehä valmiiksi. Ja jäädä tietty hyvillä mielin odottamaan pikkuisen syntymää!

Onnellinen koska koira kakkas!! :D nyt tullut jo siitäkin vaikeaa ja pelkäsin suolitukosta. Huhhh tätä onnea ja helpotusta. :D

Onnelline myös siitä että nyt löysin hyvät kengät kävellä. :) joka ilta puutunut toinen kantapää, vaikka aina eri lenkkarit. Tänään laitoin viimesen vaihtoehdon kokeiluun ja jalka ei puutunut ja oli hyvä kävellä. Sen kunniaks kipitettiin koiran kanssa 8km. :) taino ehkä ennemminkin siks, ku ei meinannu se kakka tulla koiralta. :D

rosmarinaa uskomattomia lenkkejä vedät ku ite en uskalla edes kilsan lenkille lähteä :D tykkään kyllä sun "oireettomuudesta" tossa tapauksessa ainakin :) ite taas oon alkanu hirveesti touhuaa kotihommia.. eilen pesin saunan ja tänään pessy mattoa ja siivonnu ja ihan hirveesti enemmän touhunnu mitä yleensä varsinki nyt raskausaikana! oon miettiny et onkohan mulla joku paniikki että jää asioita hoitamatta (en yleensä jaksa ressata tällasista asioista ennen synnytystäkään) ku pe on kontrolli missä suunnitellaan käynnistystä tai sektioo...

EkM89, mä taas en pystyis saunaa pesee! Ihan täys mahottomuus. :D muutenki siivoilu ja kotihommat jääny enemmän miehen kontolle nyt, kun jostain syystä kotihommat tuntuu raskailta. Varsinkin keittiön maton putsaus! Sattuu olee sellane matto mikä oikein imee eläintenkarvat ja sit joutuu jatkuvaan lastalla vetää niitä pois. Huhh mitä supistuksii tulee, ku joutuu lattialle könyää. :D

Lenkkejä pystyy kyllä vielä, muistan kun kolme kk sitten yks koirapuistotuttu sanoi "kuukauden päästä et liiku enää mihkää!". No, vielä pystyy liikkuu. :D saa nähdä, että pystyykö loppuun asti.

no nähtävästi jokaisella on sitten omat tyylinsä loppuspurttiin! :) mä en oikeen osaa tajuta miten jokaisella kroppa niin erilain käyttäytyy vaikka jo itelläki raskaudet olleet jokainen enempi vähempi eriliaisia! :)

Mä jaksan kans pitkiä lenkkejä vielä koiran kanssa. Onneks, koska mulle se on tapa rentoutua ja purkaa vaikka pahaa mieltä :) mut sellasina päivinä kun oon just vaikka imuroinu ja siivoillu tms kotihommaa, niin alkaa kyl lyhyempikin lenkki supistuttaa. Eli rajansa niilläkin :D ei nyt liity ketjuun mut siitä kun puhuitte... :)

Uusi asunto ja ympäristö alkaa tuntua ihan kodilta jo. :) Onhan tää asunto pieni ja kaikkia miinuksia tästä ja asuinalueesta voi kyllä löytää, mutta jotenkin sekä minä että mies ollaan niin onnellisia tästä! Tänään siivottiin pihaa ja purettiin pari muuttoboksia, varmaan laitetaan vielä pyykit pyörimään. Tästä tuleekin mieleen toinen onnellinen asia: mun 7 kk kestänyt uupumus on hellittänyt ja tunnen olevani elossa taas. Uskomaton fiilis on ollut nyt pari viikkoa ja nautin täysillä. Jos on kokenut kaiken alleen hukuttavan väsymyksen, niin tietää, mistä mä puhun. Nyt oon kiitollinen joka päivästä, kun jaksan nousta ylös ja vielä puuhatakin jotain. :)

onnellinen koska mies on koko päivän kotona/meidän kanssa! <3 yrittäjän sesonkiajan inhokkeja: kaksi viikkoa ollut töissä lähes yötä päivää, käynyt vaan nukkumassa kotona. Viikonlopunki oli töissä. Nostan kyllä hattua yh-vanhemmille! tämä kaks viikkoa tässä tilassa kolmen pienen lapsen kanssa kyllä vaatii veronsa! tietty sitä pakon edessä kyllä tekee kaikkensa.

Takaisin