Onnellinen, koska..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai niin, tuli mieleen, että se pitäis varmaan kans tilata. Oon unohtanut koko homman. :D

Ai niin, tuli mieleen, että se pitäis varmaan kans tilata. Oon unohtanut koko homman. :D
Mulla kanssa on tilaamatta kun oon kytännyt, jos uusi pakkaus julkaistaan piakkoin ja se oliskin kivempi niin jättäisin viimetippaan tilaamisen, jos vaikka saisin sen. :)

Mä aattelin tilata tän, mutta muutossa lykkäsin laput "jonnekin" ja ehdin jo unohtaa koko homman. Et siis ei varmaan itsestään ilmesty postiin...

Minä otan rahana, mutta niinpä roikkuu mullakin koko Kela-asia... Rv 32 se raja on, että mulla on ainakin vielä hyvin aikaa unohdella monet kerrat. :)

Samoin MaiKhi. Mietiskelin tässä, että jos kävis hakemassa...ajoa tulee se 100 km, mutta lähemmäskään sitä ei saanu...

Onnellinen, kun anopilta löytyi vielä yksi kokoa isompi tuulitakki!! :) raha on tiukilla, kun kahdessa viikossa meni koiran hoitoihin 750€, takki kiristää ja ei raaski ostaa uutta, mutta nyt ei tarvi lopettaa lenkkeilyä!

Tänään oli mahtava fiilis kun pääsin salille pitkästa aikaa. En oo urheillut moneen kuukauteen kun yhes vaihees oli koko ajan supisteluja ja nyt vuoden vaihteen jälkeen oon ollu koko ajan kipeenä. Tuntui kyllä hyvältä vaikken mitään hullua hikitreeniä tehnytkään :)

Koira sai juosta sydämensä kyllyydestä kaks tuntia koirapuistossa! Voiks siitä ees tulla onnelliseks?! Kuinka ihanaa nähdä rakas onnellisena. :)

Niin ja tietty senki takia onnellinen, kun mies toi grilliltä ruokaa! :D mikä saiskaan onnellisemmaks ku mättöruoka;)

Viime aikoina on jännittänyt synnärille lähtö kovasti ja se, että sattuuko millaista väkeä töihin. Nyt toista päivää täällä maatessa voin todeta törmänneeni pelkästään oikein ihaniin kätilöihin. :)

Viime aikoina on jännittänyt synnärille lähtö kovasti ja se, että sattuuko millaista väkeä töihin. Nyt toista päivää täällä maatessa voin todeta törmänneeni pelkästään oikein ihaniin kätilöihin. :)
Me haettiin maanantaina meidän toukalle vaunut, ja nainen keltä ostettiin ne niin kysyi milloin on laskettu aika, ja sanoi että on synnytysosastolla täällä töissä :-D facesta kun kateltiin, niin huomattiin että hän on kätilö... :D

Flunssa vihdoin alkaa helpottaa,
Talon osto mallikkaasti käynnissä eikä tarkastuksissa löytynyt mitään vakavaa, ja sekin mitä kehotettiin korjaamaan (rännit ja keittiön valaisin ja ikkuna) niin myyjä on ne luvannut korjata :) Eli kovasti näyttää siltä että päästään ajallaan muuttamaan ensi kuussa. Jeee!! Toivon mukaan ennen kun baby päättää haluta maailmaan :smug::Heartred

Takaisin