Onnellinen, koska..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saa tietty olla julkisesti onnellinen! :)
Meillä on raskausaikana ollut melkeenpä normaalia vilkkaampaa, koska mun hormonit hyrrää ja jotenkin vaikuttaa mieheenkin. En kyllä valita, hyvä vaan että sitä puolta riittää, samoin kuin lämpöä ja hellyyttä. Ihana huomata, että mun muuttunut ulkonäkö ei ainakaan häiritse miestä. :)

Onnellinen olen kun vietin kivan vapaapäivän äidin kanssa kirppareilla pyöriskellen ja löysin pienelle jokusia vaatteita ja itsellenikin pari paitaa ja parit äitiysfarkut (housujen kanssa on juurikin ollut ongelmaa kun kaikki puristavat paitsi byjamahousut)

Onnellinen siitä kun oli niin mukava juttuhetki anopin ja miehen kans kolmistaan, vakavista asioista hauskasti :) vielä kun ärsytti niin paljon mennä anopille ku olin jotenki niin poikkiväsynyt.

ja julkisesti voi iloita raskausajan seksielämästä! :) sitä joko on tai ei ole ja meilläkin niin kausittaista ollut tässä raskaudessa että sitä kummasti loistaa kun se passaa yhtäkkiä spontaanisti molemmille :)

Tänään minut teki onnelliseksi tk:n toiminta. Kävin lääkärissä aamupäivällä taas valittamassa poskionteloitani. Sovittiin, että koska punkteerauksia tehdään nykyään terveyskeskuksessa tosi vähän niin lääkäri kyselee, että kuka ja koska sen voisi minulle tehdä. Hetki sitten lääkäri soitti ja ilmoitti, että huomenna aamulla klo 8.00 päivystykseen niin päivystävä lääkäri tekee sen minulle. En kyllä olisi ikinä uskonut, että tämä asia voi minut tehdä onnelliseksi, mutta eipä tämä kipeänä olokaan kovin kivaa ole. (Ja olen joutunut syömään särkylääkkeitä ja antibiootteja jo niin paljon, että pelottaa vauvan puolesta... Tämä toimenpide ei sentään rasita vauvaa ja paraneminen nopeutuu huomattavasti ja uusimisen riski pienenee kun ontelot tyhjennetään.)

Onnelliseksi tänään teki oma isä <3 ja Kela! Opintotukiasiat ensi kuulle kunnossa, ei tarvitse stressata millä maksan vuokran. Ja isäni kysyi tarvinko itselleni jotain ennen vauvan syntymää, lupasi kampaajakäynnin ja hoitaa laskupinoni! Asiat joista olen stressannut kuukauden, ja näin helposti selvisivät. Kun en vaan ole apua uskaltanut pyytää vanhemmiltani, kun tulee heti olo että he ajattelevat etten pärjää lapsen kanssakaan tulevaisuudessa kun rahat jo tiukilla ja olen niin nuori.. mutta näköjään apua olisi uskaltanut pyytää :)

Oih, kiva juttu :smug: Tuolla ne on keittiön pöydällä ihailtavana ja mun joka päiväistä arkea piristämässä! Me ei yleensä edes raaskita ostaa mitään kukkia, niin noi tuntuu jotenkin niin ihanilta :rolleyes: Tai sit ne on nää hormonit mitkä saa kaiken tuntumaan vielä erityisemmältä :hilarious:

Takaisin