online shoppailu

Kiitos linkeistä taas, myös mies ja MasterCard kiittävät :wink Meillä alkaa kaikki vaatteet olee liian pieniä, niin nopeasti pitäisi ostaa uutta tilalle :)

No vielä tämmöinen vinkki, että Stockalla on menossa Hullut päivät, ja melkein kaikki samat tuotteet saa nettikaupasta. Helsingissä asuessani vihasin hulluja päiviä, kun ratikkaan ei meinannut mahtua ja kaikilla oli niitä kirjottuja keltaisia muovipusseja... :mad: Hyvä että pääsin tänne pöndelle, kun ahdistun niin helposti ihmispaljoudesta. :grin Eniveis, viime vuonna tajusin, että ne samat tarjoukset on netissä eikä ole mikään pakko mennä keskustaan, ja ostin jo silloin matkasängyn joka oli tosi halpa. Nyt en ole käynyt kuvastoa läpi, kun en tarvitse mitään ja eka päiväkin on jo mennyt, mutta jos jotain kiinnostaa niin käykää katsomassa.

^^ Mä kävin kuvaston läpi ja ainahan sieltä löytyy jotain, mitä keksii tarvitsevansa, tosin kaikki ne tuotteet, mistä kiinnostuin (esim. haalarit pojalle) oli sellaisia, että pitäisi melkein käydä paikan päällä hiplaamassa. Uh.

Ostin KappAhlista pojalle pari yöpaitaa SYKSYKSI, kokoa 74/80. No nehän ovat just nyt passelit, ja salettiin syksyllä liian pienet.... Vähän huolestuttaa kun oon hamstrannut alennusmyynneistä vaatteita syksyksi ja talveksi...

Jessus kun tuo kasvaa :sad001

No niin, hulluilla päivillä käyty ilman, että tarvitsi nousta kotisohvalta :) Olisin halunnut Reiman haalarin pojalle syksyä ajatellen, mutta ne olivat loppu joten otin Bogin samantyyppisen haalarin, se oli halvempikin. Ja kun kerran se oli halvempi, ostin samalla kuoharilasit (koska äiti ehdottomasti tarvitsee sellaiset :wink).

Miten vanhemmat ikinä hankkivat lapsilleen mitään ennen nettikauppoja?? Olen edelleen sitä mieltä, että me ollaan ostettu pojalle tosi vähän mitään (kun en tykkää hirveästä tavaramäärästä), mutta sekin vähä olisi varmaan jäänyt hankkimatta, jos olisi pitänyt raahautua retrokauppaan :eek:

Nyt pitäisi vielä hommata pojalle uutta vaatetta, kun edelliset alkavat taas vetää viimeisiään koon puolesta. Tuli vähän huono omatunto, kun katselin eilen poikaa potkuhousuissaan ja mietin, että housut vetävät kireydessään melkein vertoja 70-luvun diskotyylille :oops:

Ma olen ostanut kesaksi vain kokoa 74cm (ehka muutama 80). Ja poika pukeutuu osittain jo nyt kokoon 74! Lohduttaudun silla, etta kaikki pojan kesavaatteet ovat lyhythihaisia ja -lahkeisia. Pitkahihaisissa bodeissa ne ovat nimenomaan ne hihat, jotka ekana jaa lyhyiksi, joten noissa kesavaatteissa ei ole sita hihaongelmaa... Ja shortsitkin pojalla ovat tosi rentoja, joissa kaikissa joustavat resorit vyotarolla. Joten eikohan me selvita nailla melko pitkalle kesaa.

Loppuvuodeksi olen ostanut lahinna kokoa 86, hieman merkistakin riippuen (joitain 80 koon juttuja myos). Osa noista isommista saattaa menna pitempaankin, ihan ensi vuoden puolelle varmaan... Tietty minulla on harmi-ostoksia, esim. koon 80 toppatakki, joka varmasti on pieni kun sita tarvitaan... Se oli c&a:n alennuksissa 4,5e (ovh muistaakseni 14e), joten rahan puolesta se ei harmita, vaan ihan sen takia, etten halua liikaa turhia hukkavaatteita.

http://www.antonnina.com/store/lastenvaatteet/

"Across-välikausivaatteet sekä normaalihintaiset sisävaatteet (merkista riippumatta) -25% 18.-21.4.2014."

Ja tietty siella on outletissakin tavaraa.

muoks. on siinakin kauppa. Ma en loytanyt oikeastaan mitaan, ja sitten jos loytyikin jotain kivaa, niin ei ollut oikeaa kokoa.

Muokattu viimeksi:
Tilasin juuri Lasten Taikamaasta pojalle 3 kesabodya, hatun ja yhden pitkahihaisen bodyn. Meilla on jo tosi paljon kesavaatteita, lahinna h&m-tyylista vaatetta, joten oli vain pakko hankkia ripaus jotain erikoisempaa, mita taalta ei ikina loydy. Tuoltahan saa kevaan uutuuksista -10% alennuksen.

Aika kummallista muuten, etta minulle tulee halvemmaksi tilata esim. Maxomorran tai JNY Designin vaatteita Suomesta. Just tuon Maxomorran virallisilla sivuilla (maxomorra.com) on lista espanjalaisista jalleenmyyjista, joita on yli 40! Ja sitten kun plaraat niitten nettisivuja lapi, niin ne ovat ihan surkeita pikku-puljuja (osa ei edes toiminnassa), joissa saattaa olla esim. 5 kappaletta Maxomorran tuotteita ja nekin jotain vanhaa mallistoa, kokojakaan ei loydy. o_O
Ja naitten pohjoismaalaisten design-lastenvaatteiden hinnat ovat espanjalaisissa puljuissa joko samat kuin Suomessa tai jopa korkeemmat!!! Jos nyt sattuukin loytamaan jotain kivaa ja viela oikeeta kokoakin, niin aikansa tutkittuaan sita huomaa, etta heilla on monesti kiinteat lahetyskulut about jotain 5-12e:n valilla maan sisalla! Siis mita hittoa?!!! Minun on aivan sama tilata esim. Villervallan tuotteet suoraan Villervallalta Ruotsista tai vaikka just tota Maxomorraa sielta Lasten Taikamaasta, jossa on kiinteat lahetyskulut EU-maihin 10e maxikirjeena. :mad:

Ja tuo suomalainen blaa-merkki. On muuten pikkasen suloinen tuo:
http://www.lastentaikamaa.fi/epages...Products/BLAA-boKE/SubProducts/BLAA-boKE-0001

Meillä on shoppailu nyt hetken tauolla kun poika on kasvanut enemmän kun luulin. Eli nyt jo menee 74 ja juuri sen kokoisia vaatteita tilasin ison kasan kesäksi. Meneehän ne täällä espanjassa nyt, osa, mutta suomen kesään jotkut 74 lyhythihaiset bodyt tulevat olemaan liian pieniä :sad015

Jos sitten kesä-alessa pistäisi taas haisemaan :grin Onko siitä muka kohta jo vuosi kun ostin unisex-vaatteita kesän alennusmyynneistä :eek:

Tiedättekö, mulla ei ollut hajuakaan mistään lastenvaatemerkeistä vuosi sitten, tässähän on auennut ihan uusi (ja loputon :eek: ) maailma. Vaikka olen aika pihi, mun heikko kohtani ovat nuo kivoilla kuoseilla varustetut vauvanvaatteet :excited001

No, vastavuoroisesti käytän sitten jotain raskauspaitoja edelleen lenkkipaitoina sillä tekosyyllä, että ei voisi jättää käyttämättä ihan ehjiä t-paitoja (jotka maksoivat varmaan just jonkun viitosen) :rolleyes: Varmaan käytän niitä vielä sittenkin, kun ovat kuluneet puhki, koska onhan niissä nyt edelleen saumat jäljellä...

Mä muuten tilasin niitä konttaussukkahousuja aiemmin linkittämästäni nettikaupasta, siellä oli erikseen tytöille ja pojille mallit, mutta otin yhdet poikien mallisetkin kun olivat niin hienot. No niissä poikien mallisissa on paljon paremmat jarrut polvissa kun tytöille! :eek:o_O

Mä yritän olla ostamasta lisää vaateita tytölle, kun niitä on ihan hirveä määrä, mutta ainahan sitä jotain tarttuu. Itse tajusin, että mulla ei oikein ole kesävaatteita, kun viime kesänä oli raskausvaatteet. Eli jotain pitää ehkä ostellakin ihan itselle.

Ma en ostanut varsinaisia raskausvaatteita muita kuin tyovaatteita, esim. lyhythihaisia valkoisia kauluspaitoja, joille ei ole enaa mitaan kayttoa, ei niita voi kayttaa edes nukkuessa.
Ostin ihan tavis t-paitoja halppisliikkeista isommassa koossa vaan, jotain 42-44 koon paitoja/toppeja, joita voi pitaa kotona nyt vaikka siivotessa tai pyjama-paitulina. Sitten kuljin ihmisten ilmoilla rantamekoissa, joita voin kayttaa tanakin kesana rannalla tms. jonkin verran. Viime kesan tyyliin kuuluivat myos valjat tunikat ja trikoo-caprit, joitten kulahtanut kuminauha oli siina mahan alla, tai kuminauhalla varustetut puuvillahameet... Aika paljon olin sisatiloissa, tai toissa tietenkin olin, mutta vapaa-ajalla tosi paljon kotosalla...
Aikalailla kavahdan noita viime kesan raskausvaatteita. Vissiin liikaa tuskaisia muistoja. Suurin osa on pahvilaatikossa odottamassa lopullista kohtaloaan. Niitten sijaan olen kaivellut esiin kesavaatteita aiemmilta vuosilta, farkkuhameita, hyvin istuvia mekkoja sun muuta.

Ma tilasin noita Maxomorran kesabodeja siis jo nyt. Tuolla Taikamaan sivuilla sanottiin, etta:
"Maxomorran vaatteet ovat reilua mitoitusta ja vastaavat kaksoiskoon isompaa kokoa."
Eli lahimpana pojan kokoa ovat 62/68-koko ja 74/80-koko.
Valitsin tietty jalkimmaisen. Ja jos pitaa paikkaansa, etta vastaavat kaksoikoon isompaa kokoa, niin sitten ne saattavat olla liiankin isot tahan hetkeen. Mutta onneksi kesa on pitka ja lyhythihaisia voi pitaa sinne syyskuun alkuun, ehka.

Poika kayttaa nyt suurimmaksi osaksi kokoa 68, muutamaa 74 koon vaatetta ja jotkin 62 kokoisetkin ovat viela vallan sopivia. Suurin osa meidan kesavaatteista menee tuohon 74 kokoon.

Meilla on jo tosi paljon kesavaatteita, joten varmasti odotan minakin nyt kesa-alea. Ma rakastan myos kauniita kuoseja, ja pohjoismaisia merkkeja, uusretroa, mita ei meilta pain tahdo edes loytaa. (Toisaalta ma en jaksa enaa edes etsia, onneksi on olemassa netti ja verkkokaupat.:grin) Onhan noissa hintaa, mutta en jaksa potea huonoa omaatuntoa, silla vastavuoroisesti meilla on pojalle ihan tolkuton laja primarkin 2e:n t-paitoja. :)

Ja jos lyhythihainen kesabody on hieman iso, niin ei kait se mitaan haittaa. Paaseepa virkistava tuulenvire kaula-aukosta sisaan! :) Talvella tietty on hyva olla vartalonmyotainen body/paita ihoa vasten, jotta ei tuu pikkuiselle vilu.

Ai joo, mulla on vähän iskenyt hulluus noihin Marimekon vaatteisiin. Meillähän mummi on niitä kantanut lahjaksi, itse en oisi ikinä raaskinut ostaa. Mutta ne ovat ihania! Kestävät tosi hyvin, ovat pehmeitä, helppoja pukea ja tosi kivan näköisiä. Meillä on vino pino vaatteita, ja melkein ne on ne pari Marimekkoa mitä pidetään päällä, jos vain ovat puhtaana. Kukkaro ei kyllä kiitä, jos noita alkaa ostella. :oops:

Hehkutin tänne joskus joulun tienoilla että ostin paljon Benettonin verkkareita ja huppareita pojalle syksyksi että on sitten komeana kun menee hoitoon. Jotenkin mulla ei ollut ihan raksuttanut kun ostin kokoa 74. Ne vaatteet ovat NYT just sopivat, nyt kun tällä on jo täysi kesä. Ja ostin myös paljon t-paitoja ja ohuita pitkähihaisia kesäksi, ne menee nyt just ja just päälle. Melkein kaikki kiristää mahan kohdalta ja huppareista ei meinaa saada päätä läpi. Kuukauden päästä voi antaa jo eteenpäin. Voi luoja että mua harmittaa :sad001 Mikä ihme kasvuspurtti tolla on ollut kun vähän aikaa sitten vaihdettiin 68 ja nyt menee vain 74 o_O

Mä oon lämmenny Me&I:lle viime aikoina. Ei sillä, että sieltä mitään uutena raaskisi ostaa (bodyt uutena 26e ja housut 27e), mutta Sydänpyllyt-yhteisöstä Facebook-kirpulta olen tehnyt tosi hyviä löytöjä!! Ne niitten haaremit on uskomattomia, meillä on vieläkin haaremit käytössä koossa 62 (pojalla mittaa 76cm) ja niissäkin vielä reilusti kasvuvaraa johtuen resoreista. Ja se pehmeys ja laatu, peukutan kyllä!!

Ja mukavinta tässä on se, että laitan aina ylös koneelle tiedostoihin, mitä olen mistäkin lastenvaattesta maksanut. Tänään myin pieneksi jääneitä kyseisen merkin bodyjä ja sain jokaisesta vähintään omani takaisin ;) Ja ne rahat sitten vastaavasti voi hyvällä omalla tunnolla käyttää uusiin ;)

^ Me&I:n kuosit ja varsinkin ne pyllypaikkahousut ovat kyllä suloisia, vaikka kalliita :) Jos olisi ompelutaitoinen, olisi hauska tehdä itse jotain samantyyppistä (yeah right, ja sitten kaikki naurais meidän pojalle jossain hiekkalaatikolla kun sen hullu mutsi on mennyt ompelemaan jotain länttejä sen housuihin :laughing021 )

Ja ihan huippujärjestelmällistä tuo vaatteiden tilastointi, mä saan just ja just vaatteet pestyä!

Hei nyt täytyy kyllä puolustautua, että se onkin ainoita asioita, joissa oon järjestelmällinen! :D

Onko muita, jotka rakastaa pestä ja viikkailla lastenvaatepyykkiä? Kaikki omat ja miehen vaatteet lojuu pesemättöminä korissaan, mutta lastenvaatteet, ah, niitä jaksaisi päivä tolkulla ihastella ja viikkailla :D

Takaisin