Mulla on mennyt noihin Poppeihin ihan täysin maku. Kuskasin sinne juuri tuossa kuukausi sitten usean sadan edestä vaatetta, joissa KAIKISSA joku valmistusvirhe. Jos minussa yhtään on ennustajan vikaa, niin pari vuotta ja koko merkki on aivan unohdettu.. Ja mitä olen keskusteluja seurannut Popin kirpuilla, on moni muu vaihtanut aivan muihin merkkeihin.
Ilmaisin myyjälle suoraan, että voitte katsoa sieltä asiakashistoriastanne, että mä olen ollut viime vuoden lopussa todella innokas asiakas, useita satoja meni surutta per kuukausi, nyt olen ostanut viimeksi huhtikuussa yhdet jarrusukat, jotka ylläri ylläri hajosivat ekassa pesussa.. Että jotain on mennyt vissiin pieleen..
Tää on muutenkin vähän tätä, että jotakin merkkiä vaan yhtäkkiä aletaan hehkuttaa ja se on jossain vaiheessa aivan aallonharjalla ja sitten samainen merkki putoaa sieltä huipulta täysin samalla tahdilla. Sen enempää asiaa avatakseni olen nykyisessä koulussani todella oppinut, mitä me lainkaan saisimme kulutuskäytöllämme tälle meidän valtiollemmekin aikaiseksi, jos me hieman asiaa tarkemmin miettisimme. Meillä on Suomi täynnä aivan loistavia, kekseliäitä yrittäjiä ja täysin omanlaistamme designiä, mutta ilmeisesti siellä markkinointipuolella joku vielä vähän tökkii. Parasta on ehkä se, että myös tää myytti, että suomalainen tuote on aina moninkertaisen hintainen on hyvin murrettu, esim Mainion lastenvaatteissa (ok, nää valmistetaan baltiassa, mutta muu työ tehdään Suomessa), bodyt maksaa 16,90e, laatu on tällä hetkellä kokeilemistani tuotteista Gugguun ohella parhainta ja tietysti aallonharjalla ratsastaessa se jälleenmyyntihinta on aika hyvä :)
Mutta se siitä, mä voisin kirjottaa näistä lastenvaatteista pikkuhiljaa kirjan