^En ole itsekaan loytanyt netista mitaan kehumisen arvoista paikkaa. Jos jokin mielenkiintoinen kauppa loytyykin, niin se on aina jossain toisessa kaupungissa oleva pikkuputiikki, jolla ei ole nettikauppaa. Tai jos onkin, niin siella ei ole kovin runsas valikoima. Ja se hinta ei mun mielesta ole sen halvempi kuin jonkun skandinaavisen merkin virallisessa nettikaupassa. Sama hinta, ellei jopa kalliimpi!
Tommosen loysin:
http://www.littlerules.com/tienda.asp?s1=17
Tuolla myydaan ainakin Villervallan ja Molon tuotteita, mutta itse ainakin ostan (ja olen jo ostanut) vaatteet suoraan Villervallalta, missa on parempi valikoima, tarjolla enemman kokoja, eika hinnassakaan ole eroa. Ja on paljon luotettavampikin.
Minusta tuntuu, etteivat nama ihmiset edes arvosta lasten retrokuoseja ja vareja. Ja bodeihinkin suhtaudutaan kuin aluspaitoihin, jotka tungetaan sen kauluspaidan alle. Sen takia ne ovat varmaan usein niin ohuitakin ja aneemisia, kuin alusvaatteita.
Ainoa mieleeni tuleva espanjalainen vaatemerkki, jossa on herkullisia kuoseja ja iloisia vareja, on varmaankin tuo Desigual, mutta eipa siella juuri vauvan/taaperon vaatteita ole.