Mulla meni täydellisesti käpy näihin valittajiin "miks puet lapsesi aina vaan popin erilaisiin vaatteisiin?", "kenelle yrität todistaa olevas parempi äiti, kun käytät noita vaatteita?", "noi vaatteet tulee hirveen kalliiks, eikä ne oo mitenkään erikoisia esimerkiks henkkamaukkaan verrattuna!"
Ensinnäkin, mulle vaatteet on iso silmänilo ja jos vielä saan päättää, miten lapseni puen, haluan ennenkaikkea mukavia, mutta myös kivannäköisiä vaatteita lapselleni. Enkä todellakaan pönkitä äitiyttäni niillä. Ja kolmanteen väittämään päätin ruveta hankkimaan faktoja vastaan oikein paperilla asti.
Käytän siis paljon Popin kirpputoreja Facebookissa ja joskus käyn myös Turussa outletissa, josta saa kaikki tuotteet aina puoleen hintaan. Alan tietää melko hyvin, mitkä kuoseista ovat arvokkaampia, kuin toiset ja ylipäätään, millä vaatteella on minkäkin verran jälleenmyyntiarvoa.
Laitoin siis ihan jokaikisen vaatteen, jonka olen kysesiseltä merkiltä ostanut ja nyt vaatteiden käydessä pieneksi, olen myynyt ja merkannut myyntihinnat ylös samaiseen taulukkoon. Ja voitteko uskoa, olen 59 euroa voitolla!!! Olen siis "tienannut" kivoilla lastenvaatteilla itselleni 59e (uutta shoppailurahaa
) ja voin väittää, että Henkkamaukan vaatteilla ei tästä olisi toivoakaan.
Ärsyttää aivan suunnattomasti nämä paasaajat, "mä ostin yöpuvun alle kympillä marketista ja sä maksoit melkein kakskymppiä, kun se on Popin" AIVAN! Ja sinä sait siitä kirpputorilla takaisin 50 senttiä, kun minä sain sen lähemmäs kaksikymppiä :P
Huoh, olen puhunut! :D