Hienoa Ducksie, kun olette parantumaan päin! Ja tosiaan itse korvikkeella muksujani kasvattavana voin vain hattua nostaa imetyksen jatkamisesta! Itse en jaksanut ja voin kuvitella mitä se on sulta jo vaatinut ja vaatii edelleen.
Harmony: tosi hieno juttu, että vihdoinkin pääsit kotiin! Toivotaan ettet uudelleen joudu enää paitsi sitten kun viikkoja on hyvin ja h-hetki on käsillä :)
Jetsoni: vaikka en oo mitään tänne kirjoitellut, olen sivusta seurannut teitä. Huolestuin todella kun mam85 sanoi heillä olleen blokki. Hieno juttu ettei sitä nyt ole teillä näkynyt ja toivottavasti huolet vähenisivät.
Täällä pojat kasvaa hurjaa vauhtia! Korvikkeella tosiaan kasvavat ja nyt on ollut pakko aloittaa vellejä lisäks kun vetävät 2h välein 130ml korviketta. Onneksi yöllä nukkuvat pidempiä pätkiä. Tuosta saman rytmisyydestä en oikeen osaa sanoa juuta enkä jaata kun yöllä syövät samaan aikaan. Päivällä on sitten eri ja iltaa päin mennessä korjaan rytmin taas samaan.
Oliver painaa lähemmäs 7kg ja Daniel tulee perässä ja painaa noin 5,5kg. Kehityksessä pienempi on pari viikkoa myös jäljessä.
Vaatekoot vaihtuvat lennossa kun nämä kaksi pullaposkea paisuvat koko ajan. Olen yrittänyt rajoittaa syömistä ja pitkittää syöntiväliä mutta henkinen hyvinvointi kärsii aika tavalla kun huutavat nälkäänsä. Ja onko se sitten oikein pitää pieniä nälässä?
Oliverin munuaisaltaan laajentumaa on sikiöajalta asti seurattu ja nyt poika leikataan syyskuussa. Siihen saakka saa Kefexin-antibioottia joka päivä estolääkityksenä ettei tule virtsatieinfektioita. Leikkaus on iso ja sitä vähän jännittää. Toki onneksi noin pienet toipuvat hyvin. Onneksi myös tilanne ei häntä haittaa vaan hän on oikea hymypoika