Wilmiina, meidän pienet nukkuivat aluksi pinniksessä vierekkäin, niin kuin sairaalassa. Mutta sitten kun mies palasi töihin vauvat muuttivat olohuoneen sohvalle, taas vierekkäin. Paitsi silloin kun on ollut pakko itkuisuuden takia nukuttaa sitteriin tai koliikkikeinuun. Nyt meillä on kaksi pinnistä ja toinen olohuoneessa joten nukkuvat yleensä siinä vierekkäin, mutta kohta ovat jo niin pitkiä että meidän on laitettava heidät eri päihin, jalat vastakkain keskelle.
Mielestäni he eivät häiritse toisiaan kovinkaan usein. Ovat vielä niin pieniä etteivät häiriinny jos tulee nyrkki naamaan
Eivät myöskään ehkä rauhoitu toisistaan. Mutta olen huomannut että usein jos makaavat vierekkäin ja Bella huutaa, niin Eveline alkaa hymyilemään tai jopa nauramaan!!!
Tytöillä on vielä eri rytmit, mutta ovat mielestäni ihan viime aikoina alkaneet syödä peräjälkeen, mikä tietenkin helpottaa kunhan ei toinen itke vieressä! Kotona pystyn tietenkin imettämään molemmat samaan aikaan, kunhan tiedän että ovat molemmat nälkäisiä. Jos toinen jo syö niin toinen saa sitten odottaa.
Tämä oli nyt vähän sekavaa, en tiedä auttoiko yhtään
Löydätte kyllä mikä sopii teille kun on sen aika! Ja nämä asiat vaihtuvat niin nopeasti kun vauvat kasvavat!
Kävin eilen lääkärissä koska ihoni nänneillä on vielä kovin ärtynyt, punoittava ja vasten nänni kipuilee niin pahasti! Tyttöjen suut ovat puhtaat nyt lääkityksen jälkeen. Soitin terveyskeskukseen klo 9 ja selitin että imetän kahta vauvaa, toinen huusi sylissäni koko puhelun ajan ja hoitaja ehdottaa käyntiä 9:20!!!
Sain ajan 9:50 ja oli jo vaikeaa ehtiä siihen. Lääkäri ei pystynyt auttaa minua (ehdotti että lopettaisin imettämisen ja siirryttäisiin korvikkeeseen!!! Te jotka olette seuranneet tätä ketjua tiedätte ettei se ole minulle vaihtoehto!) mutta sain lähetteen Jorviin ja lääkäri siellä antoi reseptit antibioottikuurille jos on bakteereja (voi tuntua vähän tyhmältä ottaa antibioottikuuri turhaan, mutta minulle on varmaan tulossa korvatulehdus flunssan jälkitautina joten se lähtenee samalla, ainakin tällä lääkkeellä on tepsinyt ennen) sekä Daktacort joka on voide sienitulehdukseen ja siinä on kortisonia myös. Minun pitää vain pestä se pois aina ennen imetystä, mutta onneksi riittää että laitan sen kaksi kertaa päivässä! Pidä peukut että toimii!!! En kestä tätä kipua enää... Mielestäni tämä on jo vaikuttanut maidon määrään ja herumiseen, eli kestää kauemmin kipeämmästä rinnasta koska imetän enemmän toisesta...
Jeee, vihdoinkin flunssa on sen verran selätetty että pääsen ulkoilemaan nyt kun sää on näin ihana :) Vaunulenkki on tänään ohjelmassa! Miten muut pärjäätte näin keväisin? Minulla on siitepölyallergia joka häiritsee...