Moikka ja onnea synnyttäneille!! :)
Meidän pikkuoravat syntyivät 26.2. suunnitellulla sektiolla. Taku-poika (A) 3540g ja 51cm, Tiku-tyttönen 3502g ja 50cm. Vauvat täysin terveitä ja pääsivät isän kanssa heti osastolle perhehuoneeseen.
Minulla on jotenkin huonosti supistuva kohtu, joten vaikka se tiedettiin ja aloitettiin supistava lääkitys ajoissa, jouduin samaan paineluhelvettiin kun esikoisen syntymän jälkeen. Nyt sektiohaavan kanssa... Ja kuitenkin yöllä kohtu alkoi kerätä verta ja hyytymää ja seuraavana päivänä jouduin kaavintaan ja sinne laitettiin joku ballonki vrk:ksi.
26.2. Oli siis to.. Ma kotiuduttiin. Ke takaisin sairalaan, kohtutulehdus. Pääsin kuitenkin kotiin tupla-antibioottikuurin ksnssa, nyt sitten parannellaan vointeja hitaasti mutta varmasti. Niin kipeä kuitenkin olen, ettei ole ollut voimia kirjoitella ja tarvitsen kaikessa apua kotona. Mies hoitaa nyt kaikkia kolmea lastamme ja minua ja kotityöt ja kauppareissut ja ruuat... Luoja kun tästä joskus selvitään niin olen elämäni kiitollinen kuinka ihana hän on.
Imettelen vauvoja jaksamisen mukaan, mutta saavat myös korviketta, ehkä määrät noin 40/60. Rinnat oli kipeät kolme päivää (nännit siis ja sitten ihan rikki ja verillä!) mutta nyt jo nautin kun saan antaa rintaa vauvoille! Esikoisen aikaan jo nautin imettämisestä, se on vaan niin ihanaa!! Onneks se ei enää satu.. En haaveile täysimetyksestä kun näitä oravaisia tuli kaksin kappalein, mutta sen mitä voin ja pystyn ja olen onnellinen kun saan siten vauvoja aina iholle ja tuoksuteltavaksi.