Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko hehkuttaa vähän. Edelleen siis kokonaisena oon ja vauvat kaikista lääkkeistä tosi rauhallisia mutta tää päivä on ollut niin henkisesti kuin olollisesti parempi. Sain yön nukuttua, vaikkakin lääkkeillä ja vessa luvan sain. Kuinka onnellinen ihminen voi olla siitä että saa edes hetken istua ja kävellä ku nousee tohon kolmen metrin päähän vessaan. Puhuivat tuossa päivällä että pääsisin huomenna tai viimestään yli huomenna käymään pikapika suihkussa istualteen. :) kovasti ootan sitä että pääsis ultralla vilkuilee vauvoja ja näkis niiden vointia. :)

Jospa teillä Ducksie kohta löytys kummallekkin vauvalle oikea annostus ja ylimääräisistä vatsan väänteistä pääsisitte eroon. :)

Kiva kuulla että mamasmurffikin päässyt ylös pedin pohjalta. :)

Täällä ollaan taas, pahoittelen etten ole päässyt raportoimaan meidän tilanteesta. Sektio oli siis torstaina ja oli lääkäreiden mukaan haastava ja vaikea mun vatsanpeitteiden takia. Mutta leikkaus onnistui ja syntyi pikku poikaset syntyi parin minuutin erolla. 2945g ja 2965g ja 48cm kumpainenkin. :Heartred:HeartredVerensokereita seurattu mutta muuten pojilla kaikki hyvin.
Ite olin pari päivää aika väsynyt ja pöllyissä ja sit tuli tosi voimakkaat jatkuvat jälkisupparit joiden hellitettyä alkoi voimakas vatsakipuilu kun ilmaa kertyi eikä päässyt ulos. Nousi kuumetta, vähän oksentelin ja nukuin vaan. Yöksi lähdin tarkkailuosastolle ja aamulla herätessä oli ihan hyvä olo taas. Nyt voin jo paremmin ja olen päässyt vähän kulkemaan. Mies on hoitanut pikkuset omin kätösin upeasti :)

Onnea Nereidi! Molemmat olivat isommat kuin yksösesikoiseni!!! Wow! Hyvää työtä :) Ja ihan samankokoiset!
Kiva kuulla että miehesi on pärjännyt niin hyvin pienokaisten kanssa, se lupaa hyvää :) Kurja että itse voit niin huonosti heti sektion jälkeen mutta hyvä että olosi on paranemaan päin. Terveet vauvat ovat varmaan hieno palkinto tukalasta olostasi raskauden aikana ja kivuista nyt jälkeenpäin. :Heartred:Heartred

Paljon paljon onnea NEREIDI!!! hienoille viikoille pääsitte ja hienot painot! Toivottavasti oma olosi kohenee pian ja kuumeilu loppuu!ja tosi mahtavaa, kun mies siellä touhuu poikien kanssa. <3
Ducksie ihanat vanhemmat teillä <3 voitteko useamminkin saada heidän tukeaan vai ovatko vielä työelämässä? Kaikki apu varmasti tulee tarpeeseen.
Mitenkäs Talvella menee siellä?

Harmony, isä sanoi vielä aamulla kun lähti kotiin että voimme tehdä näin milloin tahansa :) Molemmat eläkkeellä niin saavat sitten nukkua päivällä. Mutta mies pitää mennä töihin niin nämä yöt pitää keskittää aina viikonloppuihin.

Sanna miten arki lähtenyt rullaamaan??
Entäs Mam85?? Ei olla kuultu susta mitään??
Mammasmurffi mikä tilanne siellä?

Tän päivän ultrassa vauva A oli 610g ja B 637g. Kasvua tapahtunu hyvin vähän mutta sanoi lääkäri että kun on erilaiset laitteet täällä ja KAKSilla niin sekin vaikuttaa mittaus tulokseen. Ens viikolla taas katotaan uudestaan. Kohdun kaulan tilanne oli parantunu että suljettua kanavaa oli nyt 2,2cm entisen 0,5cm sijaan. :) tänään siis rv 24+6 jonne viime viikolla ei uskottu että päästään. :)

Mites muut mammat voi? :)

Ihanaa kuulla hyviä uutisia Jetsoni! Nyt vain päivä kerrallaan otat rauhallisesti siellä. :)

Hienoja uutisia Jetsoni! Päivä kerrallaan :)

Köllöttelen päivät sohvassa vauva koko ajan rinnalla. Halusin imettää mutta nyt tuntuu etten tee muuta! Tiheän imun kausi molemmilla ja minulla on nännit ihan rikki. Toivottavasti tämä kestää vain muutaman päivän, kolmatta päivää menossa kun tuntuu etten edes pääse vaunulenkille koska toinen huutaa nälkää ennenkuin toinen on syönyt loppuun. En pidä samanaikaisesta imetyksestä kun en löydä hyvää asentoa enkä osaa röyhtäyttää heitä. Noh, ei tämä kestä kuin muutama viikko enintään.

Kävin sitten lenkillä taas eilen kun täällä oli lastenhoitaja. Imetin ensin toisen vauvan ja sitten toinen ei suostunut toiseen rintaan niin imetin molemmat samasta rinnasta, mikä johti siihen että minun oli pakko pitää kiinni toisesta rinnasta koko matkan kun oli täynnä maitoa ja tosi painava! Uusi ongelma minulle ;)

Vihdoinkin ehdin raportoimaan tänne! 29.1 ( eli rv 37+0) syntyi pienet tytöt <3 <3 A 1780g ja 41 cm, B 2420g ja 45cm. Vedet meni 26pv ja synnytys käynnistettiin 28pv. Molemmat vietiin heti keskolaan josta B pääsi jo vuorokauden päästä pois, A oli pari päivää lämpöpatjalla ja pääsi neljän päivän päästä meidän luo osastolle :) . Yhteensulautuneet istukat lähetettiin patologille tutkittavaksi koska kokoeroa oli niin paljon.
Arki oli aluksi aika haastavaa kun välillä syöttövälit oli 2h, nyt ruhtinaalliset 4h!! Molemmille tullut hyvin painoa, sitä stressasi alkuun aika paljon ja odotti vaan punnituksia..

En ole ehtiny kuin äkkiä vilkaista muiden kuulumisia, onnea kaikille poksahtaneille! :D

Onnea Tinde perheineen!!! :Heartpink:Heartpink Voi kuinka pienikokoinen A on, meidän tyttöjen välissä vaikka sai olla 5 viikkoa enemmän masussa! Hienoa että tytöt jaksavat noin pitkään syöttöjen välissä! Meillä päivisin paljon lyhyemmät välit :wink Tsemppiä vauva-arkeen!

Takaisin