Onnea odottajille, ja jaksamisia kaikille! Kiva lukea kuulumisia!
Mulla on kaikissa raskauksissa näkö vähän huonontunut, mulla hyvä näkö normaalisti mutta raskaana tuntuu että vois laseille olla tarvetta. Näköä ei tarkistetakkaan raskaana tai ihan synnytyksen jäljeen, kertoi joku kun mietin edellisen synnytyksen jälkeen pitäskö käydä näkötestissä. Vissiin siis yleistä. Näkö sitte palautunu normaaliks jossain vaiheessa.
Mä inhoon pumppausta, arvostan ducksie että jaksat pumppailla, tsemppiä!
Täällä kaikki hyvin, ainaki vielä, katotaan mitäs sit ku mies lähtee takas töihin :-) Täysimetän molempia, pari kertaa päivässä imetän yhtäaikaa, muuten ovat nälkäisiä sopivasti peräjälkeen tai tunti välissä. Yöt menny hyvin, muutaman kerran syö molemmat. Päivisin ovat kerran 1,5 h hereillä ja muuten pikkupätkiä. Ihana seurata poikia kun ovat samaan aikaan hereillä. Ikää nyt 13pv. On tää kyllä ihanaa! Tuntuu ihan luonnolliselta että on kaksi vauvaa. Nyt oon itekkin saanut nukuttua, ekat yöt meni aika levottomasti itellä.
Musta pojat on ihan erinäköisiä, ei uskois identtisiksi, mutta muut ei erota niin hyvin. Uskon kyllä että kun kasvavat voi olla mullakin vaikea erottaa. Luonteissa kyllä huomaa eron jo nyt.
Mä sain eilen antibiootit kun oli lievä kohtutulehdus!! Ei oo aikasemmin ollu. Inhottaa syödä noita lääkkeitä, karseen makusia..