Viuhdin hb-arvo oli sama kuin viikko sitten. Ei toimenpiteitä nytkään vaan viikon päästä uusille kokeille molempien kanssa. Ja tietenkin soitto sairaalaan jos hänen tilansa huononee jollain tavalla.
Imetys on saatu aika hienosti toimimaan molempien kanssa kunhan käytän rintakumia. Ärsyttää vain aina mielettömästi jos minulla on rinnat täynnä ja vauvat itkee nälkäänsä, ja sitten kun pääsevät rinnalle niin nukahtavat!! Siinä sitten valuu maitoa kaikkialle ja rintoihin sattuu. Kun vauvat ottaa pois rinnasta niin itkevät taas ja signaloivat nälkää... Eilen yritin imettää Viuhtia Jorvissa verikokeen jäljeen mikä loppui siihen että minulla oli puolipotkarit rintsikoissa kotiintullessani kun ei ollut imetyssuojia mukana ja harso oli läpimärkä. Minä vihainen kuin ampiainen, Viuhti nälkäinen vaikka oli ollut rinnalla kaiken kaikkiaan puoli tuntia. Olin siinä ajassa antanut hänelle neljä tilaisuutta mutta nukahti joka kerta ja otin pois rinnasta jolloin heräsi nälkään.
Toissapäivänä olin unohtanut rintakumit kun vierailimme minun vanhemmillani niin eivät saaneet otetta rinnasta. Kävin sitten vessassa lypsimässä käsin ja sekin johti siihen että olin läpimärkä maidosta... noh, ehkä tämä tasaantuu joskus :) Nyt olen kyllä imettänyt heidät yksi kerrallaan.
Talvi, onko ollut puhetta milloin A pääsisi kotiin? Kyllä sairaala-aika unohtui nopeasti kun saimme tytöt kotiin. Ja hoito ja vastaanotto sairaalassa oli kyllä niin laadukasta että siitä ajasta jäi kuitenkin hyvät muistot. :)