Hyvin voidaan. :) Vatsa kasvaa ja sitä "kiristää". Olen tuolla naamakirjan puolella enempi tutkaillu, niin jääny täällä hiljemmalle... :)
Ensi viikon pe rakenne, sitä odotellaan. Samana päivänä oisi myös viikon reissulle lähtö, jos uskallan lähteä autoon istumaan tai että lääkärissä ei tuu mitään estettä. Tekis kyllä hyvää viikko muissa maisemissa perheen kesken. :)
Mulla ei ihme kyllä oo pahempaa väsymystä, vaikka yöunet max tuota 7h.. Viikonloppuna olin la 7-14 töissä, tulin nukkuu puol tuntii ja lähdin 17.30 jatkaa toiseen työhön. Yöllä pääsin 2.30 nukkuu, su aamuna 8.30 herätti puhelin ja lähdettiin hakemaan tyttöä mummolasta. Klo 13 alkoikin sit jo iltavuoro. Ihmeen hyvin jaksoin tuonkin taas/vielä. :)
Lastentarvikkeesta hain sen paljon mainostetun babyboxin. Eilen sit myyjä soitti, että kyllä saat toisenkin, kun tuut hakemaan. Silloin ei antaneet, kun ei tienny voiko antaa kahta. Aikalailla vastaava sisältö kuin pamperslaatikossa, jonka sain sairaalasta tytön syntyessä. Me&In ruokalappu oli ihan kiva. :)
Mutta jaksamista kaikille, toivottavasti väsymys helpottaa!!