Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea tosi paljon pojasta <3 Ja vielä otan osaa toisen menetykseen! Voimia! <3 <3 Kaikkea hyvää teille ja toivottavasti pääsette pian kotiin :-)

Paljon paljon onnea pienestä kääröstä!
Voimia ja osanotto myös täältä toisen käärön menetyksestä! <3
Toivottavasti pääsette pian kotiin. Voikaa hyvin! <3

Onneksi olkoon mam85! Ja osanotot enkelipojasta... :Heartblue:Heartblue
Ihanaa kuulla että sait pojan heti vierihoitoon!

Onneksi olkoon Mam85! Ihanaa, että pieni nyytti pääsi heti äidin iholle. Osanottoni toisesta pojastanne. Toivottavasti kaikki menee sairaalassa hyvin ja pääsette kotiin pian! Voimia ja jaksamista. <3

Citrus, ikäeroa meidän tytöillä tuli 12 min :)

Kiva kuulla teidänkin kuulumisia! Hienoa että tytöt kasvavat :)

Molemmilla meidän tytöillä on masuvaivoja... Luulemme sen johtuvat BMF:stä, eli Breast Milk Fortifierista jota saavat keskostipan sijaan. Se on pulveri jota sekoitetaan maitoon. Hirveä haju kun piereskelevät myös!!! Olemme pitäneet saman aikataulun kuin sairaalassakin, mutta luulen että saamme tihentää syöttötahtia vähän koska ovat aina nälkäisiä reilun tunnin ennen syöttöä. Nostimme A:n määrän 5 ml:lla sen takia jo eilen.

Mam, millainen aikataulu teillä on nyt? Milloin pääsette kotiin sairaalasta, onko tietoa?

Miten kaikki voivat nyt kun joulu on ovem takana? :greet008

Onnea mam85<3 ja osanotot vielä toisen pojan menetyksestä!
Ihanaa kuitenkin että syykin selvisi heti, eikä jäänyt kaivelemaan.

On kyllä joo jännät paikat. Viimeyönä taas supisteli kipeesti, joka yö aina kipeemmin. Ja sen verta jo et käyny mielessä että nyt taitaa kyllä lähtö tulla mut eeeei. Jospa ens yönä ois taas vähän kovemmat supistukset et lähtis kunnolla käyntiin. Tänään rv 36+2. Ois ihanaa jos nää nyt itekseen lähtis mielummin syntymään, kohtahan se käynnistyski on

Oih Talvi H-hetki lähestyy!! Muuten ihan mielenkiinnosta ja omaa raskautta ajatellen niin millä perustein on päätetty käynnistellä ja millä viikoilla? Olen myös ymmärtänyt, että joskus annetaan mennä raskaus lähes laskettuun aikaan. Itse toki todella toivon ettei niin pitkälle tarttis kärvistellä. Mut kunhan raskaus muuten sujuis hyvin.

Mulla käynnistetään ihan viimestään, jos kaikki hyvin siihen asti, niin 38+0 siks että mono-di raskaus eli yhteinen istukka. Yks lääkäri yksinkertasesti sanoi että siinä vaiheessa raskaudesta on kaikki hyöty saatu ja on turha riskeerata enemäpää kun muutenki riskiraskaus.

Mietin samaa kuin elaffy. Mulla on edelliset raskaudet menneet rv 41+ kaikki kolme, ja vähän jo nyt tuskastuttaa pelkkä ajatuskin. Sitä sanotaan että kyllä ne viimeiset viikot äkkiä menee, mutta on se silti ihan hirveää vartoomista sen jättimahan kanssa :/ ja nyt kun noita olisi tuolla kaksin kappalein :o

Ohhoh! Siis itsekin kyllä haluaisin niin spontaanin synnytyksen kuin mahdollista. Mutta kauhistuttaa tuo ajatus sinne 40+. Erityisesti ku tuntuu, et nyt jo on ihmettelemistä näillä oloilla. Oonkin monesti maininnut et välillä tuntuu kui olis raskaana jo 30rv nyt jo. Sen verran supistelee ja kohtu "puskee" sinne alas. No eipä oikein voi vertailla "tavallista" raskautta ja tätä.

Mulle ainakin sanottiin et viim. 38 viikolla käynnistys ja epäidentiset siis meillä. Tosin mun kohdalla tuskin tuonne menee tai ainakin teen kaikkeni ettei mee. :D
Tänää uhmasin lepokäskyä ja olin mukana ostoksilla. Prisma ja vaunut haettiin kotiin. On ne kyllä isot, mahdu ovista sisään ja nyt ne on makkarissa ku ei mahdu muualle. Kiva. :D
Hyvin kyl jaksoin ite mut saa nähdä oliko jtn vaikutusta sit kohtuun taas.. parin päivän sisällä sen näkee. :)

Paljon onnea mam :) ja osanotot enkelipojasta.

Täällä taas supistelee. Ei näköjään oikeasti kärsi mitään rankkaa tehdä. :(

Takaisin