Niin kai se on että vaikka molemmilla on kaikki omaa niin voivat vielä olla identtisiä :)
Meillä valmistautumiset meneillään kun tytöt pääsevät huomenna kotiin
Mies on laittamassa autoa kuntoon. Tänään hän kokosi vaunun ja esikoinen kokeili sitä. Kunhan hän (esikoinen siis) nyt nukahtaisi niin menen itse vaihtamaan puhtaat lakanat pinnikseen (en ole edes muistanut kaivaa peittoa esille... olisi varmaan pitänyt pestä mutta nyt ei ehdi enää...) Ostin ja keitin toiset tutit (olin ostanut jo yhden parin mutta kyllä toiset vielä tarvitaan) sekä pullotutit. Kätilö sanoi kyllä että viikonlopulle saamme kaikki tarvitsemamme mukaan sairaalasta; vaipat, tutit, proteiinipulverit (koska eivät saa keskostippaa), peitot jne, mutta kohtahan tarvitsemme omat.
En vain millään löydä meidän pienimmät haalarit
Voi olla että ovat verkkokellarissa, mutta siinä ei ole minkäänlaista järjestystä niin en tiedä mistä etsiä... Tai siis, ostin käytettynä tuttavalta yhden talvihaalarin ja löysin yhden nallehaalarin. Niillä pitää pärjätä.
Tänään soittivat äidinmaitokeskuksesta. Maanantainahan lähti ensimmäinen satsi maitoa heillepäin ja sitä testattiin. Maidosta löytyi aurea-bakteeria, eli jonkilainen tulehdusbakteeri. Nainen sanoi että muuten olin onnistunut pitämään kaikki bakteerit loitolla eli hyvin olen hygieniani hoitanut kun olen kerännyt, mutta tämän tulehdusbakteerin vuoksi maitoa ei voida käyttää ja se palautetaan meille... Bakteeria voi esiintyä iholla (käsillä tai nänneissä) mutta minulla ei ole mitään haavaumia joten en tiedä miten pääsisin niistä eroon. Nainen ehdotti että lypsään aina 20-30 ml ennen kuin kerään maidot, eli bakteeri voi olla myös rinnassa ja kerääntyä siihen ulkosuulle. Bakteeri ei ole vaarallinen ainakaan minun omille lapsilleni ja hehän ovat saaneet minun maidot koko ajan. Harmittaa vaan ja juuri nyt ei tee yhtään mieli edes yrittää...
Tietääköhän meidän esikoisemme että elämä muuttuu huomenna? Olemme kyllä kertoneet hänelle että Tiuhti ja Viuhti pääsevät huomenna kotiin mutta olen olettanut ettei hän oikein ymmärrä sitä. Hän ei nyt millään halua nukahtaa vaan puhuu ja laulaa itsekseen ja tulee koko ajan huoneestaan.
Voi kun monet teistä muista pääsette niin hyville viikoille! Mietin tänään miltä tuntuisi jos molemmat olisivat vielä masussa, en kyllä voi edes kuvitella sitä! Ovat jo niin "isoja"
Täyttiväthän 3 viikkoa tänään! Ja minun vatsani on palautunut tosi hyvin! Laitoin napakoruni takaisin muutama päivä sitten, napa on jonkin verran tumma vielä, ja hauska yksityiskohta on että tajusin vasta synnytyksen jälkeen että minulla oli linea negra navasta alaspäin! Se on vielä näkyvissä, en saanut sellaista kun odotin esikoistani, milloinkohan se häviää? (Hui kuin pitkä teksti!)