Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Talvi huiii! Eli tänä vuonnako meinaavat käynnistää? Tsemppiä!!!!
Aj niin piti sanoo vielä, että sisko sai vauvan. Niin kävin sille vaippoja yms ostamassa pyynnöstä. Alko mieletön pesänrakentamisvietti. Ja edellisissä raskauksissa alkanut tyyliin vkoilla 35 eteenpäin! :)

2,6kg wou!!! Miten ihmeessä sitä ihminen jaksaa kantaa 5kg mukulaa+lisukkeet? Miten oot Talvi voinut?

Oho! Paljon luettavaa täällä, kivaa! :)

Talvi, jännittävää kun sinulla ihan kohta syntyy. Hienot painoarviot! Oliko A rt:ssä?

Kerroinko kun odotimme istukkaa synnytyssalissa niin kätilö sanoi "katsotaan tuleeko sieltä kolmaskin, kerran on sattunut että kaksossynnytys osoittautuikin kolmossynnytykseksi. Kaksi poikaa oltiin seurattu ultrissa mutta suurin vauva, tyttö, olikin piilossa niiden takana ja sitä huomattiin vasta kun istukka piti syntyä". Mies ja minä olimme ihan paniikissa kunnes istukka oli ulkona :grin
Pohdimme miehen kanssa että tämä oli varmaan silloin kun ultrausvälineet eivät olleet yhtä tarkkoja kuin nykyään :wink

Olen nyt bussissa menossa kaksosten luo :love7 Äidinmaitokeskuksesta tulivat hakemaan pakasteesta maidot, hänen laatikkonsa oli ihan täynnä kun lähti! Olin ihan hermona kun eivät osanneet perjantaina sanoa tarkkaan milloin haetaan vaan klo 10-14 välissä minun piti olla kotona. Olen muutenkin saanut vähän epäorganisoidun käsityksen heistä kun ollaan puhuttu puhelimessa niin en olisi yllättynyt jos minut olisi unohdettu noutolistalta. Muuutta, loppu hyvin kaikki hyvin! Toivon nyt vain ettei maidosta löydy liikaa bakteereita!!

Joo tänä vuonna käynnistetään. Lääkäri kyllä tuntu olevan sitä mieltä että lähtee kyllä ennen sitä käyntiin.

Hyvin oon nyt voinu, paremmin ku aikasemmin. Tänään kyllä ollu raskas olo ja supistellu. Tuntuu nyt että joka päivä ovat kasvanu, ja onhan ne mutta kasvun tuntee jotenki selkeesti.
Ja oli onneks a rt:ssa! Pää ei oo kiinnittyny joten ehkä vähän pääsee siellä heilumaan koko vauva.

Hirvittää kyllä ku käy vähiin syntymäpäivävaihtoehdot. Kohta nää ihan oikeesti syntyy!

Painoarvion mukaan meil ei ollu tapahtunu kasvuu ollenkaa.edellinen lääkäri ei ollu kirjannu arvioo ollenkaa vaikka mittas pariki kertaa ja sillo pienin mitta oli 1910 ja nyt parin mittauksen jälkee 1932g.kun sitä ei oltu kirjattu ni tää lääkäri ei noteerannu sitä mitenkää.jäi kaivertaa ikävästi...samal lääkäri sano et mua ei koske enää käynnistys 38 viikkoo mennes.tuntuu et vedettii totaalisesti matto jalkojen alta.

Varaan tälle viikolle viel omaa sairaalaan ja meen juttelee sinne ja naikkarille pitäs mennä taas maanantaina

No hyvä jos pääset omaan sairaalaan käymään vielä . Mulla kans eka lääkäri mittas et b ei olis kasvanu yhtään, paniikki kerkes iskemään mut sit tarkastuksen jälkeen oli kyllä kasvua tullu hyvin. Vähän huonosti sai päätä mitattua ku on tossa kylkiluissa ja kuulemma piti kättään siinä päällä vielä. Ois ollu käynnistys edessä pian jos ois kasvu pysähtyny.

Mulle ei ees puhuttu mistää käynnistyksestä mitään.joka kerta eri lääkäri ja jutut muuttuu....taas sai itkukurkus lähtee sielt.ne ei kyl yhtää mieti mitä sanoo.neljä viikkoo jo jaksanu jitenki tätä piinaa ja nyt sit sanotaa ettei mitää käynnistystä tule.se että kantaa omaa kuollutta lasta mukanaan koko ajan ja samal pelkää toisen puolest ei oo mitenkää helppoo.henkisesti ihan loppu,mut sehän ei oo lääketieteellisesti syy käynnistää.en mä sit tiiä onko sekää hyvä et oon ihan loppu ennenku poika ees syntyy

Ihmeellistä toimintaa kyllä. Toivottavasti pääset nyt omaan sairaalaan juttelemaan ja ymmärtäisivät siellä paremmin. Tsemppiä <3 Ja sano ihan suoraa siellä miltä susta tuntuu.

Ja mulle on sanottu kyllä jossain vaiheessa että äidin jaksaminen vaikuttaa kans käynnistykseen ja lukenutkin että niin tehty.

Siis Mam toi on kyl ihan tööörkeeeeetä!!!! Nyt jos sul on yhtään hyvä terkka niin pyydät sen pitää sun puolia! Se sais kyl soitella sun synnärille ja vähän haukkua niitä. Koska toi sun tilanne on kyl niin vaikea henkisesti ja fyysisesti. Ja kylhän niiden pitäis perustella et sulle hyvin kaikki uudet päätökset yms. Mut tää on just tätä aikaa et lääkärit vaihtuu liukuhihna tahdilla ja ei mitään jatkuvuutta taikka johdonmukaisuutta. Kyllä nyt pisti NIIN VIHAKSI sun puolesta!!!

Mä en kuitenkaa ollu aatellu käynnistystä pyytää ennen ku 37 viikkoo ois täys ni luulis ettei täysaikasen käynnistys ois ongelma.no ehkä sitä on viisaampi ku pääsee käymää tuol omal sairaalal.siel on sentää sama lääkäri ollu

Mä en kuitenkaa ollu aatellu käynnistystä pyytää ennen ku 37 viikkoo ois täys ni luulis ettei täysaikasen käynnistys ois ongelma.no ehkä sitä on viisaampi ku pääsee käymää tuol omal sairaalal.siel on sentää sama lääkäri ollu

Koht menee hermo tähän puhelimeen ku tää julkaseeki ihan päin honkia! =D tää ei oo mun päivä...

Takaisin