Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ylihuomenna lääkärineuvola, jossa ultrataan. Odotan innolla. :)

Minkä kokoisia vaatteita syntyneille kaksosille on mennyt alkuun? Sain kaverilta kassillisen vaatteita ja siellä oli mukana 40cm bodyja. Ne ovat oikeasti ihan todella pieniä! Hurjaa, jos mahtuvat vauvoille. Nyt tekisi mieli ostaa hoitopöytä, jonka laatikoihin nuo vaatteet laittaa. Olen kuitenkin päättänyt, että mitään ei osteta ennen rakenneultraa. Siihen on vielä viisi viikkoa. Hui, sekin on kyllä jo ihan kohta!

Toi seurantaultra viesti oli multa.sekotin tän puhelimen ni sain itteni näkymään uutena käyttäjänä! =D mäkin oon varannu muutamat 44 koon vaatteet,mut tuskinpa tarvii tai sit ei ainankaa tuu monesti käytettyy. Tänään ois jo 34+3!

Multa saa sit ostaa kaksosille kaikenlaista.ois tuliterät vaunut ja tuplat samanlaisia poikien vaatteita ja unisex- paketti 44cm vaatetta....;)

Esikoiselleni meni 44 koon vaatteita :p

Talvi, toivotaan että A kääntyy ennen kuin syntyvät!

Syyllisyyden tunne iski :oops: Emme ehtineet tänään sairaalaan pikkuisten luo... Tänään olemme siivonneet (paljon kyllä vielä tekemättä kun siivouksella prioriteetti C kun olin vuodelevossa), päättäneet hoitopöydän paikan ja laittaneet vaatteet siihen, pesseet vaatteita, tehneet ruokaa, leikkineet esikoisen kanssa, isovanhemmat tulivat auttamaan pinniksen kasauksessa ja seinähyllyn asentamisessa keittiöön jne. Paljon on siis tehty mutta tuntuu pahalta ja luonnottomalta kun ei hoida omia lapsiaan muutenkaan koko ajan ja nyt tuli ensimmäinen vuorokausi kun emme ole edes nähneet heitä.:sad010

Muokattu viimeksi:
Se olis sitte seurantapäivä. Jännittävää tietää mitä nää supistukset on tehny..ja minkä kokosia ovat jo. Viimeks lääkäri sanoi että loppuaika seurataan sit tiuhaan. Tänään 35+4, eihän täs oo enää ku pari viikkoa käynnitykseenki jos eivät synny!!

Tsemppiä seurantoihin! :)
Mä täällä makaan. Pitkästä aikaa ihan yksin kotona kun tyttökin pääsi hoitoon taas.
Viime yön nukuin ihan ok kun en ottanut yhtään päikkäreitä eilen ja huonoja öitä takana. Nyt pitäis jotenki sinnitellä päivä hereillä vaik yksin olenkin..
Tänään 34 viikkoa täys. :)

Mun yö meni nähden unia että olikin kolmoset ja sen takia oli edessä sektio... Vissiin sektio kävi eilen mielessä ku mietin jos ei a pysykkään rt:ssa. Nyt tuntuu kyllä maha onneks taas samanlaiselta ku ennenki. Mutta supistelee kokoajan jännityksestä, aina sama juttu ennen ultraa.

Mä näin itseasiassa aamuyöstä unta jo nelosista. En muistanukaan aiemmin ku nyt. :D heh. Ne oli jo vähän isompia ku oltiin lähdössä hoitoon tms aamulla. :D

Heippa!! Ihanan pitkällä ootte! Wautsi ens vuoden puolella monella jännät paikat!! <3 mul oli äsken neuvola ja yhdet sydänäänet terkkari sai kuuluviin. Nyt siis 15+0. Muistatteko saiko teillä kuultua noilla viikoilla molemmat äänet?? Vähän jäi nyt kummittelee!

Mul ei lääkäri ees ettiny 13 viikolla kun toiset. Sit oli vasta 18 viikolla seuraava neuvola jolloin on merkitty molemmat. Mut kyllä mä aika ajoissa kuulin kahdet omalla koneella. Melkein heti nt-ultran jälkeen ku sain koneen kotiin. Mutta ei ne tosiaan kuulu aina alkuunsa ja ei kannata huolestua. Ainakin niin mulle sanottiin sillo.

Mulle kans sanottiin parillaki neuvolakäynnillä et älä säikähdä jos ei löydy sykkeitä. Mutta löyty molemmilta rv 14. Mut ei kannata huolestua, varmaan ihan yleistä ettei löydy kerta siitä sanovat että ei aina löydy.

Mullekki sanovat että ei välttämättä löydy molempien sykkeitä mutta sieltä ne sit löyty kuitenkin. :)

Ihanan pitkällä toiset jo ootte. Mä oon päässy vihdoin vähän ees nauttimaan raskaudesta kun pahoinvointia ei oo enää nimeksikkään. :)

Ainut mikä nyt pelottaa kun iltaisin ollut erittäin voimakkaita alavatsa kipuja ja tänään aamun siivosin niin nyt taas kipuilee. :(

Minä en varmaan osta yhden ainutta vaatetta, kun saadaan niin paljon käytettyjä ja tulevat isovanhemmat ostavat varmasti hirmu paljon. Ensimmäiset kun ovat tulossa.. :)

Oon käytettyjä ostanu ku ei saada niin paljon kavereilta. Isovanhemmat varmaan ostais kans, jos antasin luvan :D

Mul on ainoastaan 50->. Haalaritkin 56 ja 62. Jos yhtään tulleet meihin tai siskoon niin pitkiä ovat ja venyy vauhdilla. :) hommaan sit jos tarvii pakosti pienempiä.

Takaisin