Citrus, kiva kuulla että pääsitte perheenä kotiutumaan
Minä jätin vaivaiset 3 kg synnärille
Pikkaisen turvotti siis synnytyksen jälkeen! Nyt on laskenut jo 5 kg lisää joten jäljellä olisi 6 kg niin olen alkupainossani. Mutta lehmä kuin olen (maitoa tulee siis lähemmäs 2 litraa vuorokaudessa tällä hetkellä) niin syön välipaloja usein ja suuret annokset enkä aijo tiputtaa painoa nyt nopeasti koska ilman ruokaa pyörryn varmaan.
Kuulostaa kyllä siltä että ketjuun olisi lähiaikoina tulossa lisää vauvoja! Hienoille viikoille olet Talvi päässyt! Mam85 ja Tuikkuvain voisitte vielä vähän aikaa kasvattaa masujanne mutta jos nyt päättävät syntyä niin olette jo niin pitkällä että pärjäävät hienosti!
Elaffy, en valitettavasti usko että vauvojen vakuutukset maksavat sinun ultrat ja sairaalassaolot, oma sairauskuluvakuutus maksaisi ne. Vauvojen vakuutukset astuvat periaatteessa voimaan vasta heidän synnyttyä ja maksavat heidän sairaalassaolojaan, lääkärinkäynnit ja lääkkeitään.
Tunsin liikkeitä tosi aikaisin, jo ennen nt-ultraa, mutta tämä olikin jo toinen raskauteni, en usko että olisin tunnistanut niitä jos tämä olisi ollut ensimmäinen raskaus! Sitten liikkeet hävisivät ehkä kolmeksi viikoksi (siis etten tuntenut niitä) siinä viikojen 13-16 paikkeilla jos muistan oikein ja olin puolipaniikissa. Mutta tosiaan ne olivat erittäin heikkoja aluksi.