Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Citrus! Ihanaa lukea että kaikki meni loppujen lopuksi hyvin :Heartpink:Heartpink Ja sait tytöt vierihoitoon heti! Ihanaa! Toivottavasti saat imetyksen toimimaan (jos se on suunnitelmasi) niin tytötkin saavat pian lisäkiloja.

Minä sain tänään yrittää imettää ja A imi aamulla 10 ml itse rinnasta :) Puoliltapäivin yritin B:n kanssa, mutta hän ei ollut ihan sillä tuulella joten yritin taas A:n kanssa. Hän imi tosi hienosti, mutta jostain syystä rinta panttasi maidon eikä tyttö sitten saanut mitään.... Pumpulla sain sitten 150 ml (siitä rinnasta, toisesta saman määrän) heti sen jälkeen joten maitoa olisi ollut yllin kyllin, rinta ei vain tajunnut antaa :confused1 Mutta huomenna uusi yritys heti aamusta kunhan ehdimme sairaalaan klo 9 mennessä :)

Onnea Citrus täältäkin <3 Ihanaa että kaikki meni hyvin eikä myrkytystila päässyt pahenemaan! <3

Miten Citrus voit ja mites tyttösi voivat? Saitteko perhehuoneen missä miehesikin pääsee auttamaan öisin vaipanvaihtoja ja imetyksiä?

Miten kaikilla muilla menee?

Rv 18+4 täällä tänään. Supistelee päivittäin :/ kaksi viikkoa rakenneultraan, ja mua pelottaa ja jännittää ihan tautisesti. Toivottavasti kaikki olis hyvin!
Liikkeitä tuntuu, ja välistä maha hytkyy niin että näkyykin jo :D

Väsymys alkanut uudelleen, muutaman viikon tauon jälkeen.
Maha painaa jo lonkkia, ja liitoskivut ym kivut on tulleet kuvioihin. Mut onneksi tulee Joulu, jotain mitä odottaa, sit mennäänkin jo kohti kevättä :)

Hyvä Saga_Maria että tunnet liikkeitä! Rakenneultran odottaminen on aina huolentäytteistä aikaa mutta yleensä kaikki on hyvin!
Minäkin olin väsynyt, periaatteessa koko raskauden ajan. Kiva että sait edes muutaman viikon tauko väsymykseen :wink

Ovatko ducksie sairaalalla puhuneet kotiutumisesta mitään? Ovatko ilman happiapua nyt? Miten ite jakselet?

Täällä supistelee säryn kanssa öisin ja päivisin välillä. A selvästi laskeutunu vähän alemmas. Vähän jännitellään että millon lähtö tulee. Viime yönä jo katselin kellosta kun supisteli mutta ei olleenkaan säännöllisiä. Mut kivahan vaan jos viel viihtyvät masussa.

Mites tuikkuvain, onko sulla ollu oireita synnytyksen lähenemisestä? Vai miten sen nyt kysyis :-)

Talvi, kaikki kätilöt ovat olleet sitä mieltä että tytöt ovat pärjänneet niin hyvin että pääsisivät kotiin kun viikkoja on 35 täynnä. Meitä on jopa kehotettu laittamaan kaikki valmiiksi täällä kotona heitä varten jo ennen sitä koska poikkeuksia tehdään ja lapsia pääsee kotiin tai kotilomalle jo viikolla 34+. Tänään siis 33 viikkoa täynnä eli viikon päästä voisivat ehkä päästä kotilomalle :rolleyes:

Tänään yksi kätilö sanoi minulle että se maito mitä pumppaan kotona pitää jäädä kotiin pakkaseen koska heillä on sekä jääkaappi että pakastin täynnä minun maitoja... Minua on kehotettu luovuttamaan maitoa kun sitä tulee niin paljon. Ajattelin seurata maitomääriä nyt viikonlopun yli ja soitan sitten maanantaina äidinmaitokeskukseen ja tarkistan että olen ehdokas luovutukseen.
Nyt kun tytöt saavat tarkat maitomäärät niin luovutus voi olla aika helppoa, mutta mitä sitten kun syövät itse, toivottavasti voin imettää heidät, niin miten varmistan että he saavat tarvitsemansa? Pitää vähän miettiä asiaa.

Niin, tytöillä oli siis nasalit alle vuorokauden, B:llä vain 9 h, sen jälkeen molemmilla oli happiviikset kaksi päivää mutta ovat pärjänneet ilman hengitystukia sen jälkeen :) Heillä on enää mahaletkut kun IV:tkin poistettiin alkuviikolla. Niistä saivat lisäravintoa ensimmäiset päivät (ja antibiootit) mutta nyt pärjäävät pelkällä maidolla johon sekoitetaan jotain proteiinipulveria.

:) talvi, vaikka noin voi kysyä. ;)
Ei oikeestaan.. Toissa iltana oli kivuttomia vatsan kovettumisia mut meni sit ohi. Eilen siivosin istuvilleen mappihyllyn ja illalla kasattiin pinnasänky, tosin olin ite makuuasennossa. ;) Tänää ollu tosi hyvä päivä. Nivusiin ja tuonne alas sattuu, mut alkaa jo tää makaaminen varmaa vaikuttaa. Ke tulee neljä viikkoa täyteen. :/ kyl tuo A välil jo aika alhaalla on ja eilen tuntu et käänty ympäri. Nuo tuolla möyrii miten sattuu etten oo yhtään varma miten päin ovat.

Hienoa ducksie että tytöt voi noin hienosti. :) ja ei oo pitkä aika sairaalassa oloa. :)

Tuikkuvain Niinkö kauan jo lepoa, huh aika menny kyllä nopsaan! Toivottavasti sullakin :-) Musta kans tuntu äskön että b (perätilassa)kovasti yritti kääntyä, mut en oo nyt varma onnistuko, ja miten päin oikein nyt on. Mut uskon et a nyt kuitenki pysyis jo rt:ssa.

Tulipa hölmö olo, olithan jo kertontkin nuo ducksie. Mä oon vähän pihalla täällä eilisen ultran jälkeen ollu. Tosi hienosti kyllä ovat pärjänneet kun miettii että viikkoja oli,sillon kun syntyivät,kuitenki aika vähän.

Ihmeen nopsaan.. mut kyl alkaa jo puuduttaa. Itseni oon kyl yllättäny ja ylittäny jo ku pystyny näin kauan olee. Mut tosiaan eilen oli jo pakko hyllyä siivota ja äsken tiskasin pari kattilaa... ei jaksa enää vaa olla. :) Heti kyl painaa alas ku vähänkin olen pystyssä. Varsinkin näin iltasin mut aamun olin tunnin ylhäällä ku äiti tuli päiväksi niin ei tuntunu pitkään aikaan missään. Mut onpa täs jo painoakin edessä kuten jo joskus mainitsinkin.

Hienoa kuulla taas kuulumisia kaikilta!

Täällä kolmatta viikkoa flunssaa ja uutta pukkaa päälle. Ehkä ei ois pitäny sitä influenssarokotetta ottaa, kun sen jälkeen oon ollu kipee... :(
Eilen yöllä tuli kivuttomia supistuksia säännöllisesti ja jokaisella supistuskerralla tuntu kovaa painetta alhaalla. Mukulat liikku tosi paljon ja tuli semmosta ponnistuksenki tunnetta. Meinasin jo soittaa synnärille, mut maltoin mieleni ja menin nukkumaan ku olivat kerran kivuttomia. Nyt tuntuu painetta koko ajan ja satunnaisia kivuliaita vihlasuja alavatsalla. Katotaan nyt miten tää tästä etenee. Toivon vaan ettei noi supistukset availe mitään portteja... Neuvola olis maanantaina, mut ultra on vasta 22.12., joten täytyy neuvolasta vähän kysyä... Onko teillä ollu kovaa paineen tunnetta?

Mulla noi kivuttomat supparit tuntuu kauheena paineena alapääs ja alavatsalla mut eipä ne mitää oo tehny viel.nyt tosin koko vatsa on rojahtanu alas ni painaa koko ajan...

Jo itellä on kans maha valahtanu alaspäin aika paljon. A:lla on koko ajan ollu pää tossa kohdunkaulan suulla.

Moikka! Ihanaa Citrus siellä menee hienosti!
Ducksie teilläkin menee mahtavasti. Että oikein kotilomalle pian tytöt. Tuohan on mieletön uutinen! Niin hyvinvoivia! Mahtavaa!
Millä viikoilla olette muut odottajat täällä? Käytän tätä sovellusta puh.kautta niin enää allekirjoituksia/trickereitä. Itse olen 13+5.

Kuulostaa hurjalta sanna, toivottavasti ei oo mitään aikaansaavia suppareita.

Harmony täällä 34+2

Takaisin