Citrus, tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat krapulatunteesta aamuisin
Minulla on ollut ihan sama juttu, ja eilenkin oli just sellainen päivä. Mietin voiko olla nestepuutteen vuoksi, vaikka juon kyllä vettä joka kerta kun käyn pissalla yöllä. Koko päivä menee kyllä sekaisin ellei saa tarpeeksi unta yöllä... Olin myrtsi melkein koko päivän eilen. Tänään onneksi on parempi olo vaikka yöunet jäi 8 h alle.
Sanna, en valitettavasti tiedä. On se varmaan ihan ok lentää vielä näin aikaisin, mutta jos mietityttää niin soita neuvolaan ja kysy :)
Miten suhtaudutte kasvavaan kumpuunne? Minulla on jotenkin vähän vaikea, vaikka olen ylpeä kasvavasta vatsastani, niin olen myös kauhissani että missä tämä loppuu?? Onneksi painoa ei ole tullut lisää kuin 3,6 kg vaikka olen normaalipainoinen.
Tässä vaiheessa kun odotin tytärtäni niin ei kukaan huomannut ellei tiennyt että olin raskaana. Masu jäikin erittäin pieneksi ja isoin sf-mitta jota mitattiin oli 32 cm viikolla 38 (yleensähän ajatellaan että sf-mitta olisi viikot +/- 2 cm). Pieni kumpu johtui todennäköisesti siitä että minulla oli vähän (mutta tarpeeksi) lapsivettä, ja tyttökin painoi vaivaiset 2,7 kiloa syntyessään v. 39+2.
Citrus, missäpäin asut? Tuo prenatal jooga on Helsingin Fredrikinkadulla, jos asut lähistöllä ja haluat kokeilla niin annan lisää infoa (ja tietenkin myös jos joku muu haluaa kokeilla)! :)