Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ultrasta suoraan osastolle lepoon. Nyt siis 29+2. Auennut ja lyhentyny lisää paikat. Ainakin viikonlopun yli jos tilanne rauhottuis. Jos muutosta huonompaan niin Tampereelle yliopistotasoseen. Itellä ku oli niin hyvä olo nyt. Mut ei auta. Koti-ikävä vaan kova.

Voi eeeeei!! Tsemppiä <3 Mua pelottaa että käy noin juurikin sen koti-ikävän takia, kun kuopus niin pieni. Toivottavasti vauvat kuitenki viel hetken pysyis masussa siellä!

Vointi on hyvä. Nyt kyl supistellu tänne jäännin jälkee mut toiv johtuu vaan tutkimuksista ja tästä harmista. Kortisonia jo pistettiin et pienten keuhkot kehittyy jos alkaa syntyä. Mut jospa pysyisi viä muutaman viikon. N. 1400g oli molemmat. Kaikki oli hyvin pienillä. A oli kääntynyt rt.

Tsemppiä tuikkuvain! Toivotaan että saat oleilla siellä nykyosastolla eikä tuu mitään Tampereen keikkaa. Ja paljon lisämahapäiviä myös vauvoille! :)

Voi tuikkuvain! Jaksamista teille ja pysykää nyt yhdessä paketissa vielä muutama viikko! Toivottavasti pääsisit kotiin lepäämään ensi viikolla.

Citrus, nuo sukkapuikot kuulostaa liitoskivuilta. En ole itse kokenut pahoja liitoskipuja, mutta olen kuullut että jos vauva/vauvat painaa hermoa niin voi olla erittäin epämukavaa...
Mitä sitten supisteluihin tulee niin en tiedä yhtään... Joinakin päivinä minulla supistelee koko ajan, muina huomaan vaan muutaman. Ei ole minun kohdallani ainakaan vielä kipeitä (paitsi jos yritän vaihtaa asentoa samaan aikaan, silloin voi kyllä sattua)!

Vessassa ja suihkussa saan käydä. Ruuat tuodaan. Tänää ehkä supistellu enempi mut jos rauhottuis. Tutkivat ja nyt tää stressi/harmi ni eipä varmaa ihme. Pitää yrittää rauhoittua nyt ite. Ehkä huominen jo helpompi.

Mul oli neuvola tänään rv 31+0 ja sf-mitta oli 37cm! Mietinki että alkaa olee isompi mitä aiemmissa raskauksissa ollut lopussa(36cm). Ja hemoglobiini vihdoin anemian rajan yläpuolella. Kaikki hyvin siis. Ens ke sitte ultraa.

Toivottavasti tuikkuvain kaikki hyvin siellä? Onko tänään seurattu kohdunsuun tilannetta?

Ei sitä voi niin usein katsoa. Jtn näytteitä otettiin kyl sieltä. Käyrillä usein ja ne ollu ihan hyvät. Nyt ei oo supistellu enää. Ku lopettaisi ite tän murehtimisen ja sais edes vähän nukkua. Sänky niin kova että sattuu. Eilisestä aamu kasista samoilla silmillä...

Voi ei, toivottavasti saisit vähän nukuttua! Tossa tilassa kun on niin eivät varmaan ees voi antaa mitään rauhottavaa lääkettä. Mua kauhistuttaa kun mullakin on nyt yhtäkkiä kauheen hyvä olla, että onko tää nyt jotain "tyyntä ennen myrskyä" oloja, niinku sulla oli.

Ei voi muuta sanoa kun että yritä ottaa ihan rennosti ja ajatella jotain ihan muuta, vaikka lukea jotain... Vaikka se on kyllä niin paljo helpommin sanottu ku tehty. Mä en kans saa nukuttua jos vähänki murehdin.

Ja sit ku sänky käy selkään ja lantioon. Eipä ollu isäntäkää nukkunu ja aamul taas Vantaalle ajo töihi. Jtn unilääkettä meinas antaa mulle mut mieluummin haluisin jtn pehmustetta petiin.
No mä kans ihmettelin ku oli nii hyvä olo kaikin puolin. Mut jospa sul ny ei oo samalla lailla. :)

Takaisin