Kysyin toissapäivänä mieheltäni näkyykö takaa että olen raskaana, ja hän sanoi että ei näy. Eikös se "tarkoita" että poika tulossa?
Sen sijaan masussani pitäisi olla kaksi tyttöä ja vielä vierekkäin!
Kun odotin tytärtä niin tein kaikki "poika vai tyttö"-testit mitä netistä löytyi, ja kaikkien perusteella oli mahdotonta sanoa, olin ihan keskellä :)
Tuikkuvain, miten se pehmeä kohdunsuu todennettiin? Näkyykö se myös ultrassa vai kokeiliko lääkäri kädellä? Kysyn koska vaikka minun kohdunkaulani oli lyhentynyt niin neuvolakortissa lukee että se olisi kova.
Huomenna meillä on seuranta niin saamme nähdä missä tilanteessa ollaan. Elän toivossa että edellinen lääkäri oli väärässä ja saan taas liikkua, mutta minun pitäisi vain työntää sellaiset ajatukset pois mielestä
Siis, jos meillä on ollut neuvola ultraa seuraavana päivänä niin tulokset eivät ole vielä ehtineet neuvolan koneeseen. Silloin me olemme kertoneet mitä saimme tietää. Ehkä koska neuvola Espoossa ja sairaala Helsingissä? En tiedä!
Talvi, voi hitsit nuo sinun liitoskipusi
Aivan hirveetä! Olen ymmärtänyt että ne eivät yleensä helpotu kun vasta synnytyksen jälkeen. Oletko pyytänyt neuvolasta lähetettä fysioon joka tietää liitoskivuista? Saisit ehkä vähän helpotusta oikeilla liikkeillä tai sitten voisit ehkä saada kunnon tukivyön lainaksi.
Niin, tuosta joulusta. Minulla on 36 viikkoa täynnä 26.12 niin voi kyllä olla että vietämme joulun sairaalassa.
Olemme joka toinen vuosi viettäneet jouluaaton minun perheeni kanssa ja joka toinen vuosi miehen perheen kanssa. Sitten joulupäivä toisinpäin :) Nyt olisi vuorossa olla jouluaatto minun perheeni kanssa mikä yleensä tarkoittaa Sipoossa minun veljeni luona. Hmmm... uskaltaisiko jäädä yöksi niin kauas sairaalasta? Noh, mietitään sitä sitten jos ollaan vielä yhdessä paketissa silloin :)
Olen kyllä kokoajan toivonut etteivät tulisi minun syntmäpäivänä joka on 27.12. Toivon heille oman syntymäpäivän kun muutenkin saavat jakaa toistensa kanssa.
Citrus, hienot viikot sinulla! Kohta alkaa jo kolmosella
Minulla ei ole ollut jalkapohjat kipeenä. Mutta pikkuhiljaa lantion seutu alkaa olemaan herkkänä makoilusta... Eilen olin taas maannut koko päivän vasemmalla puolella ja aiaiai kun sattui mahaan kun yritin asapainottaa sitä kun molemmat pienokaiset olivat liunneet vasemmalle!
Mutta siis oikeasti, että makoilusta tulee laiska! En ole edes saanut yhtäkään kirjaa luettua! Nukun, syön ja katson telkkaria...