Onko muita kaksosten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Talvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla taas tänään vatta kovettu muutamaan kertaan ja töistä kävellessä koko ajan kiristi. Nyt sit pitää huilailla ma asti saikulla kunnes on kontrolli. Toivon niin ettei oo pienentyny tai pehmenny mikään.
Mulla on matkaa joku reilu 30 sairaalalle. Kuhan ei kovin kiire tulis koskaa. ;)
Otettiin multa ne verikokeet sillo, mut tosiaan sillo ei vielä tiedetty kaksosista.
Mun täytys tuota kumpua kans mittailla ja kuvata ku nousen liikenteeseen ja saan likan iltapalan laitettua. Haluaa joka ilta itsetehtyä kiisseli, eilen söi edellisen erän loput. Nyt tää villitys kestänyt jonku reilu viikon, saa nähdä kauan jatkuu. ;)

Sent from my SM-G800F using Vau Foorumi mobile app

Ompas ollut paljon juttua tänään. Mä oon ollu vähän menossa koko päivän enkä oo kerenny lueskelee ku nytte. Joo vähän uhmasin kuntoni, huomenna varmaan ihan rikki.

Neuvolassa tänään käväsin, hemoglobiini 109, eli vähän noussu sentäs. Sf-mitta oli 27cm. Mulla viimeisillään aiemmissa raskauksissa ollu 36cm, joten siihen vielä matkaa :-)

Sokerirasitukseen pitäs varaa aika.. En kehtaa enää ens kerralla mennä neuvolaan jos en hoida sitä pois alta. Pakkohan se sitte on. Pöh, ei ois ikinä pitäny kertoo että toisella vahemmalla kakkostyypin diabetes.. No hyvä kai se on tarkistaa.

Ja Huhhuijaa että oli vähän kiloja tullut, nyt 12kg yhteensä tullu. No aikaisemmista tullu yli 20kg joten pientä vielä.

Mitäs piti vielä... Vaunuja ollaan huomen menossa kattoo.

Ihania masukuvia! :-) Mun masu löytyy tuolta allekirjotuksesta ;-)

Sokerirasitukseen tuli lähete ja varasinki sinne jo ajan. On se varmaan ihan hyvä katsoa ettei oo sitten itellä huolta niistä. Onneks on silloin vapaapäivä ni ei tartte töistä murehtia.
Sf-mitta oli 25cm ja tosiaan viikkoja eilen se 21+4. Onneks painoa ei ollu tullu kovinkaan paljon et on aika hyvin tasaantunu se.
Vaunut me saatiin avokin velipuolelta kun heillä oli niin lähekkäin syntyneet lapset. Kyllä me silti jo ostettiin sitteritki ja autoa on nyt vaihdettu. Vähän lähteny lapasesta tämä mut onneks vaan vähän :D
Komppaan Citrusta et nyt täytyy kyllä levätä. Jos tulee supistuksia, ei kyllä kannata tehdä niitä liikkeitä. Kyllä sitä sitten ehtii kävelylle kun lapset on turvallisesti saatettu maailmaan ja hyvillä viikoilla :)

Oli pakko tarkistaa ni mun sfmitta oli 24cm viikol 22+5...edillisis raskauksis ollu ennen synnytystä 32-34cm.

Meilläkin nyt sitte rattaat, tönöttää tossa eteisessä. Täytyy varmaan hetkeks vielä laittaa jemmaan :-)

Joo Ducksie lepäile nyt vaan. Joudut vielä kesken lenkin synnyttämään.. On kyllä välillä tylsää ku ei pääsee liikkumaan, ja mulla nyt vielä ei edes tota täyslepomääräystä. Aika erakoitunutta tää elämä nyt, mutta kyllä sitä sit taas kerkee. Vaunulenkeillehän sitä kohta pääsee :-)

Joo... kai jään tänne sohvan pohjalle makaamaan vielä muutamaksi viikoksi. Ultrat saa vähän eri tarkoituksen nyt kun kahden viikon välein pääsee ihan luvalla ulos ulko-ovesta :p
Vaunulenkkejä odottaen!

Tänään meillä kävi tuttavatyttö tutustumassa tyttäreemme ja keskustelemaan mahdollisuudesta auttaa meitä hakemaan tyttöä päiväkodista. Hän oli erittäin positiivinen siihen ja auttaa mielellään, mikä vähentää miehen stressiä niinä päivinä. Näin joku leikkii myös tytön kanssa ulkona päiväkodin jälkeen! Aivan mahtavaa! Varsinkin kun tunnemme tämän nuoren naisen ennestään ja tiedämme että hän on erittäin vastuuntuntoinen.

Huhhuijaa, täällä iski aivan järkyttävän hirveet symfyysikivut! Ihan tuntuu että repee koko liitos ku liikkuu.. En tiiä onko seuraus siitä et vähän enemmän oon liikkunu tässä pari päivää vai oisko muutenki tullu. Toivottavasti ei oikeesti mikään repeämä, sekin pikaisella googletuksella mahdollista. Ja toivon et tää menee ohi!

Älä googlettele. ;) mullaki tänää vähän vihlonu varmaa eilisen jäljiltä. Toinen toukka on menny ihan tonne alas ja rummuttaa virtsarakkoa alati. Ihan kiva. ;)
Äsken tökittii toisiamme ylemmän toukan kanssa. :D

Kivoja kuvia. :) otin mäki eilen ilman paitaa kuvia mut jätin julkaisematta. :D

Tsemppiä tuikkuvain huomiseen kontrolliin! Kellä muulla oli ens viikolla kans?

Täällä lepopäivän jälkeen vähän kivuttovampi ilta kun eilen.

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon!

Kiitos. Jännittää jo...
Tsemppiä ja kivutonta viikkoa kaikille!

Meillä on seuraava seuranta torstaina.

Tsemppiä tuikkuvain! Kerrothan kuulumiset meillekin :) Mihin aikaan teillä on ultra?

Eilen oli miehen veljenpojan synttärikutsut ja minä jäin vanhempieni sohvalle :sad001 Onneksi mies toi vähän kakkua ja muffinsseja ja piirakkaa mukanaan kotiin :)
Oletan että minulla on jouluna tarpeeksi hyvät viikot jos olen vielä yhtenä kappaleena että saan osallistua normaalisti joulunviettoon :)

Miten viikonloppunne sujui? Meillä mies vei tyttären katsomaan käsipallo-ottelua lauantaina, mutta kun kysyin tytöltä mitä olivat tehneet niin hän muisti vain että olivat ajaneet autolla :grin

13.45 ja sen jälkeen imetyspolille.. joku info siel kai mulle.
Viikonloppu meni huilaillen ja puhelinta räpläten. Isäntä oli onneks kotona ni sain makoilla. Eilen oli ihan hirvee närästys koko päivän.

Tytöt 760g ja 730g, viikot nyt tasan 25.
Saikku alkoi äippäloman alkuun asti. Kohdunsuu oli pehmeä ja kaula n. 3cm. Viimeks oli 4,5cm. Vuoteeseen ei tarvi jäädä mut ylimääräinen rasitus pois. Vähän huolettaa nyt toi pehmeys mut ei lääkäri hirmu huolestuneelta vaikuttanut. Kätilö kyllä sanoi oi oi. Nyt vaan pitää levätä paljon. Vauvoilla kuitenkin kaikki hyvin. :) jalat eellä oli kyl nyt alempi.

Kahden viikon päästä seuraava. Tällä viikol ois neuvola mut aattelin kysyy jos siirtäisi ens viikkoon. Tuntuu hassulle mennä heti perään sinne ku siä ei ees niin ihmeitä ole.
Pelottaa kyl vähän tuo pehmenny kohdun suu. Sano kyl et joillakin uudelleen synnyttäjillä pehmenee aikasin..mut silti.

Takaisin