Tosi hyviä uutisia, Talvi! Kiva että kasvavat niin samaa vauhtia, se varmaan rauhoittaa mieltä :) Kaverini kertoi että toinen raskaus sattuu ensimmäistä enemmän, ja sinullahan on jo kolmas menossa, niin tylsää tietenkin että joudut kärsimään mutta aivan loistavaa ettei kipu ole tehnyt mitään todellista haitaa!
Tänään tein tonnikala-riisi-salaatin. Siitä tuli erittäin hyvä (omasta mielestä), mutta älä kerro miehelleni että sattui pirusti sekä alavatsaan että alaselkään ennen kuin sain kaikki ainesosat sekoitettua... No, nyt on lounas valmis ainakin huomiseen ja ylihuomiseen niin ei tarvitse rehkiä keittiössä.
Tänään tuli 10 kiloa täyteen, painonnousua siis. Tänään on v. 24+5, kolme viikkoa aikaisemmin kuin tyttären kanssa. Olen kyllä ihan tyytyväinen, kunhan tahti pysyisi aisoissa, enkä ylensyö nyt vain tylsyyteni
Mietin vain tätä lepoa, että tässähän kaikki lihakseni kuihtuu, selkä kipeytyy ja aivot rappeutuu. Sitten kun lukee mitä asiantuntijat eri puolella maailmaa on mieltä vuodelevosta ja joidenkin mielestä siitä ei ole kuin haittaa, niin toivoo vain että meidän lääkärit tietävät mitä tekevät. Onhan Suomen sairaanhoito huipputasolla niin pitää luottaa että tietävät minunkin kohdallani mikä on parasta!
Olin vähän haaveillut siitä että voisin olla mukana pelaamassa käsipallon loppupeleissä noin huhtikuussa. Mutta en kyllä kuvittele että voisin ottaa toisen pelaajan paikan vanhoilla meriiteillä jos olen vain luita ja löysää nahkaa... Sitten kun kaksoset ovat syntyneet ja jälkitarkistus tehty niin kunnonnousu-ohjelmaa pitää saada kehiin ja lenkkarit jalkaan :)