Hyvä Nereidi että hemoglobiiniarvosi on nousussa!
Minullakin oli sellainen todella epämiellyttävä ja pelottava tunne, kirjoitin siitä tähän muutama viikko sitten. Kävin neuvolalääkärillä sen takia mutta se hävisi eikä löydetty mikään syy siihen. Tuntui siis melkein kuin vauvat olisivat tulossa, ei supistuksia mutta paineen tunnetta alapäässä.
Hui, luin just monikkomeininki-ryhmässä (facebookissa) että yhden perheen toinen kaksonen on nukkunut pois 2 vuotiaana.
Kyyneleet valuivat silmistäni... En osaa kuvitellakaan miten hirveä on oman lapsen kuolema. Olen surullinen ja toivon että vanhemmilla on hyvä suhde ja että heillä on perhe ja lähimmät kaverit tukenaan alusta asti.
Sain tänään päätöksen vakuutusvaraushakemukseeni kaksosille. Varaus hylättiin koska heillä on yhteinen istukka. Saan kaksosille tästä yhtiöstä lapsivakuutusta vasta kun ovat 2 kk vanhoja. En edes muista että sellaista olisi kysytty terveysselvityksessä, enkä ottanut hakemuksesta kopion joten olen pyytänyt että lähettävät minulle kopion siitä.
Oletteko ottaneet vakuutuksia jo kaksosille? Aion kyllä pyytää vakuutusvarausta toisesta yhtiöstä, olen miettinyt LähiTapiolaa tai Ifiä, onko kellään kokemuksia? Mietin myös pitäisikö pyytää tarjouksia kaikista vakuutuksista kun en ole koskaan kilpailuttanut vakuutuksiani. Saan niistä henkilöstöalennusta tällä hetkellä joten olen olettanut etten millään saisi halvemmalla mistään. Tänään minulla on vain kyrpä otsassa omaa yhtiötä vastaan...
Ai niin, raskusarvista. En onneksi saanut yhtäkään ensimmäisessä raskaudessani, enkä ole vielä saanut yhtäkään. Rasvaan ihoni aina silloin kun kutiaa, yritän muistaa rasvata kaksi kertaa päivässä vaikka ei kutittaisikaan.