En tiedä yhtään milloin pitäisi alkaa laittamaan kodin kuntoon... Jotenkin ajattelin että tekisin sen sitten viikosta 29 eteenpäin kun olen muutenkin sairauslomalla, nyt kun tätä on kokeiltu niin en ole niinkään varma että jaksan. Noh, onneksi mies voi kantaa pinnasängyn kellarista ja ruuvata sen kokoon :) Ja äitiyspakkauksen jossa on kaikki pienimmät vaatteemme, joita saan sitten pestä ja viikata ja laittaa kuntoon
Mitäköhän muuta? Meidän pitää varmaan jossain vaiheessa miettiä missä hoitopöydän pitää olla... Se on nyt ollut tytön huoneessa kun kaikki hänen vaatteet ovat siinä. Nyt minun pitää kyllä mennä läpi kaikki hänen kaappinsa, laittaa pieniksi jääneet vaatteet johonkin järjestykseen ja muualle, ja hänen käyttämänsä ja liian isot vaatteet kaappeihin. Sitten hoitopöytä meidän huoneeseen koska eihän sitä nyt voida ravata tyttären huoneessa vaihtamassa vaippoja kesken yön... Niin että onhan tässä miettimistä!
Minusta tuntuu että saan helpommin supistuksia kuin ennen... Heti kun nousen seisomaan sohvalta tai sängyltä niin alkaa supistamaan, puhumattakaan siitä että oikeasti liikun johonkin... Hidastaa kyllä vauhtia pikkaisen!
Tulimme tänään siihen tulokseen että kerromme vauvojen sukupuolen, joten soitimme meidän molempien vanhemmille. Kaikki neljä ilahtuivat tyttölupauksista :) Veljelläni on kaksi tytärtä ja yksi poika ja meillä tulee olemaan kolme tyttöä, joten minun vanhemmillani on aikamoinen tyttölauma ja mökillä kesäisin on varmaan keskusteluja ja kinasteluja vaikka mistä! Miehen veljellä on kaksi poikaa joten hänen vanhemmat olivat erittäin tyytyväisiä kun tulee lisää tyttöjä, heillä kun on kaksi omaa poikaa ja kaksi vanhinta lapsenlasta ovat poikia niin anoppi varsinkin on onnellinen uutisista :)
Vaikuttaa siltä että uutinen harmitti eniten minua, olisin kyllä halunnut ainakin yhden pojan... Päätimme kuitenkin kauan sitten että kaksi lasta on meille sopiva määrä, ja nyt kun tulee yksi bonus niin neljättä emme lähde tekemään!!!
Hui, romaania tässä kirjoittelen! Sori, ehkä joku jaksoi lukea loppuun