Suklaalevy juuri meneillään ja viinipullo odottaa kylmässä!Kaikille pettymystä (taas) nieleskeleville onneksi on perjantai. Hemmotelkaa itseänne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suklaalevy juuri meneillään ja viinipullo odottaa kylmässä!Kaikille pettymystä (taas) nieleskeleville onneksi on perjantai. Hemmotelkaa itseänne
Suklaalevy juuri meneillään ja viinipullo odottaa kylmässä!
Hemulix, kirjoitit aiemmin tuolla näin: "Tästä yrityksestä on ehkä tässä kahdessa vuodessa tullut enemmän elämäntapa kuin että olisi enää niin 100 % mukana. Säntillisesti testaan ovikset ja piinailen ennen menkkoja, mutta en enää usko, että sellainen pysyvä tärppi osuisi kohdalle. Mutta jotenkin ei osaa myöskään lopettaa, kun sitten ikään kuin pettäisi itsensä, että en yrittänyt loppuun asti (vaikka eihän ne testailut nyt ihan hirveästi asiaa edistä)." Halusin vain sanoa, että olen täysin samoilla linjoilla ja saman henkinen tässä kanssasi -elämäntapa, ei osaa lopettaa. Ehkä sitten kun ne vaihdevuodet on oikeasti läsnä, on uskottava ja luovutettava. Täällä myös kp 1.Täällä odotetusti kp1. Jos jotain lohtua tilanteesta voi etsiä, viimeiset kolme kiertoa on mennyt kellontarkasti samoilla päivillä eli kierto 28 päivää ja ovis kp14.
Hemulix, kirjoitit aiemmin tuolla näin: "Tästä yrityksestä on ehkä tässä kahdessa vuodessa tullut enemmän elämäntapa kuin että olisi enää niin 100 % mukana. Säntillisesti testaan ovikset ja piinailen ennen menkkoja, mutta en enää usko, että sellainen pysyvä tärppi osuisi kohdalle. Mutta jotenkin ei osaa myöskään lopettaa, kun sitten ikään kuin pettäisi itsensä, että en yrittänyt loppuun asti (vaikka eihän ne testailut nyt ihan hirveästi asiaa edistä)." Halusin vain sanoa, että olen täysin samoilla linjoilla ja saman henkinen tässä kanssasi -elämäntapa, ei osaa lopettaa. Ehkä sitten kun ne vaihdevuodet on oikeasti läsnä, on uskottava ja luovutettava. Täällä myös kp 1.
Mä voisin liittyä mukaan. Salaa itseltänikin kuumeilen vielä yhtä vauvaa. Ikää 41, pian 42. Kolme lasta löytyy, joista nuorin 6 kk..
Mä olen melkoinen pessimisti ja moni fakta seikkakin tässä vaiheessa puolsi ajatuksiani:bmi 40 ja ikä (kohta 42).Mutta minä olen kuin olenkin raskaana.Hyvin vaikea uskoa asiaa.Hyvin aikaisessahan tämä raskaus on nyt,mutta toivon että pöllönpoikanen pysyy matkassa loppuun asti.Pöllönpoikanen on meidän kolmas.
Kiitos Emme edes kauaa.Lokakuun 2021 lopusta lähtien.Kovasti onnea miten pitkään olette yrittäneet iltatähteä?
On mahdollista. Ikäsi on siinä ja siinä, saatko vielä Suomessa hoitoa, mutta kannattaa kysyä. Jos kotimaisilla klinikoilla ei tärppää, hoitoa voi käydä saamassa myös vaikkapa Virossa vielä muutaman vuoden pidempään -- siellä taitaa olla ikärajana 50 vuotta. Laivalippu Helsingistä Tallinnaan maksaa 10-20 € per suunta, matka kestää 2 h ja klinikoilla saa palvelua suomeksikin.Teoreettinen kysymys "entisenä" PCOS diagnoosin saaneena. Kun tässä välissä kuitenkin niitä luomuraskauksia vähän nuorempana. Onko eettisesti oikein ja mahdollista mun ikäisellä kypsyttää useampia munasoluja kerralla lääkityksen avulla, ajatuksena jos esim.3 munasolua kypsyisi ja hyvällä tuurilla niistä joku olisi satunnaisesti terve ja hedelmöittyisi? Jos taas 2 muuta ei hedelmöittyisi tai jatkaisi kehitystä. Tai muuta vastaavaa. En tiedä saako joku kiinni tästä ajatuksesta mitä yritän selittää. Mietin vaan että aika vähissä varmaan ne oikeasti terveet ja toimivat, saattaahan niitä jokunen uinua piilossa munasarjoissa mutta eri asia ehtivätkö sieltä löytää enää irtoamaan ilman lisäapua. Tunnen itseni hölmöksi jos menen kysymään tuota lääkäriltä, kun ei oltaisi pidemmälle hoidoissa enää tässä vaiheessa kuitenkaan menossa (alkiodiagnostiikkaan yms).
Mä olen melkoinen pessimisti ja moni fakta seikkakin tässä vaiheessa puolsi ajatuksiani:bmi 40 ja ikä (kohta 42).Mutta minä olen kuin olenkin raskaana.Hyvin vaikea uskoa asiaa.Hyvin aikaisessahan tämä raskaus on nyt,mutta toivon että pöllönpoikanen pysyy matkassa loppuun asti.Pöllönpoikanen on meidän kolmas.